Wel goed van hem tho, dat ie de titel van de door TwyLight en jou georganiseerde verkiezingen als TT kiest.quote:Op maandag 28 mei 2007 07:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja he, verkiesings
Laat mij er buitenquote:Op maandag 28 mei 2007 07:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel goed van hem tho, dat ie de titel van jullie verkiezingen als TT kiest.
Ik had het ook over vorig jaarquote:Op maandag 28 mei 2007 07:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Laat mij er buiten![]()
Ik mag het idee: "Lollerverkiezingen" dan wel bedacht hebben maar ik heb niets met deze versie te maken![]()
Die TT was toch echt zonder breezer taalgebruik zarGonquote:Op maandag 28 mei 2007 07:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had het ook over vorig jaaren de TT daarvan.
En ik had me post aangepast1
Pre-ancistors afkijkerij.quote:Op maandag 28 mei 2007 07:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die TT was toch echt zonder breezer taalgebruik zarGon![]()
[ONZ] Lollerverkiezingen 2006!
My bad, S-F, my bad.quote:Op maandag 28 mei 2007 07:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die TT was toch echt zonder breezer taalgebruik zarGon![]()
[ONZ] Lollerverkiezingen 2006!
Ik fiets ontzettend veel jaquote:Op maandag 28 mei 2007 07:52 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar nu even iets heel belangrijks SF,
Fiets jij veel?
Tuurlijkquote:Op maandag 28 mei 2007 07:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
My bad, S-F, my bad.
Accepteer je mijn apologies enzulks?
Hey, hoertje van mequote:Op maandag 28 mei 2007 07:52 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar nu even iets heel belangrijks SF,
Fiets jij veel?
En onderwijl let je vet goed op?quote:Op maandag 28 mei 2007 07:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik fiets ontzettend veel ja![]()
Yah!quote:Op maandag 28 mei 2007 07:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hey, hoertje van me, heeft dit topic potentie?
Jaquote:
Dat ligt er helemaal, mijn beste.quote:Op maandag 28 mei 2007 07:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hey, hoertje van me, heeft dit topic potentie?
Ik ken heel veel ONZ usersquote:
Maar ik ben nieuw enzoquote:Op maandag 28 mei 2007 07:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ken heel veel ONZ users![]()
Oh, nou, dat vind ik eigenlijk wel ont-zet-tend tof!quote:
It's up to you. Move your lips.quote:Op maandag 28 mei 2007 07:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal, mijn beste.
Zeg me, blijven wij hier?
Je hebt 9000 posts dat is genoegquote:Op maandag 28 mei 2007 07:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar ik ben nieuw enzo...
Is enter nog niet wakker?
Ik was dronkenquote:Op maandag 28 mei 2007 07:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, nou, dat vind ik eigenlijk wel ont-zet-tend tof!
Dat je gewoon zo een logische nickname hebt, hoe verzin je het toch
Zal ik maar ophouden?.
.
Maar nu is de hamvraag; Had je je licht wel aan?quote:
Kloptquote:Op maandag 28 mei 2007 07:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt 9000 posts dat is genoeg![]()
enter slaapt nog![]()
Ik heb mijn licht altijd aan jeweetsquote:Op maandag 28 mei 2007 07:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar nu is de hamvraag; Had je je licht wel aan?
quote:Op maandag 28 mei 2007 07:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Staan? Ik heb liever een ongebruikte..
Het is ook nog veel te vroegquote:Op maandag 28 mei 2007 07:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kloptik heb haar nog niet langszien wippen.
De handdoek is mijn lichaamssappen niet waard. Ongebruikte handdoeken dus.quote:Op maandag 28 mei 2007 07:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Staan? Ik heb liever een ongebruikte..
Kijk, met jou kun je fietsen!quote:Op maandag 28 mei 2007 07:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb mijn licht altijd aan jeweets![]()
Zullen wij eens samen gaan fietsen ?quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 08:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zullen wij eens samen gaan fietsen ?![]()
Ga niet te ver, S-F.quote:Op maandag 28 mei 2007 08:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zullen wij eens samen gaan fietsen ?![]()
En mijne wel?quote:Op maandag 28 mei 2007 08:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
De handdoek is mijn lichaamssappen niet waard. Ongebruikte handdoeken dus.
Of moet ik je eerst mijn fiets laten zien zodat je hem kan keuren ?quote:
Nou, ik dacht misschien eerst nog 3 jaar alleen internet en maar eens kijken hoe het gaat?quote:Op maandag 28 mei 2007 08:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Of moet ik je eerst mijn fiets laten zien zodat je hem kan keuren ?![]()
3 jaar is wel langquote:Op maandag 28 mei 2007 08:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou, ik dacht misschien eerst nog 3 jaar alleen internet en maar eens kijken hoe het gaat?. Ik wil ni et te snel gaan
. De laatste keer ging ik na 2 maand gelijk al op fietstrektocht door Nederland, geen goed idee kan ik je zeggen.
.
Nou! Ik weet wel weer hoe laat het is!quote:Op maandag 28 mei 2007 08:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
3 jaar is wel lang![]()
Ik weet niet of ik dat wel trek![]()
Dat zeker.quote:Op maandag 28 mei 2007 08:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jouw toner moet er definitief uit inderdation.[afbeelding]
Oh, alsjeblieft, verkracht me niet in het woud.quote:Op maandag 28 mei 2007 08:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je smoelwerck is waar ik echt van houd.
Nee hoor,quote:Op maandag 28 mei 2007 08:20 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, alsjeblieft, verkracht me niet in het woud.
Tijd voor sekschquote:Op maandag 28 mei 2007 08:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou! Ik weet wel weer hoe laat het is! [afbeelding]
En dat is waar je vanaf nu verder op bouwt?quote:Op maandag 28 mei 2007 08:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee hoor, [afbeelding], ik wil iets bij je droppen. Een zakje met inhoud.
Ja, m'n zakje kom ik bij je legen. Beloof me dat je niet zal schreeuwen. Althans, niet te loud.quote:Op maandag 28 mei 2007 08:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En dat is waar je vanaf nu verder op bouwt?
Gelukkig zit ik niet bij de kerkquote:
Screaming doesn't make my mommy proud.quote:Op maandag 28 mei 2007 08:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, m'n zakje kom ik bij je legen. Beloof me dat je niet zal schreeuwen. Althans, niet te loud.
Krijg je geen lamme benen?quote:Op maandag 28 mei 2007 08:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik niet bij de kerk![]()
Maar zingen hoort in de kerk, right? Mallerd.quote:Op maandag 28 mei 2007 08:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan heel goed zingen en uitgaan. Voor het zingen de kerk uitgaan een ideetje?
Be mummies kid and don't scream when i hit you with my trout.quote:Op maandag 28 mei 2007 08:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Screaming doesn't make my mommy proud.
Nee hoor, i can fiets all night longquote:
But then what about the crowd?quote:Op maandag 28 mei 2007 08:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Be mummies kid and don't scream when i hit you with my trout.
quote:Op maandag 28 mei 2007 08:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee hoor, i can fiets all night long![]()
Je fietst achter de feiten aanquote:Op maandag 28 mei 2007 08:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee hoor, i can fiets all night long![]()
Niet met onze geliefde vriend Fiets, zijn routes zijn altijd fout.quote:Op maandag 28 mei 2007 08:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maybe we should pick another route.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |