Whahaha dat is nogal mooi!quote:Op maandag 28 mei 2007 21:12 schreef BrandX het volgende:ben ik weer!
Ik heb net vier bladzijden lang notulen van een ledenvergadering die nooit heeft plaatsgevonden uitgewerkt!![]()
![]()
Jazekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:15 schreef crossover het volgende:
[..]
JazekerGoeie zaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn goed idd
Heb je metallica al binnen?Signature.
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:12 schreef Pheno het volgende:
whehehehe
quote:
Oh aha, anders krijgen jullie ook geen centen zekerquote:Op maandag 28 mei 2007 21:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
Tja, we hebben leden, we zijn een officiele vereniging, dus als het goed is hebben we een bestuur
en dat hebben we ook wel, maar we zijn helemaal niet serieus met die officiele toestanden bezig. Als we een vergadering voorstellen ligt de hele boel in de deuk en vraagt of we wat verkeerds vergeten hebben. Maarja, De Nederlandse Boksbond moet er wel elk jaar een krijgen hè, de notulen van zo'n vergadering dan dus... Nou, die krijgen ze morgen dan ook netjes.
![]()
Jepquote:Op maandag 28 mei 2007 21:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[/spoiler]
Goeie zaak
Die zijn goed idd
Heb je metallica al binnen?
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh aha, anders krijgen jullie ook geen centen zeker;)
Aha, helder! Waarom moet de NBB dan persé een notule krijgen?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
daar heeft de NBB heul geen hol mee te maken. Wij hebben ruim genoeg geld. Ze zijn zelf trouwens zo faillliet als een lek mandje, en staan onder curatele van het NOC
![]()
De NBB moet het hebben voor hun subsidie.
zodat zij kunnen aantonen aan het NOC dat de verenigingen die zijn aangesloten bij hun, ook bonafide zijnquote:Opmaandag 28 mei 2007 21:21schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, helder! Waarom moet de NBB dan persé een notule krijgen?
Haha, ja als in: niet malfidequote:Op maandag 28 mei 2007 21:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
zodat zij kunnen aantonen aan het NOC dat de verenigingen die zijn aangesloten bij hun, ook bonafide zijn
volgens mij gebruik ik het woord nu fout,maar denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel
![]()
Is dat niet puur omdat dat nou eenmaal ooit eens statutair is vastgelegd? Onze zwemvereniging dient statutair elk jaar een ALV te houden, wat meestal uitdraait op een gezellig samenzijn van alle vrijwilligers en 3 of 4 leden met bovengemiddelde interesse in de vereniging, waar koffie met vlaai genuttigd wordtquote:Op maandag 28 mei 2007 21:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
zodat zij kunnen aantonen aan het NOC dat de verenigingen die zijn aangesloten bij hun, ook bonafide zijn
volgens mij gebruik ik het woord nu fout,maar denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel
![]()
vlaaiquote:Op maandag 28 mei 2007 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat niet puur omdat dat nou eenmaal ooit eens statutair is vastgelegd? Onze zwemvereniging dient statutair elk jaar een ALV te houden, wat meestal uitdraait op een gezellig samenzijn van alle vrijwilligers en 3 of 4 leden met bovengemiddelde interesse in de vereniging, waar koffie met vlaai genuttigd wordt
Dan moet je etenquote:
Dat lijkt wel op mosterd-maaltijd. En daar heb IK patent opquote:Op maandag 28 mei 2007 21:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
TVP
Whehe.. lui ofzo?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar ja, dan moet ik weer alles maken enzo
Straks wel eve een tosti maken
Goed bezig welquote:
Mieter jij em dicht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |