Was toch al te laat met die optie...quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:12 schreef Houtspeer het volgende:
Wilde gok:
Vroeger was de straf dat je een vinger zou verliezen, nu niet meer, maar daar herdenken ze dus aan.
Cootz +1quote:Op maandag 28 mei 2007 01:12 schreef Cootz het volgende:
Omdat het een touw was waarvan het uiteinde gesplitst was in drie delen die elk weer in drie delen gesplitst waren?
Dus: Waarom? Omdat 3 * 3 = 9
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:12 schreef Cootz het volgende:
Omdat het een touw was waarvan het uiteinde gesplitst was in drie delen die elk weer in drie delen gesplitst waren?
Dus: Waarom? Omdat 3 * 3 = 9
quote:
Wel onder protest...het spijt me om te zeggen maar het antwoord lijkt heel erg veel op de tekst waar ik de vraag op gebaseerd heb...quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
Passion of the Christ...
Hoe wilde je het dan geformuleerd hebben?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel onder protest...het spijt me om te zeggen maar het antwoord lijkt heel erg veel op de tekst waar ik de vraag op gebaseerd heb...
Laat het gaan, laat het vallen, laat het los.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:31 schreef Houtspeer het volgende:
Zooo stil in mij... Zoooooo stilllll in mijhij..
Op die grote stille heide.....lalalalalaquote:Op maandag 28 mei 2007 01:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Laat het gaan, laat het vallen, laat het los.
"Kat met negen staartenquote:Op maandag 28 mei 2007 01:40 schreef Cootz het volgende:
Puntjes in de OP zijn weer aangepast
Nem, ik ben me van geen kwaad bewust. Hoe stond dat in die tekst waar jij het vandaan had dan?
Dankquote:Op maandag 28 mei 2007 01:40 schreef Cootz het volgende:
Puntjes in de OP zijn weer aangepast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |