quote:Op maandag 28 mei 2007 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hallo. Spreek ik met de geniale Tong?![]()
Oh kut, het antwoord was goedquote:Op maandag 28 mei 2007 00:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even OT...
Cootz, je speelt ook nog mee in een andere quiz.
Zou je daar niet eens een opgave plaatsen?
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
Dodecahedron moet wel snel zijn, anders gaat z'n puntje verloren![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
Dodecahedron moet wel snel zijn, anders gaat z'n puntje verloren![]()
Moet je op dit tijdstip eens in het café gaan kijken...quote:Op maandag 28 mei 2007 00:47 schreef ElizabethR het volgende:
Hoe later o pden avond, hoe schoner volk
Liever niet, daar is iedereen dronkenquote:Op maandag 28 mei 2007 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
Moet je op dit tijdstip eens in het café gaan kijken...
Dat red ik niet meer, die zijn hier allemaal dicht over 4 minutenquote:Op maandag 28 mei 2007 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je op dit tijdstip eens in het café gaan kijken...
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Liever niet, daar is iedereen dronkenGebeurt nooit op FOK!
![]()
Wat is precies de definitie van dronken? Even checken of ik aan de voorwaarden voldoe......quote:Op maandag 28 mei 2007 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Liever niet, daar is iedereen dronkenGebeurt nooit op FOK!
![]()
Je zit in Ierland?quote:Op maandag 28 mei 2007 00:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat red ik niet meer, die zijn hier allemaal dicht over 4 minutenAlthans, in Galway city. Want in mijn durp is de pub om half een dicht.
Nog niet. Ik zie nog geen spelfouten bij je.....quote:Op maandag 28 mei 2007 00:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Wat is precies de definitie van dronken? Even checken of ik aan de voorwaarden voldoe......
quote:
Al bijna twee jaar....quote:
Nee, ik moet nog even denken, komt eraan.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:57 schreef Cobra4 het volgende:
Ik denk dat Wickedangel al onderweg is met een nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |