Tof. Wat veur ene?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:01 schreef Gellius het volgende:
Sommige zijn vriendinnen en vrouwen van vrienden van mij. De één na de ander hoor! Ik ben echter zojuist vader van een nieuw rijwiel geworden..
Wat is er over drie uur?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:05 schreef wyccie het volgende:
Nog drie uur om mijn vakantiegeld uit te geven.![]()
Kom zeg, waar zie je me voor aan, wyc?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:04 schreef wyccie het volgende:
Nu is Claudia haar fiets kwijt, of Pope, of IR.
Onbekend merk, dus. Zeg dat dan!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:45 schreef Gellius het volgende:
Ja hoor. Alle merkfietsen waren tegen de 150, 170 euro. Deze was 120.
Vind je dat erg, belangstelling?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:49 schreef Gellius het volgende:
Dat weet ik niet, Lienekien. Misschien is het wel een gekend merk. Ik heb het in ieder geval niet onthouden. Moet ik even gaan kijken voor je?
Vraag je dat aan mij?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:54 schreef Gellius het volgende:
Bezit jij een rijwiel?
Waar komt jouw belangstelling voor fietsmerken vandaan dan? Je hebt mij ook al eens onderhouden over Gazelles. Maakt het nou echt zoveel uit of je je op een Gazelle of een Union naar het station beweegt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |