Niet naar mijn weten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:11 schreef lordzero het volgende:
ok maar je hebt bv niet dat je elke dag op een bepaalde tijdstip egt een event heb
Dan is ie gehackt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:46 schreef SebasC het volgende:
[..]
Niet naar mijn weten.
Uhm andere vraag. Heb zojuist een trade gedaan, Palkia Lvl 100 gekregen. Maar uhm Legendaries kun je toch niet broeden? Volgens de Trainer Memo kwam deze Palkia uit een Ei ??
ivm die spheres is alles rare of very rarequote:Op donderdag 31 mei 2007 14:19 schreef lordzero het volgende:
eej klopt het dat armor fossil in pearl very rare is want ik heb er net 2 achter elkaar gevonden
in het galactic warehousequote:Op donderdag 31 mei 2007 19:53 schreef lordzero het volgende:
ok dankjewel kheb er namelijk een hele boel van![]()
nog een vraag waar krijg je HM FLY
Ik heb er 8 ofzo. Die dingen zijn alleen vrij klein.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:45 schreef KjellB het volgende:
Ik kan maar geen Heartscales vinden in Underground, en die heb ik hard nodig, stomme HM moves![]()
Jahoor, dat kan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:08 schreef lordzero het volgende:
ik heb er 12 kan je niet die een pokemon vast laten houden en dan traden ?
1) Nee.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:10 schreef lordzero het volgende:
eej heeft iemand nog een pickachu of een pichu ofzo liefst een vrouwtje die wil ik namelijk heel graag en wat is de fossil van diamond eigelijk die je in pearl niet kan krijgen want op serebii.net staat dat je shieldon niet in diamond kan
Als je in de verrekijkers kijkt, weet je t een beetje.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:13 schreef lordzero het volgende:
ok ty
welk deel van safari game zite de beste pokemon
Oost of West sprite?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:17 schreef lordzero het volgende:
OMG !!!!!! W00T NET EEN SHINY SHELLOS GEVANGEN LVL 20 VROUTJE !!!!:d
Chill.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:19 schreef lordzero het volgende:
oost
Shiny's zijn minder goed dan normale pokemon he.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:21 schreef lordzero het volgende:
zeker hijz licht blauw ga hem door trainen tot lvl 100duurt nog wel ff en dan ruilen voor een legend ofzo
Ze zijn ook anders van vorm, dus dat kon sowieso nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:21 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik dacht eerst dat ik een shiny had gevangen, maar toen kwam ik er achter dat ze in 2 verschillende kleuren zijn.
bij hippodown zekerquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:21 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik dacht eerst dat ik een shiny had gevangen, maar toen kwam ik er achter dat ze in 2 verschillende kleuren zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |