Ik denk dat ik voor heel Ajax spreek als ik zeg ruim tevreden te zijn over Ryan Donk!quote:Op maandag 28 mei 2007 20:03 schreef gday het volgende:
[..]
Ik kan zo geen fouten van hem terughalen. Als ik het heb over 'door de mand vallen' heb ik het dan ook niet over specifieke momenten, maar over het algehele beeld. Wat mij betreft hoef je daarvoor niet per se grote fouten te maken.
Ho wacht, koningdavid en ik hadden het even over Jaliens.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor heel Ajax spreek als ik zeg ruim tevreden te zijn over Ryan Donk!
Oh, Jaliens, dat is volgens mij een enorm goede verdediger harde werker imho....quote:Op maandag 28 mei 2007 20:48 schreef gday het volgende:
[..]
Ho wacht, koningdavid en ik hadden het even over Jaliens.
Ik denk eerlijk gezegd dat AZ heel wat meer fanboys achter zich weet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:53 schreef Flashwin het volgende:
Juist! Deze jongen komt er zeker.
Ajax fanboys in dit topic die denken dat ze grappig zijn!
De wat?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Donk is de slumiel van het seizoen.
Slumiel, Schlemiel, whateverquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, wel van een schlemiel though..
Met alle respect, maar ik vind dit plaatje wel meer iets voor de Ajax-topics.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |