Waarom geen Dragonite?quote:
dragonnair heeft een veel handigere ability!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Waarom geen Dragonite?
Heb vandaag Pakia (Ultra Ball), Mesprit (Masterball), Uxie (Ultra Ball) en Azelf (Great Ball nadat verder alles op was) gevangen. Jeej
En 2× Iceweakness ipv 4×. Maar verder heeft -Nite veel betere stats en veel betere aanvallen...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:17 schreef MarK. het volgende:
[..]
dragonnair heeft een veel handigere ability!!![]()
Vieze pedo met je baby seks! Bah!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:25 schreef lordzero het volgende:
ik ben nu pichu's aan het broeden met men pickachu
Paar keer Double Team gedaan met Floatzel, die versloeg toen 3 pokeys. (Spiritomb, Roserade en Gastrodon) Lucario was een probleem, maar uiteindelijk werd die ook verslagen (Infernapes Grass knot), Draakdingetje werd verslagen door een gerevivede Floatzel en Milotic (met mazzel) door een gerevivede Luxray.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:33 schreef R_B het volgende:
Vormde chyntia geen probleem?
Wat is je team?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:54 schreef lordzero het volgende:
ik zit nu op de victory road op weg naar e4 zo meteen
Red je het niet mee.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:02 schreef lordzero het volgende:
lvl 55 empoleon
lvl 48 magmar
lvl 47 palkia
lvl 50 azelf
lvl 50 uzie
lvl 52 golem
Jah hoor kan genoeg magmanizers vinden als het moet. Ik zal je even toevoegen aan me game en dan wacht ik rustig in de Wifi troep.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:09 schreef lordzero het volgende:
zou jij die aan mij wile geven die magmanizer (A) :blink gwoon aan andere pokemon geven en die dan traden
uhm ok is voor de e4 dus na de victory route nog een pkmn center met wifi verbinding btw wat is jou friend codequote:Op maandag 4 juni 2007 15:11 schreef SebasC het volgende:
[..]
Jah hoor kan genoeg magmanizers vinden als het moet. Ik zal je even toevoegen aan me game en dan wacht ik rustig in de Wifi troep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |