"defensief liberalisme"quote:Op maandag 28 mei 2007 11:39 schreef ub40_bboy het volgende:
De enige die wat interessants te zeggen had was die hoogleraar.
De inbreng van die hoogleraar was buitengewoon treffend en bijzonder eerlijk. Treffend vond ik iig zijn mening over marktwerking bij overheiddiensten....quote:Op maandag 28 mei 2007 11:39 schreef ub40_bboy het volgende:
De enige die wat interessants te zeggen had was die hoogleraar.
Deed me denken aan deze documentaire:quote:Op maandag 28 mei 2007 11:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De inbreng van die hoogleraar was buitengewoon treffend en bijzonder eerlijk. Treffend vond ik iig zijn mening over marktwerking bij overheiddiensten....
Ik vind die Linschoten net zo irritant als Rutte. Ze zijn van dezelfde slag.......quote:Op maandag 28 mei 2007 11:48 schreef One_of_the_few het volgende:
van Linschoten vond ik verschrikkelijk. Zoals hij zich tegenover die andere man gedroeg. Verdonk als een sluipschutter bestempelen en dan boos worden dat iemand anders rutte een stagiair noemt.
Hij is zo van handhaving avn de rechstaat, maar alleen als het hem uitkomt. Nep liberlaisme, de anderen waren tenminste nog voor vrijheid van individu etc. Het enige wat van Linschoten deed was bevestigen da de vvd een bestuurderspartij is. De andere 2 vond ik wel redelijk, maar die van Linschoten![]()
Ja, was best oppervlakkig.....Maar dat vind ik van het hele Kamp Verdonk eigenlijk, maar ze zijn wel duidelijk en consequent (en daar zit deels hun electorale kracht..) Dat was nogal in schril contrast bij die hoogleraar. Die vond ik zeer inhoudelijk, jammer dat hij er niet in zijn eentje zat. Hij zette het heel mooi het onderwerp liberalisme uit. Zou wel een paar colleges bij hem willen volgen over dat onderwerp....quote:Op maandag 28 mei 2007 11:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vond je? Hij was wel heel erg oppervlakkig.
Zeker op het punt over bedenkingen over marktwerking bij de overheid.....Dat het instrument wel bij het bedrijfsleven goed kan werken, maar niet automatisch ook bij de overheid, simpelweg dat er hele andere waarden van toepassing zijn....quote:Op maandag 28 mei 2007 11:58 schreef Tup het volgende:
Ik vond Sinke ook wel goed, hij had gelijk dat van Linschoten staat voor "al het niet discussieren" binnen de VVD. De hoogleraar was het best. Ik zie de SP en de VVD wel samenwerken als "zijn stroming" wint.
Waarin is Linschoten en nepliberaal?quote:Op maandag 28 mei 2007 11:54 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja Linschoten is echt zo'n nep liberaal.
Ik vond de hoogleeraar af en toe te veel strooien met termen.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:58 schreef Tup het volgende:
Ik vond Sinke ook wel goed, hij had gelijk dat van Linschoten staat voor "al het niet discussieren" binnen de VVD. De hoogleraar was het best. Ik zie de SP en de VVD wel samenwerken als "zijn stroming" wint.
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:10 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik vond de hoogleeraar af en toe te veel strooien met termen.
over hoe de discussie gehouden zou moeten worden: centriputaal etc. Beetje mechanische begrippen.
beetje als: Bos draait op een manier als massa een kromming veroorzaakt in de ruimte/tijd.
Klopt; geweldig momentje, alleen die hoofden al van die twee!quote:Op maandag 28 mei 2007 12:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het venijn zat m in de staart waarin Rutte de stagair werd genoemd en Verdonk een sluipmoordenaar.
Ik kon er juist wel hartelijk om lachen hoe hij de vloer aanveegde met die kerel. Was het niet de campagneleider van Verdonk of zoiets?quote:Op maandag 28 mei 2007 11:48 schreef One_of_the_few het volgende:
van Linschoten vond ik verschrikkelijk. Zoals hij zich tegenover die andere man gedroeg. Verdonk als een sluipschutter bestempelen en dan boos worden dat iemand anders rutte een stagiair noemt.
Hij is zo van handhaving avn de rechstaat, maar alleen als het hem uitkomt. Nep liberlaisme, de anderen waren tenminste nog voor vrijheid van individu etc. Het enige wat van Linschoten deed was bevestigen da de vvd een bestuurderspartij is. De andere 2 vond ik wel redelijk, maar die van Linschoten![]()
Ik vind de wet aanpassingen omtrent discriminatie omdat je dan de waan van de dag kan uitvoeren vind ik niks liberaals aan. Dan gebruik je vrijheden alleen zoals het je uitkomt. van Linschoten ging vooral tegen de man tegenover hem, supporter van verdonk dacht ik.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:47 schreef Kieboom het volgende:
[..]
Ik kon er juist wel hartelijk om lachen hoe hij de vloer aanveegde met die kerel. Was het niet de campagneleider van Verdonk of zoiets?
Vind het ook vreemd om Linschoten een nep-liberaal te noemen. Linschoten is juist een echte VVD'er, zo eentje die uit het JOVD circuit voort is gekomen. Die heeft gewoon meer affiniteit met Rutte dan met de populisten en pseudo-fortuynisten die zich rond Verdonk verzameld hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |