Wij hadden huishoudelijke taken te doen ja! Wij hebben geen tijd om de hele dag achter de pc te zitten.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is voor straf. Omdat jullie m'n crea-middag negeren!
Zeg, ik heb vanochtend om 11 uur met m'n strontverkouden kop een badkamer schoon staan schrobben, ik mág de rest van de middag doorbrengen achter de pcquote:Op maandag 28 mei 2007 17:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wij hadden huishoudelijke taken te doen ja! Wij hebben geen tijd om de hele dag achter de pc te zitten..
Duh, ik was oprecht bang voor dat beest. Niet gek dat een kat ervoor wegrentquote:Op maandag 28 mei 2007 17:59 schreef Misstique het volgende:
Rebel stond net oog in oog met haar aartsvijand overigens. In de tuin van de buren, want de hordeur was niet goed dicht..
Maar goed, haar vijand koos het hazepad. Mijn kat owned the neighbourhood..
Há! Nu heb je je mond voorbij gelult!quote:Op maandag 28 mei 2007 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Duh, ik was oprecht bang voor dat beest. Niet gek dat een kat ervoor wegrent.
Dude, als elke keer dat ik bij een Fokker langsga een officiële meet is, heb ik 3-4 keer per week een meetquote:Op maandag 28 mei 2007 19:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Há! Nu heb je je mond voorbij gelult!
Er was dus een meet waar ik niet voor uitgenodigd was [afbeelding]
Ik eens per 6 jaar ongeveer.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dude, als elke keer dat ik bij een Fokker langsga een officiële meet is, heb ik 3-4 keer per week een meet.
Mits je het dan voornamelijk over je laatste topics, posts, en discussies op FOK! hebt.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:06 schreef cerror het volgende:
Ik zie Guitarist.nl zo´n beetje iedere week, is dat meeten?
Mits seks.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:06 schreef cerror het volgende:
Ik zie Guitarist.nl zo´n beetje iedere week, is dat meeten?
Ik wordt.quote:
Wij hebben na Bright Eyes dus ook een meet?quote:
Je moet je borsthaar ook scheren! Dat diggen chicks!quote:
Ja. Och. Welja. Geen idee. Nou. Hm. We zien wel waar het schip strandt.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:11 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Wij hebben na Bright Eyes dus ook een meet?
HALLO DRIBBEL_!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:11 schreef Dribbel_ het volgende:
HALLO !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |