Hij heeft een contract tot 2009 (tijdje terug bijgetekend).quote:Op maandag 28 mei 2007 23:00 schreef ganzenherder het volgende:
Als Aissatti toch weggaat he![]()
Smerige geldwolven ook die zaakwaarnemers![]()
![]()
Alex is van Chelsea, het is hun goed recht om hem te ruilen als ze dat willen. Ze kunnen hem ook gewoon opeisen en komend seizoen af en toe laten spelen, maar daar schiet niemand wat mee op. Chelsea ziet echt wel dat Alex erg goed is, en daar maken ze gebruik van, in dit geval dus om hun eigen team te versterken.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:50 schreef patrickt37 het volgende:
'Chelsea wil Kaká in ruil voor Shevchenko en Alex'
Gepubliceerd op 28-05-07 om 17:28 door Dennis Smedts
Indien AC Milan spits Andriy Shevchenko terug wil halen zal de Italiaanse topclub middenvelder Kaká naar Chelsea moeten laten gaan als het aan Peter Kenyon, directeur van de Londense club, ligt. De kersverse winnaar van de Champions League heeft er nooit een geheim van gemaakt Shevchenko terug te willen halen naar het San Siro.
Gazzetta dello Sport beweert dat Kenyon Kaká bij de deal wil betrekken. AC Milan zou dat bod nog kunnen weerstaan, en daarom zijn The Blues bereid om ook Alex naar de Rossoneri te laten gaan. Milan-trainer Carlo Ancelotti is een groot fan van Alex en ziet de verdediger als perfecte opvolger voor Maldini.
Dit vind ik nou schandalig van Chelsea. Alex bij PSv weghalen, om hem te ruilen tegen Kaka.
Laat die jongen dan lekker bij PSV.
Toch laat Chelsea zien dat ze PSV op deze manier gebruiken.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:54 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Alex is van Chelsea, het is hun goed recht om hem te ruilen als ze dat willen. Ze kunnen hem ook gewoon opeisen en komend seizoen af en toe laten spelen, maar daar schiet niemand wat mee op. Chelsea ziet echt wel dat Alex erg goed is, en daar maken ze gebruik van, in dit geval dus om hun eigen team te versterken.
Wat een onzin. Als Alex niet wil gaat ie nergens naartoe hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 23:58 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Toch laat Chelsea zien dat ze PSV op deze manier gebruiken.
En wat voor gevoel moet Alex hier bij gaan krijgen?
Ik zou me als een speelbal voelen. En die jongen verdiend beter.
Onzin bericht. Shevchenko gaat helemaal nergens heen.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:50 schreef patrickt37 het volgende:
'Chelsea wil Kaká in ruil voor Shevchenko en Alex'
Gepubliceerd op 28-05-07 om 17:28 door Dennis Smedts
Indien AC Milan spits Andriy Shevchenko terug wil halen zal de Italiaanse topclub middenvelder Kaká naar Chelsea moeten laten gaan als het aan Peter Kenyon, directeur van de Londense club, ligt. De kersverse winnaar van de Champions League heeft er nooit een geheim van gemaakt Shevchenko terug te willen halen naar het San Siro.
Gazzetta dello Sport beweert dat Kenyon Kaká bij de deal wil betrekken. AC Milan zou dat bod nog kunnen weerstaan, en daarom zijn The Blues bereid om ook Alex naar de Rossoneri te laten gaan. Milan-trainer Carlo Ancelotti is een groot fan van Alex en ziet de verdediger als perfecte opvolger voor Maldini.
Dit vind ik nou schandalig van Chelsea. Alex bij PSv weghalen, om hem te ruilen tegen Kaka.
Laat die jongen dan lekker bij PSV.
Uitspraken van voetballers zeggen mij niks. Een handtekening onder een verlengd contract wel.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
Stemmingmakerij, ik kan me nog een filmpje met Aissati herinneren voor de wedstrijd tegen Twente, dat zit wel goed. Daarnaast wilde Aissati zelf verhuurd worden om meer speelminuten te krijgen.
Ik denk dat Alex best naar AC Milan wil hoor, een van de grootste clubs ter wereld. Dus ik denk dat hij er wel een goed gevoel bij krijgt.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:58 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Toch laat Chelsea zien dat ze PSV op deze manier gebruiken.
En wat voor gevoel moet Alex hier bij gaan krijgen?
Ik zou me als een speelbal voelen. En die jongen verdiend beter.
Zoniet de grootste.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:12 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik denk dat Alex best naar AC Milan wil hoor, een van de grootste clubs ter wereld.
Lijkt mij ook wel. Plus je speelt in een competitie waar verdedigers bijzonder gewaardeerd worden.quote:Dus ik denk dat hij er wel een goed gevoel bij krijgt.
Welcome back.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Milan laat Kaká nooit gaan voor Sheva.
Ben weer terug, vanmiddag nog even naast het Da Luz gestaan, vet mooi hoor!
Natuurlijk niet, Koeman beslistquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik hoor hier steeds de naam van Al Ahmadi maar is er sprake van dat die naar PSV zou komen dan?
Was het niet Koeman die bij Ajax niet durfde te spelen met Sneijder en VdV samen? Eenzelfde scenario zie ik wel opgaan voor Afellay en Aissati.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:39 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik vind het wel verstandig van Aissati, kan het me ook goed voorstellen. Wie weet kan ie zo wel een basisplaats afdwingen, maar ik denk dat zelfs Koeman nu wel inziet dat ie dat wel verdient heeft. Dan heeft PSV volgend jaar toch best weer een leuk middenveld, ook zonder Cocu.
terwijl die elkaar juist goed aanvullen volgens mijquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was het niet Koeman die bij Ajax niet durfde te spelen met Sneijder en VdV samen? Eenzelfde scenario zie ik wel opgaan voor Afellay en Aissati.
Zeker met een Simons daarachter voor het verdedigende werk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
terwijl die elkaar juist goed aanvullen volgens mij
Je hebt rare voetballers, maar JK lijkt me niet een dergelijk aggresief persoon. Hard aanpakken die lui iigquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:05 schreef jmac het volgende:
De aangehouden verdachten hebben zichzelf maandagavond bij de politie gemeld. Ze wilden aangifte doen tegen Jan Kromkamp, die hen mishandeld zou hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |