Even wachten tot je hele team t heeft en er dan iig 1 in je pc zettenquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:55 schreef MarK. het volgende:
lol heb een gozertje met pokerush!!!!
heb er al 5 op mijn PC ;Pquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Even wachten tot je hele team t heeft en er dan iig 1 in je pc zetten
ja met diamond ook maar als je ermee vecht??quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
In Gold was het iig zo dat het op de PC altijd bleef.
Heatran is echt zwaar k*t om te vangen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Cresselia was opeens niet zo moeilijk meer, 's nachts en na die mean look. Heatran is up next.
dus in andere woorden.. je als ze het pokerus krijgen.. dan worden ze juist sterker...quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
http://www.serebii.net/games/pokerus.shtml
Ze groeien sneller. Dus ook sterker. Ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dus in andere woorden.. je als ze het pokerus krijgen.. dan worden ze juist sterker...![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik heb van verschillende mensen gehoord dat ik Pokémon gewoon in een Amerikaanse winkel kan kopen in Groningen, kan iemand dit bevestigen?
Mijn Shiny Linoone popelt namelijk om in Shinou rond te rennen
ga zo doorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:47 schreef KjellB het volgende:
Nou, kwam met veel moeite de Elite 4 door met 5 Pokémon van lvl 53/54. Ze zijn wel allemaal sterker geworden.
Moet nu de Champion nog, gaat moeilijk worden, ze zijn allemaal 6 tot 11 levels hoger...
jazekerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:54 schreef KjellB het volgende:
Was een eitjeVier van de zes had ik in één keer dood, sommige van de E4 waren nog moeilijker!
BTW, MarK, kun je misschien een Bippa ofzo met PokéRus voor me regelen?
Praten met datzelfde gazzie, maar die scheen in de survival area te zitten waar ik nooit kom omdat er geen ***** te doen is.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:56 schreef KjellB het volgende:
En wat moest je uiteindelijk doen voor die Heatran?
quote:6
Nintendo to ban Pokemon Diamond / Pearl Action Replay users online?
If the gossip circuit is to be believed, Nintendo may be weeding out Pokemon Diamond / Pearl players that are using Action Replay DS codes to beef up their Pokemon. While it may be true that code sniffers may have difficulty in detecting some Action Replay codes, Nintendo managed to sniff out the following:
* National-Dex (After talking with Game Director)
* Catching All 493 Pokemon
* All Shiny
According to floyd of Wii60 forums, using the codes above would block you from getting online. We don't dare try it ourselves to verify the rumors, but you can do so yourselves AT YOUR OWN RISK.
Should the rumors be true, then it looks like Nintendo is taking some actions regarding online players getting undue advantage over those who put in real work in improving their Pokemon stats. Well, fair play is always good, don't you think?
Dat valt haast niet voor elkaar te krijgen denk ik, ik heb bij een versie (ik dacht gold) 3 of 4 shiny gehad, waarvan 2 op een of andere manier heel gelukkig gebreed, in de gba delen heb ik er niet eens eentje kunnen vinden, en nu in pearl eentje, en die had nog brakke stats ookquote:Op zondag 10 juni 2007 23:16 schreef De_Brandweer het volgende:
Lullig voor de mensen die echt ziekelijk veel geluk hebben, en alleen maar shiny pokemon hebben gevangen
Beter, ze moeten iets doen tegen Pokemon die gehacked zijn. Heb nu een Palkia die iemand op Route 201 heeft gevonden. Lijkt me beetje onwaarschijnlijk maar okay.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Nintendo gaat online cheaters aanpakken:
[..]
Hoeveel tijd kost het je wel niet om al die beesten te hatchen enzo?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:03 schreef MarK. het volgende:
aanbieding!!
5 bulbasaur
5 squirtle
5 charmander
5 torchic
en...
5 totodile!!!
2 uur ;Pquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:12 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hoeveel tijd kost het je wel niet om al die beesten te hatchen enzo?
lekkerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:13 schreef MarK. het volgende:
[..]
2 uur ;P
en onder tussen ruilen met mensen die ik heb ontmoet met wifi chat op serebii!
ik wil alle starter pokemon ;p
kan je meteen vanaf het begin al ruilen of duurt dat even? Indien het kan dan hou ik me alvast aanbevolen voor een totodile (mannetje) ...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:03 schreef MarK. het volgende:
aanbieding!!
5 bulbasaur
5 squirtle
5 charmander
5 torchic
en...
5 totodile!!!
Je hebt national dex nodig. Dus pas na de pLeague.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kan je meteen vanaf het begin al ruilen of duurt dat even? Indien het kan dan hou ik me alvast aanbevolen voor een totodile (mannetje) ...
ik kan morgen eindelijk mn DS weer ophalen en dan kan ik eindelijk Diamond spelen...
Voor Regigigas? Je kan m pakken in t begin hč, dan is ie minder sterkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:47 schreef KjellB het volgende:
Zou degene die het volgende topic start er misschien een poll bij willen zetten, met de vraag welke versie je hebt (Diamond of Pearl)? Daar ben ik nl. wel benieuwd naar
* KjellB is entering Snowtemple...
hmmz dat wordt dus ff flink spelen... en dat komt wel goed...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je hebt national dex nodig. Dus pas na de pLeague.
ik heb 4 mannetjes en 1 vrouwtje dus ik hou er wel 1 bezetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kan je meteen vanaf het begin al ruilen of duurt dat even? Indien het kan dan hou ik me alvast aanbevolen voor een totodile (mannetje) ...
ik kan morgen eindelijk mn DS weer ophalen en dan kan ik eindelijk Diamond spelen...
ahh mijn dank is zeeeer groot..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:49 schreef MarK. het volgende:
[..]
ik heb 4 mannetjes en 1 vrouwtje dus ik hou er wel 1 bezet![]()
nu zijn ook chicorita's in de aanbieding
nu ook cyndacuil in de aanbieding ;P
ja, maar hoeveel verschilt weerquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:35 schreef PieterBas het volgende:
Hoe zat het nou met die eggs.. na een zoveel aantal stappen komen ze toch uit?
Jahoor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:28 schreef bijdehand het volgende:
een vraagje: kan ik online met een import en een europese versie (en dan bedoel ik wifi)?
Ik heb nergens last mee gehad, ook al heb ik een Amerikaanse versie. Pokémon overzetten van GBA spellen werkt ook gewoon, hoewel je soms op internet leest van niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:28 schreef bijdehand het volgende:
een vraagje: kan ik online met een import en een europese versie (en dan bedoel ik wifi)?
heel soms als ik online ga dan heb ik ineens communication error..hebben meer van jullie dat??quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:11 schreef KjellB het volgende:
[..]
Ik heb nergens last mee gehad, ook al heb ik een Amerikaanse versie. Pokémon overzetten van GBA spellen werkt ook gewoon, hoewel je soms op internet leest van niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |