O hemel, een megatikfoutquote:
Uiteraard!quote:
Omdat dat je het tot twee keer toe zo typt...quote:
Er zijn van die dingen die ik ALTIJD fout tik. Sopraan is er daar een van. Gemakklelijk is een andere. Kun je vergif op innemen. Daar moet ik dus beter bij opletten. Sorry!! Heb jij niet van die woorden die je steevast fout doet?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:01 schreef Cootz het volgende:
[..]
Omdat dat je het tot twee keer toe zo typt...
Ik kan het woord thuis niet fatsoenlijk typen... maar dat komt gewoon door m'n naamquote:Op maandag 28 mei 2007 22:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Er zijn van die dingen die ik ALTIJD fout tik. Sopraan is er daar een van. Gemakklelijk is een andere. Kun je vergif op innemen. Daar moet ik dus beter bij opletten. Sorry!! Heb jij niet van die woorden die je steevast fout doet?
Doe maar, gezien mijn ervaring met jouw vragen zal het wel een onmogelijke opgave worden... Maar Pinkpop is dan beter dan Mozart en zijn sporanen.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:06 schreef tong80 het volgende:
Waar willen jullie een vraag over.Ik kijk nu naar Pinkpop. Iets in die richting ?
Dolly Partonquote:
Trademark Plus 1quote:
dat was niet de bedoelingquote:Op maandag 28 mei 2007 22:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trademark Plus 1
Stand deel 785
Cootz 2
Der_Michael 2
Hawauii_Tim 1
C21H23NO5 2
Yankee 1
methan 1
Conekiller 1
Flitspaal 1
EilzabethR 1
Tong80 1
Trademark 1
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:43 schreef Neleos het volgende:
Smashing Pumpkins
Je komt precies op tijd binnen dan.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:47 schreef ScottTracy het volgende:
* ScottTracy is net terug van Pinkpop
Goedenavond!
C@!D#$G%^g + 1quote:
Soempie nog gezien?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:47 schreef ScottTracy het volgende:
* ScottTracy is net terug van Pinkpop
Goedenavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |