Waarvan Urby niet eens een echt verdediger is.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Erg gewaagde opstelling wel hoor, 5 aanvallers en maar 3 verdedigers.
Jullie?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:04 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Beter cadeau hadden we je niet kunnen geven zeker?
Serieus, ga zo spelen met pes! je wint allesquote:Op maandag 28 mei 2007 14:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarvan Urby niet eens een echt verdediger is.
NoFI hoor, maar wat een slechte opstelling. Zovaak als Urby z'n man laat lopen, zit je op minstens 2 tegengoals per wedstrijd.
Nu maar hopen dat ze het gaan redden. Maar met Davids erbij heb ik er wat meer vertrouwen inquote:
Idd, ik ook.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:20 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze het gaan redden. Maar met Davids erbij heb ik er wat meer vertrouwen in.
Ach, hij is gewoon zwaar over de zeik. Prima. Ik geloof niet dat hij in de kleedkamer zo mild over zijn eigen spelers is en alles op de scheids gooit. Gewoon een verdediging voor z'n team.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:23 schreef StarGazer het volgende:
Daar is oppercalimero Van Gaal weer hoor
quote:AZ-aanvaller Jenner: 'We gaan Ajax pakken'
AZ-aanvaller Julian Jenner is optimistisch gestemd voor het allesbeslissende play-offduel, zondag tegen Ajax. De Alkmaarders verdedigen een 2-1 voorsprong in de Amsterdam ArenA. “Mijn voorgevoel zegt dat we met 2-0 gaan winnen”, zegt Jenner in Metro. “Wij gaan Ajax pakken. We zijn erg aan elkaar gewaagd. (…..) In drie van de vier wedstrijden waren wij de betere ploeg, dus is het zaak om door te zetten.”
Jenner denkt dat AZ toe is aan de Champions League. “AZ gaat stapje voor stapje omhoog. De club is vier jaar achter elkaar ver gekomen in Europa, dus we zijn er klaar voor.” (MA)
Ja das toch hetzelfde als de quote van ten Cate erbij pakt over wie kampioen wordt?quote:
Of niet blijf maar in Alkmaar jongen Jennerquote:Op maandag 28 mei 2007 14:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Jenner
De speler die zichzelf de beste rechtsbuiten vind met zijn doorzichtige acties![]()
![]()
"ik hoop dat we winnen, maar het gaat moeilijk worden"quote:Op maandag 28 mei 2007 14:37 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja das toch hetzelfde als de quote van ten Cate erbij pakt over wie kampioen wordt?
Das toch logisch dat HtC zoiets gaat roepen? Dan riepen vele ajacieden ook over de uit wedstrijd tegen AZ...
Wat moet je dan zeggen?"Ik verwacht dat we verliezen, en dan we een 3-0 om de oren krijgen".
"CL is niets voor AZ, want we zullen er in de 1e ronde al uit liggen"![]()
Wat was jouw reactie geweest in deze dan?
Das zo'n mediatrainings antwoord die al veels te veel gemaakt word..na iedere wedstrijd krijg je altijd van die neutrale saaie opmerkingen van spelers.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:39 schreef BonJovi het volgende:
[..]
"ik hoop dat we winnen, maar het gaat moeilijk worden"
T verschil is alleen dat HtC de coach van AJAX is.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:42 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Das zo'n mediatrainings antwoord die al veels te veel gemaakt word..na iedere wedstrijd krijg je altijd van die neutrale saaie opmerkingen van spelers.![]()
Doe eens als HtC of als een van Gaal.![]()
En? De reacties die ze geven zijn aardig te vergelijken hoor.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:44 schreef Loserkid het volgende:
[..]
T verschil is alleen dat HtC de coach van AJAX is.
Wij zijn de beste!quote:Op maandag 28 mei 2007 14:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
En? De reacties die ze geven zijn aardig te vergelijken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |