ik kan t me bijna niet voorstellen. Ten Cate had Perez juist in bescherming genomen.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:58 schreef Longmen het volgende:
[..]
Volgens mij was t vanaf begin al geen succesformule. En was dat de druppel.
Me2.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:02 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Zou het toch jammer vinden als Perez weg moest, maar goed moest ik kiezen tussen ten Cate en Perez dan is het toch ten Cate.
Ik zou ook voor ten Cate kiezen denk ik...quote:Op maandag 28 mei 2007 21:02 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Zou het toch jammer vinden als Perez weg moest, maar goed moest ik kiezen tussen ten Cate en Perez dan is het toch ten Cate.
Volgens mij is Delorge daar voor gehaald. Ben heel benieuwd hoe die jongen zich gaat ontwikkelen, want van wat ik begrepen heb, is het wel een kuitenbijtertje ook. Komend seizoen een hoop van Ed leren en dan het seizoen daarna wellicht de fakkel overnemen. Zou best een hele goede zet kunnen zijn geweest van Van Geel!quote:Op maandag 28 mei 2007 19:44 schreef Wooldoor het volgende:
We moeten alvast gaan zoeken naar een talent die over een jaar Davids kan gaan vervangen. Het zal lastig worden zo'n speler te vinden maar je ziet dat Ajax zo'n speler echt nodig had.
Is toch niet echt een jongen met fysieke kracht?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:20 schreef Fides het volgende:
Anita zou over een aantal jaar Davids wellicht kunnen vervangen. Niet exact zelfde positie, wel zelfde type speler kan het worden denk ik.
Of tactisch inzicht.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:21 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Is toch niet echt een jongen met fysieke kracht?
een jongen van 18 met jarenlange ervaring ?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:29 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Of tactisch inzicht.
Of jarenlange ervaring.
Leeft die ook nog?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:29 schreef SoupNazi het volgende:
Wanneer is Leonardo eigenlijk weer ganz gesund?
Die was gisteren weer flink feest aan het vierenquote:
Reken maar op winterstop volgend seizoen.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:29 schreef SoupNazi het volgende:
Wanneer is Leonardo eigenlijk weer ganz gesund?
heeft hij goedquote:Op maandag 28 mei 2007 23:43 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Die was gisteren weer flink feest aan het vieren![]()
quote:Kenneth Perez wordt niet de opvolger van Wesley Sneijder. Dat zei Ajax-coach Henk ten Cate maandagavond in het AT5-programma FC Godenzonen. Ten Cate zegt te hopen dat Sneijder nog een jaar bij Ajax blijft, maar als hij vertrekt is Perez in ieder geval niet zijn opvolger. De hoofdtrainer van Ajax ziet in Perez meer een aanvaller.
"Sneijder is een echte middenvelder, opbouwend", legt Ten Cate uit. "Perez is veel meer een aanvaller, hij is geen middenvelder." De Spaanse club Valencia heeft enkele weken geleden een bod uitgebracht op Sneijder. Overeenstemming over de transfersom is er echter nog altijd niet. Door de uitlatingen van Ten Cate lijkt de toekomst van Perez bij Ajax steeds onzekerder te worden.
Vast wel, goede speler natuurlijk (wel een kutventje). Feyenoord misschien??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn er al clubs die Perez willen hebbeN?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |