3 jaar is wel langquote:Op maandag 28 mei 2007 08:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou, ik dacht misschien eerst nog 3 jaar alleen internet en maar eens kijken hoe het gaat?. Ik wil ni et te snel gaan
. De laatste keer ging ik na 2 maand gelijk al op fietstrektocht door Nederland, geen goed idee kan ik je zeggen.
.
Nou! Ik weet wel weer hoe laat het is!quote:Op maandag 28 mei 2007 08:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
3 jaar is wel lang![]()
Ik weet niet of ik dat wel trek![]()
Dat zeker.quote:Op maandag 28 mei 2007 08:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jouw toner moet er definitief uit inderdation.[afbeelding]
Oh, alsjeblieft, verkracht me niet in het woud.quote:Op maandag 28 mei 2007 08:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je smoelwerck is waar ik echt van houd.
Nee hoor,quote:Op maandag 28 mei 2007 08:20 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, alsjeblieft, verkracht me niet in het woud.
Tijd voor sekschquote:Op maandag 28 mei 2007 08:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou! Ik weet wel weer hoe laat het is! [afbeelding]
En dat is waar je vanaf nu verder op bouwt?quote:Op maandag 28 mei 2007 08:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee hoor, [afbeelding], ik wil iets bij je droppen. Een zakje met inhoud.
Ja, m'n zakje kom ik bij je legen. Beloof me dat je niet zal schreeuwen. Althans, niet te loud.quote:Op maandag 28 mei 2007 08:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En dat is waar je vanaf nu verder op bouwt?
Gelukkig zit ik niet bij de kerkquote:
Screaming doesn't make my mommy proud.quote:Op maandag 28 mei 2007 08:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, m'n zakje kom ik bij je legen. Beloof me dat je niet zal schreeuwen. Althans, niet te loud.
Krijg je geen lamme benen?quote:Op maandag 28 mei 2007 08:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik niet bij de kerk![]()
Maar zingen hoort in de kerk, right? Mallerd.quote:Op maandag 28 mei 2007 08:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan heel goed zingen en uitgaan. Voor het zingen de kerk uitgaan een ideetje?
Be mummies kid and don't scream when i hit you with my trout.quote:Op maandag 28 mei 2007 08:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Screaming doesn't make my mommy proud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |