Wat zei die?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:20 schreef neilpad het volgende:! lekker dan, verklaard ook Van Gaal zijn opmerkingen van laatst.
Ja dat zal jij wel weten natuurlijk, dat negers groot geschapen zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Is dit serieus?
Deed dit dan geen pijn bij haar? Négers zijn nl. groot geschapen.
Zeker als je het verschil tussen Donk en de Zeeuw in ogenschouw neemt, indo's zijn juist wat minder "fors".²
Oh, is dit niet algemeen bekend dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:18 schreef navigator het volgende:
[..]
Ja dat zal jij wel weten natuurlijk, dat negers groot geschapen zijn
Klopt, zie paar posts eerder van mij. Naast die vriendin óók zijn eigen vriendin én nog een andere dame. Zijn er dus 3 zwanger van hem, al zal er her en der al wel wat geboren zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mensen (vrienden/kennissen) rondom beide heren.
WTF netzo'n verhaal als Gabriel Agbonlahorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Klopt, zie paar posts eerder van mij. Naast die vriendin óók zijn eigen vriendin én nog een andere dame. Zijn er dus 3 zwanger van hem, al zal er her en der al wel wat geboren zijn.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Klopt, zie paar posts eerder van mij. Naast die vriendin óók zijn eigen vriendin én nog een andere dame. Zijn er dus 3 zwanger van hem, al zal er her en der al wel wat geboren zijn.
djeez, die heeft een grotere kinderwens dan een vrijgezelle vrouw van 35 lijkt hetquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zou haar met een stok nog niet aanraken, wat een ordinaire sletquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:28 schreef venomsnake het volgende:
Lekker ding die vriendin van De Zeeuw. Wie wil daar nu niet zijn kwakje in deponeren?
Je kunt Donk natuurlijk niets kwalijk nemen in deze.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:34 schreef knnth het volgende:
[..]
Ik zou haar met een stok nog niet aanraken, wat een ordinaire slet
Ordinaire slettenquote:
als ie geen rode neus heeft, kun je bassie uitsluitenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:06 schreef MaxPower het volgende:
Als ik Donk was zou ik een DNA-test aanvragen. Die vrouw heeft vast meerdere selectieleden gehad, misschien wel tegelijk.
misschien verdient demy gewoon wat bij als pimpquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:34 schreef DJ_Ryow het volgende:
lijkt me niks erger dan als blijkt dat je vrouw door al je ploeggenoten is afgewerkt
Ik sluit niet uit dat hij Demy ook meeneemt. Gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:53 schreef ASroma het volgende:
[..]
misschien verdient demy gewoon wat bij als pimp
offtopic!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:30 schreef koningdavid het volgende:
Donk speelde vandaag in de basis en was man of the match.
Omdat de technische staf al een flinke periode behoorlijk ontevreden was over de instelling van Ryan binnen en buiten het veld.quote:
quote:
Overdag speelt hij bij WBA.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:07 schreef Fortitudo het volgende:
en wat was het verhaal van agbonlahor dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |