abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49915353
Hij is niet eens leuk.

Maar over Donk, geweldig hoe hij zich staande houdt in nota bene z'n eerste volle seizoen eredivisie. Met z'n mentaliteit zit het ook goed, hopelijk maakt hij de komende seizoenen nog verdere stappen.
That's all folks!
pi_49918657
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 04:43 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ze hebben humor in dezelfde mate zoals ze sfeer hebben: weinig.
pi_49918776
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 04:43 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ze hebben humor in dezelfde mate zoals ze sfeer hebben: weinig.
Je projecteert nu 1 persoon op de rest van de 49.999?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_49919455
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:36 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Je projecteert nu 1 persoon op de rest van de 49.999?
Zoveel zitten er nieteens. En het is natuurlijk een bekend gegeven dat de sfeer bij ajax mat is of er helemaal niet is. Nee, ok, jullie hebben dit seizoen 3x jullie laten horen, klasse .
pi_49919503
Hoezo zitten er geen 50k man? Arena zit - buiten de playoffs om - vaak wel vol. AZ moet dat nog maar voor elkaar zien te krijgen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  woensdag 30 mei 2007 @ 10:57:37 #56
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_49919588
Een blunder dat Ajax hem naar AZ heeft laten vertrekken, Ryan Donk is een topverdediger in wording.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_49919592
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoezo zitten er geen 50k man? Arena zit - buiten de playoffs om - vaak wel vol. AZ moet dat nog maar voor elkaar zien te krijgen.
50.000 gaat AZ niet ofwel nooit halen. Volgens teletekst zitten er 50.000 man ja, mijn ogen zien echter keer op keer heel veel lege plekken.
pi_49919762
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:57 schreef M0NTANA het volgende:
Een blunder dat Ajax hem naar AZ heeft laten vertrekken, Ryan Donk is een topverdediger in wording.
Blunder? Die jongen is pas weer op late leeftijd bij RKC gekomen en zich daar toevallig goed ontwikkeld. Toch zie ik hem geen potentiele topverdediger.
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:10:22 #59
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_49919979
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:02 schreef Blawh het volgende:

[..]

Blunder? Die jongen is pas weer op late leeftijd bij RKC gekomen en zich daar toevallig goed ontwikkeld. Toch zie ik hem geen potentiele topverdediger.
In die paar wedstrijden bij RKC Waalwijk droop het talent er vanaf, Ajax had hem toen nooit naar AZ moeten laten gaan. Ryan Donk is een geboren Amsterdammer, opgeleid door Ajax en een geweldig talent.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_49920356
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

In die paar wedstrijden bij RKC Waalwijk droop het talent er vanaf, Ajax had hem toen nooit naar AZ moeten laten gaan. Ryan Donk is een geboren Amsterdammer, opgeleid door Ajax en een geweldig talent.
Die fout hebben ze met Landzaat, Boulahrouz ed ook gemaakt...
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:24:49 #61
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_49920510
Donk is echt een top verdediger, maar mijn gevoel zegt me ook dat hij niet lang bij AZ zal blijven.
Ik weet niet waarom maar ben het toch sterk van mening....

en Jaliens hoort in de top 3 van de beste verdedigers van de NL'se competitie inderdaad!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_49920578
Donk moet nog veel leren hoor. Voordat hij een basisplaats heeft bij een Europese subtopper is ie toch wel weer 3 jaar verder.
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:26:44 #63
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_49920593
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:20 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Die fout hebben ze met Landzaat, Boulahrouz ed ook gemaakt...
Klopt, maar nu hadden ze het heel snel, makkelijk en goedkoop kunnen herstellen. Kapitale blunder dus!
pi_49920654
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt, maar nu hadden ze het heel snel, makkelijk en goedkoop kunnen herstellen. Kapitale blunder dus!
Zo goedkoop was Donk niet volgens mij...
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:28:55 #65
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_49920673
Donk heeft toch nooit voor Ajax gespeeld?
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_49920731
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ajax was al rond met Stam en had zelf nog Heitinga, Vermealen en Grygera in huis. Bovendien deed van der Wiel het ook niet slecht in de wedstrijden dat hij mee had moeten doen. Het was dus maar de vraag geweest of Donk bij Ajax wel genoeg speelminuten zou krijgen om zich goed door te ontwikkelen. Stam had hij er in ieder geval niet uitgespeeld.
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:32:55 #67
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_49920834
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:28 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Zo goedkoop was Donk niet volgens mij...
Paar ton, maximaal. Daarbij is hij nu véél meer waard, kapitale blunder dus!
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:30 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ajax was al rond met Stam en had zelf nog Heitinga, Vermealen en Grygera in huis. Bovendien deed van der Wiel het ook niet slecht in de wedstrijden dat hij mee had moeten doen. Het was dus maar de vraag geweest of Donk bij Ajax wel genoeg speelminuten zou krijgen om zich goed door te ontwikkelen. Stam had hij er in ieder geval niet uitgespeeld.
Gregory v/d Wiel maakte zijn debuut pas in maart 2007, dus was nog niet in beeld. Jaap Stam speelt komend seizoen waarschijnlijk zijn laatste seizoen en van Zdenek Grygera was het al bekend dat hij wilde vertrekken, dus het halen van Ryan Donk zou geen verkeerde zet zijn geweest.
pi_49920838
Donk...tesamen met Jaliens...held!
tvp'tje dus....
pi_49920901
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:28 schreef djnospinzone het volgende:
Donk heeft toch nooit voor Ajax gespeeld?
Hij is sowieso benaderd om in de jeugd te komen spelen. Misschien heeft ie er ook wel gespeeld.
pi_49921257
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Paar ton, maximaal. Daarbij is hij nu véél meer waard, kapitale blunder dus!
[..]

Gregory v/d Wiel maakte zijn debuut pas in maart 2007, dus was nog niet in beeld. Jaap Stam speelt komend seizoen waarschijnlijk zijn laatste seizoen en van Zdenek Grygera was het al bekend dat hij wilde vertrekken, dus het halen van Ryan Donk zou geen verkeerde zet zijn geweest.
Dan had hij nog eerst waarschijnlijk een seizoen moeten bankzitten of in het 2e spelen en het is maar de vraag of die op een lager nivo dezelfde ontwikkeling zou hebben gemaakt. Bovendien als Stam en Grygera wegvallen zijn er altijd nog Heitinga en Vermealen.
Het is altijd achteraf makkelijk om te spreken van blunders, het is nu eenmaal zo dat sommige jongens zich pas op latere leeftijd goed ontwikkelen. Bovendien lijkt het me ook geen slim beleid om ieder talent dat 7 aardige wedstrijden speelt in de eredivisie direct aan te trekken.
pi_49921301
Ik denk ook dat de grootte van de blunder wel meevalt gezien de grootte van de concurrentie achterin bij Ajax.
pi_49921620
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:57 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, bij Ajax loopt nu weer Van der Wiel rond en het is altijd nog maar afwachten.
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:56:47 #73
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_49921838
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:43 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dan had hij nog eerst waarschijnlijk een seizoen moeten bankzitten of in het 2e spelen en het is maar de vraag of die op een lager nivo dezelfde ontwikkeling zou hebben gemaakt. Bovendien als Stam en Grygera wegvallen zijn er altijd nog Heitinga en Vermealen.
Het is altijd achteraf makkelijk om te spreken van blunders, het is nu eenmaal zo dat sommige jongens zich pas op latere leeftijd goed ontwikkelen. Bovendien lijkt het me ook geen slim beleid om ieder talent dat 7 aardige wedstrijden speelt in de eredivisie direct aan te trekken.
Is niet achteraf:
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ryan Donk (RKC Waalwijk) mag nog wel komen, voor de toekomst en om de concurrentie te slim af te zijn.
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Kopen en meteen verhuren dan?
pi_49922827
Goede verdediger; Oranje-potentie .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_49922853
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:27 schreef cultheld het volgende:
Goede verdediger; Oranje-potentie .
Zegt weinig meer tegenwoordig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')