abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49861532
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:30 schreef ralphbollen het volgende:
[afbeelding]

zoiets
waaw dat is een ferme badkamer !!
  maandag 28 mei 2007 @ 19:34:07 #27
174119 ralphbollen
ruphel at your service
pi_49861593
zoiets kan je maken maar het toilet hoeft natuurlijk niet en de wastafel kan je natuurlijk gewoon op zijn originele plaats houden. Zit wel een prijs kaartje aan denk ik.
pi_49862099
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:19 schreef Knakker het volgende:

[..]

Dit klinkt, euh, heel fout
T is ook fout als je zo'n douche hebt dat je in 't bad moet staan...
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
  maandag 28 mei 2007 @ 19:56:01 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49862496
quote:
Op maandag 28 mei 2007 18:46 schreef eefje87 het volgende:
witte ladjes
Ik dacht 'het zal toch niet'...
Maar helaas... uit de foto bleek van wel...
pi_49866231
Leuke toiletbril doet al wonderen; en misschien kun je iets met leuke stickers de tegeltjes hier en daar opvrolijken. Misschien verkopen ze bij de bouwmarkt iets in die richting. Dan is het nl gemakkelijk te verwijderen. De oude toiletbril leg je in de berging voor als je ooit weer verhuisd.
  maandag 28 mei 2007 @ 21:46:01 #31
126620 Krln
Belg in Breda
pi_49867032
ik zou een plantje ophangen, een hangende, heb je in de hoek iets wat opfleurt... verder kun je tegelstickers kopen, die op de ladjes aanbrengen? En ja accesoires erg kleurrijk..
pi_49868280
Zijn de schrootjes van hout of van kunststof?
Als ze van hout zijn kun je overwegen om er (dun) plaatmateriaal tegen aan te schroeven. Hierop leef je je lekker uit met kleuren en motieven die je leuk vind.
Zodra je uit het huis gaat schroef je dat weer van de muur, een paar gaatjes stoppen met plamuur, en voilá alles weer in originele staat. (eventueel zelfs met de oorspronkelijke gore kitrand)
-
pi_49870405
Zitten er geen tegels onder die latten? die dikke vuile rand lijkt me ook een dunne houten lat namelijk vanop de foto te zien.
pi_49870529
Overigens is het achterhaald om huurhuizen in de orginele staat te moeten achterlaten. Als ze al dat frotwerk eruit sloopt en netjes betegeld is er niets aan de hand.
  Moderator / Miss SHO maandag 28 mei 2007 @ 23:10:32 #35
22592 crew  Ole
pi_49870716
Die rand kun je eerst nog proberen schoon te maken door een scheut chloor (bleekwater) met water te mengen, met plantenspuit erop spuiten.

Verder: tegelstikkers, fel douchegordijn, leuke badmat. (hebben ze bij Xenos.. , ik weet niet of je die bij jou in de buurt hebt. Anders bouwmarkt..)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_49872413
quote:
Op maandag 28 mei 2007 23:10 schreef Ole het volgende:
Die rand kun je eerst nog proberen schoon te maken door een scheut chloor (bleekwater) met water te mengen, met plantenspuit erop spuiten.

Verder: tegelstikkers, fel douchegordijn, leuke badmat. (hebben ze bij Xenos.. , ik weet niet of je die bij jou in de buurt hebt. Anders bouwmarkt..)
kunt ook nog de voorkant van het bad een kleurtje geven. Of inderdaad wat leuke houten zaken (stalenwasmand met houten deksel, en dan aanvullen met de Molger van de ikea)
pi_49876813
ik zou de ladjes slopen en de rand opnieuw kitten., het is toch ongelovelijk wat tegenwoordig nog verhuurd wordt, de huurbaas mag de badcel weleens opknappen zeg ..
als je toch een douchegordijn neemt zou ik een goedkope nemen voor de binnenkant ( die kan je dan weggooeien als die te goor wordt en opnieuw weer kopen) en eentje die aan de buitenkant hangt over het ligbad heen.
dat heb ik toen gehad , in america hebben ze dit allemaal
wat ook leuk is om een netje op te hangen met allemaal leuke schelpjes er in of schelpjes aan de muren plakken ( ook gezien bij een kennis, stond harststikke leuk)
pi_49906049
Allemaal zeer leuke ideeën.. MERCI !!

Er is geen toilet op deze badkamer, die is appart. De latjes kunnen we HELAAS niet slopen want we HUREN. Dus we zullen gewoon zeer creatief moeten omgaan met decoraties en felle kleuren !

Dat vettig randje gaan we opnieuw laten doen en dat is dat

We zijn momenteel nog aan het discussiëren over de kleuren van de living & de slaapkamer(2muren witte houten latten en 2muren gewoon. Ik zeg licht bruin maar de andere zeggen donker grijs, JAK !!) dus aan de badkamer zijn we nog ff niet toe..

Alvast bedankt en ik plaats zeker foto's VOOR & NA als we klaar zijn.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:37:00 #39
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_49908371
Als je huurt mag je tegenwoordig ook veranderen!! Dit valt onder woningverbetering

Ik heb in mijn huurflat mijn hele badkamer eruit gesloopt en er een nieuwe ingezet... nooit overlegd met de woningbouw en was geen probleem met het verlaten van de flat.Vraag wat je mogelijkheden zijn bij je verhuurder...want die schrootjes zijn echt TE lelijk!!
pi_49910046
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:15 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Och, ik lig weleens in bad terwijl mijn papa gaat douchen, dat is toch geen probleem? Daarbij krijgen douchegordijnen zo'n vies bruin randje, zet dan een glazen wandje.
met of zonder sop?
pi_49915934

Niet mijn smaak, maar een LCD in je badkamer
pi_49920128
ow TV / Radio in je badkamer is zowiezo: G E W E L D I G !
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:20:57 #43
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_49920375
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:37 schreef Suzziieee het volgende:
Als je huurt mag je tegenwoordig ook veranderen!! Dit valt onder woningverbetering

Ik heb in mijn huurflat mijn hele badkamer eruit gesloopt en er een nieuwe ingezet... nooit overlegd met de woningbouw en was geen probleem met het verlaten van de flat.Vraag wat je mogelijkheden zijn bij je verhuurder...want die schrootjes zijn echt TE lelijk!!
aan het taalgebruik lijkt me dat Eefje Belgisch is, weet je zeker dat het daar ook mag? Huur je van een woningcorporatie of particulier Eef?

Wanneer je die schrootjes goed ontvet zou je ze misschien ook om en om lichtblauw kunnen verven, dan verder wat decoreren met leuke maritieme details...schelpen, vuurtorentjes dat soort dingetjes.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_49920676
Ik heb laatst mijn saaie badkamer opgeleukt door één kleur te kiezen (blauw en dan turqoise + donkerblauw) en allemaal losse dingen in die kleur te kopen. Dus: gestreept blauw douchegordijn, douche en wcmat, handdoeken, tandenborstelbekers etc.. Heeft echt een superleuk effect!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_49940356
Ben idd van België, tjah wij Belgen hebben niet zo een leuke forums
Om even terug te komen op het slopen van de badkamer, dit is nogal een prijzige bedoeling, niet ? Vind het nogal stom om veel geld in het appartement te pompen als ik nu al weet dat ik binnen 2jaar wil gaan rondzoeken voor een huis te kopen.
pi_49945023
Deze badkamer vraagt om muurstickers! Die "plak" je op de muur en kun je gewoon weer verwijderen. Ze hebben namelijk geen plaklaagje. Kijk maar eens op www.zuuz.nl voor ideetjes.

Je kan voor 1 of 2 kleuren kiezen en die laat je terugkomen in al je spulletjes van badmat tot handdoeken. Bij Ikea kan je vast een leuk kastje op de kop tikken waar je bijvoorbeeld wieltjes onder zet en die je in een hip kleurtje verft of je kan em natuurlijk beplakken met plakplastic (bij de bouwmarkt in allerlei kleurtjes of gewoon tafelzeil van bijvoorbeeld Kitsch Kitchen)

En een vrolijk douchegordijn doet ook wonderen! Een vriendinnetje van mij heeft trouwens zo'n hele kitsche barokspiegel (Xenos) gekocht en aan beide zijden zo'n hele kitsche lampjes opgehangen (moet je natuurlijk wel stroom hebben daar).

Je kan ook een mooie lamp ophangen (waarvan de lampenkap bijvoorbeeld gekleurd is) of je kan de lampenkamp zelf verven met glasverf.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_49946906
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:20 schreef Puckzzz het volgende:

Wanneer je die schrootjes goed ontvet zou je ze misschien ook om en om lichtblauw kunnen verven, dan verder wat decoreren met leuke maritieme details...gestrande olietankers, walvisvaarders, tsunami dat soort dingetjes.
Ik heb je post verbeterd voor je Pucky
  donderdag 31 mei 2007 @ 09:31:52 #48
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_49955371
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:40 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

Ik heb je post verbeterd voor je Pucky
Dankje...ik was idd wat inspiratieloos!

en hoi
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_49955566
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 08:51 schreef 911GT2 het volgende:
[afbeelding]
Niet mijn smaak, maar een LCD in je badkamer
collega van me heeft een 32 inch in zijn badkamer hangen
  vrijdag 1 juni 2007 @ 09:25:40 #50
79966 dekilo
Stam is ok
pi_49991212
Er bestaat ook zoiets als tegelverf en idd aankleden kan ook veel schelen, een leuk vloermatje, spiegel, zo een ding in de hoek boven het badwaar je vanalles in kunt zetten zoals badzout badzeepjes e.d.
Misschien is het een idee om nieuwe foto's te maken en te posten.
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')