Ik ben het niet met je eens. Ik vond Schalken veel meer talent hebben dan Verkerk. Verkerk kon bij lange na niet tippen aan de vastigheid van de slagen van Schalken. Elke slag van Schalken was zo ongeveer perfect op het blad geraakt. Het is niet voor niets dat Schalken ondanks zijn slechte service en voetenwerk zoveel heeft bereikt, dat komt omdat hij verschrikkelijk veel talent heeft/ had.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Met een beter voetenwerk was Verkerk dat misschien ook geweest. Hij heeft alle slagen om een hele goede speler te worden. Het verschil tussen de absolute top en wat daar onder zit, zit hem in het mentale vlak en het conditionele/voetenwerk. En de grootste problemen van Verkerk zitten daar in.
Naast een betere service zouden bij Schalken de forehand en de volleys best wel iets beter mogen...
In Nederland zijn we geneigd om al snel iemand af te schrijven, maar ik denk dat je het bij het rechte eind hebt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:02 schreef fotoloog het volgende:
Over en uit met Martin
Ik ben er ook bang voorquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
In Nederland zijn we geneigd om al snel iemand af te schrijven, maar ik denk dat je het bij het rechte eind hebt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Verkerk gooit de handdoek niet snel hoor, twee jaar niet tennissen en dan weer pijnvrij aan de slag kunnen en dan stoppen. Ja daaaag. Hij gaat nog een goede poging wagen, geniet wel weer ondanks de nederlagenreeks. Dat geef je niet zomaar op.
Geloof ik niks van, na deze laffe poging.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Een goede poging gaat hij zeker nog doen, daar ben ik van overtuigd.
Er zijn grenzen voor je optimismequote:Op donderdag 31 mei 2007 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Martin wint op z'n 32e Roland Garros.
Als hij het niet had verwacht, dan had hij nu na 2 maanden geen twijfels.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Die illusie had hij echt niet, al viel het hem wel meer tegen dan verwacht. We shall see.
Hij is toch fit?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:27 schreef zjroentje het volgende:
Hij had ook eerst helemaal fit moeten zijn voordat hij weer begon, iig met z'n beschermde ranking. Die heeft hij dus allemaal compleet vergooid, en kan hij dadelijk lekker satellites gaan spelen.![]()
Niet bepaald volgens mij.quote:
Ik gun hem minstens een set.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
Martin speelt om 11:00 de Herendubbel !
Samen met Roitman vs. Nieminen en nog een topper (naam vergeten).
KOM AAN MARTIN !11!
Nieminen en Thomas Johansson. Zijn misschien goede singelaars, maar zullen bezwijken onder Martin's volleys.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
Martin speelt om 11:00 de Herendubbel !
Samen met Roitman vs. Nieminen en nog een topper (naam vergeten).
KOM AAN MARTIN !11!
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:51 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Nieminen en Thomas Johansson. Zijn misschien goede singelaars, maar zullen bezwijken onder Martin's volleys.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:50 schreef Piet_Veerman het volgende:
Nu zullen al die zuurpruimen wel zeggen dat die set aan Roitman te danken is.
Goede speler die Roitman.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:50 schreef Piet_Veerman het volgende:
Nu zullen al die zuurpruimen wel zeggen dat die set aan Roitman te danken is.
Dit kan zo op een tegeltje.quote:Simone Bolelli, de nummer 75 van de wereldranglijst, zet Verkerk vanaf het begin met de rug tegen de muur en pakt de eerste set binnen 23 minuten.
,,Ik kan beter met mijn lul spelen," zegt een gefrustreerde Verkerk als de 21-jarige Italiaan ook de tweede set al bijna op zak heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |