Dit zegt de man zelf:quote:Op maandag 28 mei 2007 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
Welke modeontwerper heeft 70 (zeventig!) iPods?
quote:'I have some white ones but lots of metallic pinks, blues. I have had every single CD I have downloaded. I enjoy gadgets.'
'If I like something I like to have a lot of it,' he says dismissively. 'Eccentric? Perhaps I am. But then I know only how I am, not how others are. I never compare, I never compete.'
Wat is er veranderd dan Cootzquote:Op maandag 28 mei 2007 00:36 schreef Cootz het volgende:
Ik zal de OP zo even weer een beetje fatsoeneren. Maareh, zie ik dat de spelregels veranderd zijn?? En wat is er gebeurd met desmiley?
Oeps, my bad....quote:Op maandag 28 mei 2007 00:36 schreef Cootz het volgende:
Ik zal de OP zo even weer een beetje fatsoeneren. Maareh, zie ik dat de spelregels veranderd zijn?? En wat is er gebeurd met desmiley?
Ik zie net dat ik gewoon achter loop. Ik zie namelijk nu pas dat er in de OP staat dat je punt ingetrokken wordt als je na een goed antwoord geen nieuwe vraag stelt..quote:
Had ik nog niet gezien, goede nieuwe regel!quote:Op maandag 28 mei 2007 00:38 schreef Cootz het volgende:
Ik zie net dat ik gewoon achter loop. Ik zie namelijk nu pas dat er in de OP staat dat je punt ingetrokken wordt als je na een goed antwoord geen nieuwe vraag stelt..
Dat is erin gezet omdat het een trend werd dat mensen dus een vraag goed hadden en vervolgens riepen dat ze weg moesten of geen inspiratie meer hadden. En van de smiley had ik niet eens gezienquote:Op maandag 28 mei 2007 00:38 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik gewoon achter loop. Ik zie namelijk nu pas dat er in de OP staat dat je punt ingetrokken wordt als je na een goed antwoord geen nieuwe vraag stelt..
quote:"Dieting is the only game where you win when you lose!"
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:39 schreef Dodecahedron het volgende:
Lagerfeld?
Ik heb geen verstand van mode
Goede regel inderdaad.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat is erin gezet omdat het een trend werd dat mensen dus een vraag goed hadden en vervolgens riepen dat ze weg moesten of geen inspiratie meer hadden. En van de smiley had ik niet eens gezien
Thanksquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hallo. Spreek ik met de geniale Tong?![]()
Oh kut, het antwoord was goedquote:Op maandag 28 mei 2007 00:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even OT...
Cootz, je speelt ook nog mee in een andere quiz.
Zou je daar niet eens een opgave plaatsen?
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
Dodecahedron moet wel snel zijn, anders gaat z'n puntje verloren![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
Dodecahedron moet wel snel zijn, anders gaat z'n puntje verloren![]()
Moet je op dit tijdstip eens in het café gaan kijken...quote:Op maandag 28 mei 2007 00:47 schreef ElizabethR het volgende:
Hoe later o pden avond, hoe schoner volk
Liever niet, daar is iedereen dronkenquote:Op maandag 28 mei 2007 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
Moet je op dit tijdstip eens in het café gaan kijken...
Dat red ik niet meer, die zijn hier allemaal dicht over 4 minutenquote:Op maandag 28 mei 2007 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je op dit tijdstip eens in het café gaan kijken...
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Liever niet, daar is iedereen dronkenGebeurt nooit op FOK!
![]()
Wat is precies de definitie van dronken? Even checken of ik aan de voorwaarden voldoe......quote:Op maandag 28 mei 2007 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Liever niet, daar is iedereen dronkenGebeurt nooit op FOK!
![]()
Je zit in Ierland?quote:Op maandag 28 mei 2007 00:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat red ik niet meer, die zijn hier allemaal dicht over 4 minutenAlthans, in Galway city. Want in mijn durp is de pub om half een dicht.
Nog niet. Ik zie nog geen spelfouten bij je.....quote:Op maandag 28 mei 2007 00:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Wat is precies de definitie van dronken? Even checken of ik aan de voorwaarden voldoe......
quote:
Al bijna twee jaar....quote:
Nee, ik moet nog even denken, komt eraan.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:57 schreef Cobra4 het volgende:
Ik denk dat Wickedangel al onderweg is met een nieuwe.
Nee, dat is het niet. Daarom postte ik 'Dit maakt het rijtje af', Cootz had al twee goede gegevenquote:Op maandag 28 mei 2007 01:05 schreef Houtspeer het volgende:
Dus man bijt hond is wel een gezegde!
Ik krijg 5 euro van iemand
Vuile hond! is ook niet goed, en de hond in de pot vinden was al gezegd...quote:Op maandag 28 mei 2007 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Daarom postte ik 'Dit maakt het rijtje af', Cootz had al twee goede gegeven
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zag niet dat Cootz en Nem beiden 'de hond in de pot vinden' hadden. Eigenlijk is het punt voor Cootz, want hij komt daarna met de vijfde.
Dat klopt. Maar waarom zijn het er 9?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:07 schreef Cobra4 het volgende:
Een voorwerp dat werdt gebruikt als strafmiddel in de scheepsvaart
Komt harder aan dan met 8.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar waarom zijn het er 9?
*kuchkuch* Ik moet geen pinda's eten tijdens dit spelletjequote:
Was toch al te laat met die optie...quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:12 schreef Houtspeer het volgende:
Wilde gok:
Vroeger was de straf dat je een vinger zou verliezen, nu niet meer, maar daar herdenken ze dus aan.
Cootz +1quote:Op maandag 28 mei 2007 01:12 schreef Cootz het volgende:
Omdat het een touw was waarvan het uiteinde gesplitst was in drie delen die elk weer in drie delen gesplitst waren?
Dus: Waarom? Omdat 3 * 3 = 9
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:12 schreef Cootz het volgende:
Omdat het een touw was waarvan het uiteinde gesplitst was in drie delen die elk weer in drie delen gesplitst waren?
Dus: Waarom? Omdat 3 * 3 = 9
quote:
Wel onder protest...het spijt me om te zeggen maar het antwoord lijkt heel erg veel op de tekst waar ik de vraag op gebaseerd heb...quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
Passion of the Christ...
Hoe wilde je het dan geformuleerd hebben?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel onder protest...het spijt me om te zeggen maar het antwoord lijkt heel erg veel op de tekst waar ik de vraag op gebaseerd heb...
Laat het gaan, laat het vallen, laat het los.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:31 schreef Houtspeer het volgende:
Zooo stil in mij... Zoooooo stilllll in mijhij..
Op die grote stille heide.....lalalalalaquote:Op maandag 28 mei 2007 01:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Laat het gaan, laat het vallen, laat het los.
"Kat met negen staartenquote:Op maandag 28 mei 2007 01:40 schreef Cootz het volgende:
Puntjes in de OP zijn weer aangepast
Nem, ik ben me van geen kwaad bewust. Hoe stond dat in die tekst waar jij het vandaan had dan?
Dankquote:Op maandag 28 mei 2007 01:40 schreef Cootz het volgende:
Puntjes in de OP zijn weer aangepast
Als ik me ermee mag bemoeien: ik zou zeggen dat Cootz het niet opgezocht heeft. Gewoon toeval.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:42 schreef Nembrionic het volgende:
"Kat met negen staarten"
Een strokenzweep met negen stroken, soms van gevlochten leer. Oorspronkelijk was een ‘kat’ van touw. Op zeilschepen vroeger was een kat in gebruik die was gemaakt van een dik stuk touw waarvan het grootste deel was gesplitst. Omdat het touw bestond uit drie samenstellende delen die ieder weer uit drieën bestonden, kom je zo aan negen uiteinden."
Vooral de woordkeuze "opgesplitst" vind ik verdacht. Maarja...
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:49 schreef ElizabethR het volgende:
Dr. Wood was de schot
Chapeau hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 01:49 schreef ElizabethR het volgende:
Dr. Wood was de schot
Houtspeer +1quote:Op maandag 28 mei 2007 01:57 schreef Houtspeer het volgende:
Hypnos hands down
Ohjee, heb je het goed dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:58 schreef Houtspeer het volgende:
Nu komt een heel verpletterend vraag van mij jongens!
Pang!quote:
Het is een beetje flauw maar er wordt onderscheid gemaakt tussen naalden die de huid konden doorboren en naalden die dat niet konden.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:54 schreef ChillyWilly het volgende:
Was Pascal niet de eerste?
Ik eet anders vaak zat een gerecht.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:04 schreef Houtspeer het volgende:
Nee, een gerecht is niet eetbaar. Alhoewel nee, niet eetbaar.
Dat kon ook, maar ik zou de pietje precies uithangen en dan zeggen dat dat drinkbaar isquote:Op maandag 28 mei 2007 02:09 schreef Nembrionic het volgende:
Shit man..ik dacht "advocaat"
Voor advokaat heb je echt wel een lepel nodig hoor...quote:Op maandag 28 mei 2007 02:10 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Dat kon ook, maar ik zou de pietje precies uithangen en dan zeggen dat dat drinkbaar is
Voor een gerecht soms ook.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:11 schreef Cootz het volgende:
[..]
Voor advokaat heb je echt wel een lepel nodig hoor...
Jay!quote:Op maandag 28 mei 2007 02:10 schreef ElizabethR het volgende:
Bernabeu, sorry
Ik denk te Frans
En ik weet dit omdat ik er ben gewest![]()
Juist!quote:Op maandag 28 mei 2007 02:17 schreef wyccie het volgende:
Compostella.
Maar je krijgt er wel een punt meequote:
En nu weer...quote:
Ik zal er voortaan rekening mee houdenquote:
Leuke vraag maar ik heb even geen ideequote:
Ja!quote:Op maandag 28 mei 2007 02:27 schreef Cobra4 het volgende:
Hercule Poirot!
quote:Op maandag 28 mei 2007 02:33 schreef Houtspeer het volgende:
Rotterdam?
quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 02:35 schreef ElizabethR het volgende:
Maastricht
quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 02:39 schreef Cootz het volgende:
Grebbeberg?
Willemstad bedoel je?quote:Op maandag 28 mei 2007 02:40 schreef Nembrionic het volgende:
Is het dat gekke ding in een stervorm? Ik ben de naam kwijt van waar het ligt..
quote:Op maandag 28 mei 2007 02:46 schreef wyccie het volgende:
Neeltje Jans?
Je hebt de juiste jubilaris te pakken! Nu de naam van de stelling nog.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:47 schreef ElizabethR het volgende:
Afsluitdijk
Close enough!quote:Op maandag 28 mei 2007 02:50 schreef ElizabethR het volgende:
O nee, je bedoelt dat ding in Friesland denk ik?? Dat Komzand....![]()
Dingus??
Doegiequote:Op maandag 28 mei 2007 02:51 schreef Cootz het volgende:
Tijd om te gaan slapen... tot morgen, beste mensen
Nou ja, ik vind het niet echt close, magoed....quote:
Jazekerquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 03:05 schreef wyccie het volgende:
Michael Jackson valt dus al af.
quote:
Ik ben bang dat ik die op dat stuk niet tegen ga komen maar ik hoop van welquote:Op maandag 28 mei 2007 04:05 schreef wyccie het volgende:
Ah gaaf. Beloof dat je daar de mooiste foto's maakt van de mooiste bergen en meren!
Trusten
Komt wel goedquote:Op maandag 28 mei 2007 04:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
Pas maar op, straks verslaap je je.Dat heb ik altijd als ik denk even te gaan liggen voor een uurtje slaap.
Canada lijkt me wel tof trouwens
ik vond Noorwegen al prachtig, Canada zal wel minstens zo mooi zijn.
Nee hoor hoeft niet.quote:Op maandag 28 mei 2007 04:09 schreef wyccie het volgende:
Nu moet ik zeker weer een vraag stellen, hè. Of was je heel erg toevallig van plan om te gaan slapen, Bolkesteijn?
Aangezien ik niet bij de ochtendploeg hoor, geef ik dan ook maar geen laat.quote:Op maandag 28 mei 2007 04:16 schreef wyccie het volgende:
Hihihi, om niet het risico te lopen dat mijn punt wordt ingetrokken stel ik toch maar een vroeg, voor de ochtendploeg.
Pest mij niet zo.quote:Op maandag 28 mei 2007 04:22 schreef broer het volgende:
Aangezien ik niet bij de ochtendploeg hoor, geef ik dan ook maar geen laat.
UIt La dolce vitaquote:Op maandag 28 mei 2007 10:30 schreef PhysicsRules het volgende:
Dat is toch te Trevifontijn?
oh jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 28 mei 2007 10:58 schreef Flitspaal het volgende:
Anita Ekberg.
Mijn vraag volgt na mijn douche.
Het is wel een soort van afkorting, maar dan juist van een andere omschrijving.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
avgs?
Die is van geheel belgiëquote:Op maandag 28 mei 2007 12:54 schreef C21H23NO5 het volgende:
verhofstad
BLOSOquote:Op maandag 28 mei 2007 11:08 schreef Flitspaal het volgende:
Mijn douche is uitgesteld.
Hoe heet de administratie van de Vlaamse Gemeenschap verantwoordelijk voor sport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |