jaaaaah, die was lekker!!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
Er was ooit eens appelkaneelstroop op de marktTwee keer gehad en nu kan ik het niet meer vinden
Dan heb je dus wel een plak kaas die aan één kant gebakken is? Vind ik zelf niet zo lekker.quote:Op maandag 4 juni 2007 03:48 schreef Morwen het volgende:
Kaas en dan meegebakken, dus je gooit het meel in de pan, wacht even tot het gestolt is, gooit de kaas erop en draait de pannekoek. Zodra de kaas gesmolten en gebakken is is de pannekoek klaar (even optillen met de spatel, als de kaas niet meer plakt is ie klaar)
Die zoete troepquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:27 schreef sanni het volgende:
İk vind gewoon suiker het lekkerst. Simpel en makkelijk. Oh ja..en de lekkerste pannekoeken eet je nog altijd in de VS.![]()
Veel te zoet. Ga eens in Nieuwkuijk bij de Berenpot eten en laat je verrassen door echt lekkere pannenkoekenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:27 schreef sanni het volgende:
İk vind gewoon suiker het lekkerst. Simpel en makkelijk. Oh ja..en de lekkerste pannekoeken eet je nog altijd in de VS.![]()
Dat lijkt me nou niets.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
Shoarma.
een lowlands pannekoek met kaas en spek en stroop en suiker is geweldigquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:28 schreef Longmen het volgende:
Wat een afschuwelijke pannenkoek combi op Lowlands: kaas en spek en dan suiker erover
Ehm....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
een lowlands pannekoek met kaas en spek en stroop en suiker is geweldig![]()
Je kunt ook de pannenkoek (ja ik vind die extra n ook raar) afbakken en dan aan het eind kaas erover strooien en zachtjes laten smelten zonder de pannekoek te keren. Maar jouw manier ga ik ook een keer proberen, lijkt me erg lekker.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:31 schreef minilotje het volgende:
Dan heb je dus wel een plak kaas die aan één kant gebakken is? Vind ik zelf niet zo lekker.
Ik schaaf voor kaaspannenkoeken zelf altijd van tevoren een hele stapel flinterdunne plakjes kaas. Dan doe ik een héél dun laagje beslag in de pan, beleg ik dat met kaas, en schenk ik er een héél dun ander laagje beslag overheen, zodat de kaas volledig omhuld is door pannenkoek. Het is een beetje een gefrutsel, maar zo krijg je uiteindelijk wél pannenkoekjes met zachte, gesmolten kaas erín, in plaats van een pannenkoek waar aan één kant een harde, gebakken plak tegenaan zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |