abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50457649
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
Er was ooit eens appelkaneelstroop op de markt Twee keer gehad en nu kan ik het niet meer vinden
jaaaaah, die was lekker!! Jammer dat ze die nu niet meer hebben. Misschien hebben ze hem nog wel ergens, maar ben ik er gewoon nog niet tegenaan gelopen.
Je bent nooit te oud om te leren....toch?
pi_50458797
Belgische suiker noemen we het hier, aangezien familie van over de grens het altijd meeneemt:

Is het enige wat erop gaat. Op een spekpannekoek zelfs helemaal niets.
Sweet and innocent...
pi_50459876
lang geleden pannenkoeken

lekker erop:

meegebakken rozijnen: niets of een heel klein beetje poedersuiker
meegebakken kaas en spek: stroop

en bij de vuursche boer in Lage Vuursche hebben ze een hele lekkere met een soort van appelmoes en rozijnen wat je er achteraf opdoet ..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_50514692
Zachte, verse geitenkaas of roomkaas met knoflook en kruiden, en dan een paar drupjes honing of stroop erbovenop..
Mmm. Tijd voor een pannenkoekontbijt!
pi_50514770
quote:
Op maandag 4 juni 2007 03:48 schreef Morwen het volgende:
Kaas en dan meegebakken, dus je gooit het meel in de pan, wacht even tot het gestolt is, gooit de kaas erop en draait de pannekoek. Zodra de kaas gesmolten en gebakken is is de pannekoek klaar (even optillen met de spatel, als de kaas niet meer plakt is ie klaar )
Dan heb je dus wel een plak kaas die aan één kant gebakken is? Vind ik zelf niet zo lekker.
Ik schaaf voor kaaspannenkoeken zelf altijd van tevoren een hele stapel flinterdunne plakjes kaas. Dan doe ik een héél dun laagje beslag in de pan, beleg ik dat met kaas, en schenk ik er een héél dun ander laagje beslag overheen, zodat de kaas volledig omhuld is door pannenkoek. Het is een beetje een gefrutsel, maar zo krijg je uiteindelijk wél pannenkoekjes met zachte, gesmolten kaas erín, in plaats van een pannenkoek waar aan één kant een harde, gebakken plak tegenaan zit.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 21:27:39 #146
167723 sanni
Acima de seu
pi_50529869
İk vind gewoon suiker het lekkerst. Simpel en makkelijk. Oh ja..en de lekkerste pannekoeken eet je nog altijd in de VS.
pi_50530085
SHOARMA!

of spek met een beetje stroop...
  zaterdag 16 juni 2007 @ 21:46:30 #148
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_50530438
Stroop, jam, poedersuiker en gevuld met fetakaas vind ik heeeerlijk
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_50540205
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 21:27 schreef sanni het volgende:
İk vind gewoon suiker het lekkerst. Simpel en makkelijk. Oh ja..en de lekkerste pannekoeken eet je nog altijd in de VS.
Die zoete troep
pi_50540375
haha ik ga dankzij dit topic nu weer pannekoeken maken
  zondag 17 juni 2007 @ 12:08:17 #151
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_50540703
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 21:27 schreef sanni het volgende:
Veel te zoet. Ga eens in Nieuwkuijk bij de Berenpot eten en laat je verrassen door echt lekkere pannenkoeken
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_52565491
Dan ga ik voor pannekoek geitenkaas&honing.
En dan door het beslag wat zout/peper en verse peterselie scheppen.. hmm.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:06:40 #153
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_52566220
Shoarma.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_52567508
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
Shoarma.
Dat lijkt me nou niets.

Een pizza met shoarma daar integen.

Wat ik er meestal op doe:

- stroop

- ui, spek en kaas

- suiker met kaneel

Overigens maak ik van die dikke pannekoekjes, die zijn erg lekker.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_52568016
gewoon suiker, met daarover heen kaneel gestrooid
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_52605688
Wat een afschuwelijke pannenkoek combi op Lowlands: kaas en spek en dan suiker erover
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52611634
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:28 schreef Longmen het volgende:
Wat een afschuwelijke pannenkoek combi op Lowlands: kaas en spek en dan suiker erover
een lowlands pannekoek met kaas en spek en stroop en suiker is geweldig
  donderdag 23 augustus 2007 @ 03:38:30 #158
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_52611764
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 03:21 schreef lienelien het volgende:

[..]

een lowlands pannekoek met kaas en spek en stroop en suiker is geweldig
Ehm....

Ik vind 'm eigenlijk ook een beetje raar.

Jawohl Herr Kaloin!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 03:43:50 #159
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_52611795
't Is overigens pannekoek.
Zonder die vervloekte N die de groene-boekjes-maffia er aan toegevoegd heeft.
Het ding komt toch zeker uit één pan !
Ik vind dat iedereen die panneNkoek wil schrijven moet worden verplicht minimaal twee pannen te bezigen voor het bakken van één koek. Mét dwangsom graag.

Jezis zeg !
Jawohl Herr Kaloin!
pi_52611972
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:31 schreef minilotje het volgende:
Dan heb je dus wel een plak kaas die aan één kant gebakken is? Vind ik zelf niet zo lekker.
Ik schaaf voor kaaspannenkoeken zelf altijd van tevoren een hele stapel flinterdunne plakjes kaas. Dan doe ik een héél dun laagje beslag in de pan, beleg ik dat met kaas, en schenk ik er een héél dun ander laagje beslag overheen, zodat de kaas volledig omhuld is door pannenkoek. Het is een beetje een gefrutsel, maar zo krijg je uiteindelijk wél pannenkoekjes met zachte, gesmolten kaas erín, in plaats van een pannenkoek waar aan één kant een harde, gebakken plak tegenaan zit.
Je kunt ook de pannenkoek (ja ik vind die extra n ook raar) afbakken en dan aan het eind kaas erover strooien en zachtjes laten smelten zonder de pannekoek te keren. Maar jouw manier ga ik ook een keer proberen, lijkt me erg lekker.

Ontopic: kaas dus. En ook stroop, bruine basterd, appel met kaneel (en soms slagroom) en ijs met vruchtjes of chocoladesaus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')