Hoeveel pokeys train je dan? Alleen Infernape en Golduck?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:09 schreef KjellB het volgende:
Bij mij is er nog geen strategie aan te pas gekomen... Voor de lol versla ik de waterpokémon met mijn Infernape en de graspokémon met Golduck en nog heb ik ze allemaal in één keer doodAls je elke trainer verslaat is je party toch altijd 6 á 7 levels hoger...
We zien het wel. Zo ver ben ik toch nog niet. Mijzelf kennende zal ik wel weer flink stocken op revive´s ed en het beste ervan hopenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:32 schreef R_B het volgende:
Je hebt er echt minimaal 5 nodig voor de elite four...
En voor de league champion chyntia zou ik ook zorgen dat je pokemon eind level 50 zijn...
Ik heb net de 6e badge en mijn team is:quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:49 schreef KjellB het volgende:
Ik heb er nu 4 in m'n party:
Golduck
Infernape
Luxray
Torterra
Ze zitten allemaal op lvl 46 en ik moet nog 2 gyms. Ik heb niet extra getraind ofzo. Ze waren allemaal lvl 45, maar nu ik klaar ben met de Route onder Sandgem Ton, ze zijn allemaal bijna 47, dus die Gym moet wel lukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kan van mij een tyranitar krijgenquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:49 schreef KjellB het volgende:
Ik wil nog een Rock pokémon, maar wie zal ik kiezen? Sudowoodoo of Bastiodon, of misschien nog iemand anders?
Ik kan je ook een eitje gevenquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:54 schreef KjellB het volgende:
Nah, ik wil ze zelf trainen, en ik ga toch voor een Sudowoodoo, die leert betere aanvallen.
en welk level is latios dan? en zijn er nog routes waar hij het vaakst zit?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:43 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Omdat je repel gebruikt zodat je de pokemon die je normaal in die route tegenkomt niet tegenkomt, omdat die lager level zijn dan jou 1e pokemon. En je komt die legendary wel tegen, omdat die hoger level is dan jou 1e pokemon.
Waarom zou je die willen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:32 schreef SebasC het volgende:
niemand die mij met een mew / deoxys kan verblijden????
ik heb een mew en een celebi op mijn pokemon goudquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:32 schreef SebasC het volgende:
niemand die mij met een mew / deoxys kan verblijden????
Gevechten over wifi tellen niet mee voor de pokedex voor zover ik weet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:03 schreef SebasC het volgende:
Of iemand die mij wil battelen met een Mew / deoxys zodat ik ze kan toevoegen aan me pokedex en gewoon kan opzoeken op GTS
kan ook maar dan moet je in een gebouwdje links onder in Jubilife City.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:38 schreef lordzero het volgende:
die heb ik al kben ook al benede in zon pokemon center online geweest anders had ik me friend code niet maar ik d8 dat je ook kon traden wereld wijd en neit aleem met mensen waarvan je de friend code heb
ja dat kan IDD ik heb al 3 japanse pokemon met de orginele japanse namen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:09 schreef lordzero het volgende:
ok dankje wel dan kan je dus bv met mensen in amerika en japan enso ruilen of niet
weet ik ook niet..ik heb dat ook best vaakquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:15 schreef KjellB het volgende:
Heel vaak als ik op m'n itemfinder druk, komt er ipv een stipje, de hele tijd zo'n soort rondje, achter elkaar. Wat betekend dat dan? Want dat moet ik alsnog overal op A drukken, omdat ik niet weet waar hij is...
je zult er nog veel meer vinden...quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:39 schreef KjellB het volgende:
Volgens mij bestaat mt Coronet niet uit steen, maar uit verborgen items
je kan alleen pokemon vragen die in je pokedex staanquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:15 schreef KjellB het volgende:
Volgens mij evolueren ze ook als je ze bij GTS eerst aanbiedt, dan disconnect, en je pokémon er dan weer afhaalt. Dan heb je niet geruild en toch evolueren ze. Omte voorkomen dat ze hem weghalen terwijl je disconnect moet je hem gewoon aanbieden in ruil voor een Arceus van lvl 9 of lager, die bestaat namelijk niet
torterra lvl 55quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:24 schreef BlackSheep het volgende:
Met welk team hebben jullie de elite four voor het eerst verslagen eigenlijk?
Mijn team net voor de elite four:
Staraptor
Torterra
Golduck
Mismagius
Rapidash
Palkia
allemaal op level 53, uiteindelijk geëindigd met 4 pokémon op level 54 en 2 op 53.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |