quote:Op zondag 27 mei 2007 23:36 schreef Liess het volgende:
Eric lult weer.... overdrijft alles wat er gebeurd is vanacht.
Een uur maarquote:Op zondag 27 mei 2007 23:37 schreef StefanPeeters het volgende:
Jullie hebben allemaal de groetjes van Michael ! We stappen nu
op de brommer, dus ik ben effe een uurtje offline
Natasia geloof ik.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wie had het er meteen al over dat Dimitri een stripper is?
Voorzichtig onderweg he, zorg maar dattie je goed vasthoudtquote:Op zondag 27 mei 2007 23:37 schreef StefanPeeters het volgende:
Da's haar geraden ook nu ze een 'relatie' met Brian heeftquote:Op zondag 27 mei 2007 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda is ineens weer nuchter.
Met Dimitriquote:Op zondag 27 mei 2007 23:36 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Wat een rare opmerking eigenlijk Brian 8 maanden afzeiken omdat hij een player is en nu willen alle dames met deze loverboy spelen om te neukenwant dat ze je met je zin toch...
Mannen en vrouwen schelen dus toch minder dan vrouwen vaak denken...ut bewijs zit in COS 1547 en deze..want gegarandeerd dat er gereageerd word van ow lekker ding..dit en dat..tuurlijk wasbord jammie...maar kan die koken?? kan die masseren...kan die uberhaubt iets behalve neuken...jah toch...maar ok verder niet te veel kritiek...is een keer een lekkere playboy..laat brian ook wel even wakker schudden dus ut heeft ook voordelen!!
Ja jij ook droom zachtquote:Op zondag 27 mei 2007 23:37 schreef StefanPeeters het volgende:
Niet allemaal, niet mijn smaak en ja ik zou m uit mijn bed trappen.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:29 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja wij allemaal ................en we houden hem...................echt wel![]()
![]()
![]()
![]()
Dan izzie weer terug met de brommer. En tijdens heeft hij genoeg tijd om te postenquote:
Er valt een implantaat uitquote:Op zondag 27 mei 2007 23:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Chippendale en Chippendalerette
[afbeelding]
Het probleem is dat we Brian's innerlijk kennen en dat is bij hem niet het geval... misschien is hij wel heel liefquote:Op zondag 27 mei 2007 23:36 schreef PumaStreamer het volgende:
-knip-
Ik vind dat hij een guitig gezicht heeft en verder niets.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet allemaal, niet mijn smaak en ja ik zou m uit mijn bed trappen.
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Chippendale en Chippendaleretteslet
[afbeelding]
Preciesquote:Op zondag 27 mei 2007 23:39 schreef SiRojK het volgende:
Jemig zeg... Die Eric is vanacht alleen 13 keer weggeduwd, thats is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |