abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 mei 2007 @ 23:14:45 #76
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_49870878
quote:
Op maandag 28 mei 2007 23:00 schreef ganzenherder het volgende:
Als Aissatti toch weggaat he

Smerige geldwolven ook die zaakwaarnemers
Hij heeft een contract tot 2009 (tijdje terug bijgetekend).

Als Aissati zelf wegwil over 2 jaar dan is dat zijn goed recht, en dan is (zoals ze al aangaven) een groot voordeel als dat transfervrij is (meer keuze, meer onderhandelingsvrijheid en je kunt meer geld opstrijken ).

Dus tsjah, ik zou het natuurlijk wel jammer vinden als ie dan al gaat, maar vind het niet raar of schandalig ofzo
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_49871006
Gewoon onderhandelingsspelletjes. Tuurlijk wil hij eerst even weten hoe groot de kans is dat hij een vaste waarde wordt. Nou even hopen dat Koeman dat goed regelt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_49871402
Stemmingmakerij, ik kan me nog een filmpje met Aissati herinneren voor de wedstrijd tegen Twente, dat zit wel goed. Daarnaast wilde Aissati zelf verhuurd worden om meer speelminuten te krijgen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_49872248
'Chelsea wil Kaká in ruil voor Shevchenko en Alex'
Gepubliceerd op 28-05-07 om 17:28 door Dennis Smedts

Indien AC Milan spits Andriy Shevchenko terug wil halen zal de Italiaanse topclub middenvelder Kaká naar Chelsea moeten laten gaan als het aan Peter Kenyon, directeur van de Londense club, ligt. De kersverse winnaar van de Champions League heeft er nooit een geheim van gemaakt Shevchenko terug te willen halen naar het San Siro.

Gazzetta dello Sport beweert dat Kenyon Kaká bij de deal wil betrekken. AC Milan zou dat bod nog kunnen weerstaan, en daarom zijn The Blues bereid om ook Alex naar de Rossoneri te laten gaan. Milan-trainer Carlo Ancelotti is een groot fan van Alex en ziet de verdediger als perfecte opvolger voor Maldini.

Dit vind ik nou schandalig van Chelsea. Alex bij PSv weghalen, om hem te ruilen tegen Kaka.
Laat die jongen dan lekker bij PSV.
pi_49872389
quote:
Op maandag 28 mei 2007 23:50 schreef patrickt37 het volgende:

Indien AC Milan spits Andriy Shevchenko terug wil halen zal de Italiaanse topclub middenvelder Kaká naar Chelsea moeten laten gaan als het aan Peter Kenyon, directeur van de Londense club, ligt. De kersverse winnaar van de Champions League heeft er nooit een geheim van gemaakt Shevchenko terug te willen halen naar het San Siro.

Gazzetta dello Sport beweert dat Kenyon Kaká bij de deal wil betrekken. AC Milan zou dat bod nog kunnen weerstaan, en daarom zijn The Blues bereid om ook Alex naar de Rossoneri te laten gaan. Milan-trainer Carlo Ancelotti is een groot fan van Alex en ziet de verdediger als perfecte opvolger voor Maldini.

Dit vind ik nou schandalig van Chelsea. Alex bij PSv weghalen, om hem te ruilen tegen Kaka.
Alex is van Chelsea, het is hun goed recht om hem te ruilen als ze dat willen. Ze kunnen hem ook gewoon opeisen en komend seizoen af en toe laten spelen, maar daar schiet niemand wat mee op. Chelsea ziet echt wel dat Alex erg goed is, en daar maken ze gebruik van, in dit geval dus om hun eigen team te versterken.
pi_49872530
quote:
Op maandag 28 mei 2007 23:54 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Alex is van Chelsea, het is hun goed recht om hem te ruilen als ze dat willen. Ze kunnen hem ook gewoon opeisen en komend seizoen af en toe laten spelen, maar daar schiet niemand wat mee op. Chelsea ziet echt wel dat Alex erg goed is, en daar maken ze gebruik van, in dit geval dus om hun eigen team te versterken.
Toch laat Chelsea zien dat ze PSV op deze manier gebruiken.
En wat voor gevoel moet Alex hier bij gaan krijgen?
Ik zou me als een speelbal voelen. En die jongen verdiend beter.
pi_49872574
Alsof Milan Kaká laat gaan naar Chelsea voor Alex en een oude Shevchenko .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_49872597
quote:
Op maandag 28 mei 2007 23:58 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Als Alex niet wil gaat ie nergens naartoe hoor .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 00:01:12 #84
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_49872633
Milan laat Kaká nooit gaan voor Sheva.

Ben weer terug, vanmiddag nog even naast het Da Luz gestaan, vet mooi hoor!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_49872661
quote:
Op maandag 28 mei 2007 23:50 schreef patrickt37 het volgende:

Onzin bericht. Shevchenko gaat helemaal nergens heen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_49874669
Kaka is de man van Milan.

Veel belangrijker dan Shevchenko
pi_49878817
quote:
Op maandag 28 mei 2007 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
Stemmingmakerij, ik kan me nog een filmpje met Aissati herinneren voor de wedstrijd tegen Twente, dat zit wel goed. Daarnaast wilde Aissati zelf verhuurd worden om meer speelminuten te krijgen.
Uitspraken van voetballers zeggen mij niks. Een handtekening onder een verlengd contract wel.

Maar als hij slim is tekent hij niet. Kan hij zich nog 2 jaar mooi ontwikkelen en dan transfervrij vertrekken. Lijkt me een mooie carriere planning.

Persoonlijk hoop ik natuurlijk dat hij zijn handtekening onder een vijfjarig contract zet met een afkoopsom van 80 miljoen erin .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 29 mei 2007 @ 10:12:19 #88
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_49878980
quote:
Op maandag 28 mei 2007 23:58 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ik denk dat Alex best naar AC Milan wil hoor, een van de grootste clubs ter wereld. Dus ik denk dat hij er wel een goed gevoel bij krijgt.
pi_49879138
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 10:12 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Ik denk dat Alex best naar AC Milan wil hoor, een van de grootste clubs ter wereld.
Zoniet de grootste.
quote:
Dus ik denk dat hij er wel een goed gevoel bij krijgt.
Lijkt mij ook wel. Plus je speelt in een competitie waar verdedigers bijzonder gewaardeerd worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_49879201
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 00:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Milan laat Kaká nooit gaan voor Sheva.

Ben weer terug, vanmiddag nog even naast het Da Luz gestaan, vet mooi hoor!
Welcome back.

En inderdaad, Kaka laten ze niet gaan. Zelf heeft hij er denk ik ook geen trek in.
That's all folks!
pi_49879771
Ik vind het wel verstandig van Aissati, kan het me ook goed voorstellen. Wie weet kan ie zo wel een basisplaats afdwingen, maar ik denk dat zelfs Koeman nu wel inziet dat ie dat wel verdient heeft. Dan heeft PSV volgend jaar toch best weer een leuk middenveld, ook zonder Cocu.
pi_49883979
ik snap het ook

Hij moet nu de kans krijgen
pi_49884367
Al ahmadi zou voor de top3 een aanwinst zijn
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:49:20 #94
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_49884658
Ik hoor hier steeds de naam van Al Ahmadi maar is er sprake van dat die naar PSV zou komen dan?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_49884842
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik hoor hier steeds de naam van Al Ahmadi maar is er sprake van dat die naar PSV zou komen dan?
Natuurlijk niet, Koeman beslist .
pi_49884914
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 10:39 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik vind het wel verstandig van Aissati, kan het me ook goed voorstellen. Wie weet kan ie zo wel een basisplaats afdwingen, maar ik denk dat zelfs Koeman nu wel inziet dat ie dat wel verdient heeft. Dan heeft PSV volgend jaar toch best weer een leuk middenveld, ook zonder Cocu.
Was het niet Koeman die bij Ajax niet durfde te spelen met Sneijder en VdV samen? Eenzelfde scenario zie ik wel opgaan voor Afellay en Aissati.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 29 mei 2007 @ 13:17:40 #97
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49885657
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Was het niet Koeman die bij Ajax niet durfde te spelen met Sneijder en VdV samen? Eenzelfde scenario zie ik wel opgaan voor Afellay en Aissati.
terwijl die elkaar juist goed aanvullen volgens mij
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:58:06 #98
90464 R4V3
Forza PSV
pi_49887123
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:17 schreef rubbereend het volgende:

[..]

terwijl die elkaar juist goed aanvullen volgens mij
Zeker met een Simons daarachter voor het verdedigende werk.
pi_49887354
Kreeg om 14:02 het volgende persbericht:

Eindhoven: Politie arresteert verdachten mishandeling voetballer
De politie heeft maandagavond rond 20.45 uur twee 18-jarige mannen uit Eindhoven aangehouden in het politiebureau aan de Mathildelaan. Ze worden verdacht van het mishandelen van PSV-voetballer Jan Kromkamp. Dat gebeurde zaterdagavond rond 22.30 uur op de parkeerplaats bij VV Acht. De voetballer liep onder meer een gebroken neus, een gebroken jukbeen, een gebroken oogkas en een hersenschudding op. Hij is een nacht ter observatie in het ziekenhuis opgenomen. Maandag tegen de middag heeft hij aangifte gedaan. De aangehouden verdachten hebben zichzelf maandagavond bij de politie gemeld. Ze wilden aangifte doen tegen Jan Kromkamp, die hen mishandeld zou hebben. De twee verdachten zijn in verzekering gesteld. De politie onderzoekt de zaak

Gelukkig dus 'gepakt'
pi_49888320
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 14:05 schreef jmac het volgende:
De aangehouden verdachten hebben zichzelf maandagavond bij de politie gemeld. Ze wilden aangifte doen tegen Jan Kromkamp, die hen mishandeld zou hebben.
Je hebt rare voetballers, maar JK lijkt me niet een dergelijk aggresief persoon. Hard aanpakken die lui iig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')