abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49833264
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:45 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Wat id dat toch met al dat gezeik. Dan is het te rustig, dan te ranzig, dan te veel gescript, dan te weinig, dan te veel ruzie, dan te lief, te veel geneuk, te weinig geneuk... Pff wat zijn jullie lastig... Tis echt niet vaak goed. En we doen zo ons best, wij VMBO-ers...
Pfff.. Nu moet je niet zo kansloos gaan praten.. Het is gewoon heel duidelijk op de streams geweest dat jullie de regels niet strict genoeg toepassen.. Natasia die bijt, een die slaat, de ene mag dit, de ander mag dat... Dat is in eerste instantie de grootste frustratie van de streamers volgens mij.. Maar daar werken jullie niet aan (denk aan Natasia laatst dus nog), en dat is idd een verwijt!
  † In Memoriam † zondag 27 mei 2007 @ 21:48:44 #252
135305 beequeen
Lost.
pi_49833290
quote:

[..]

Wat id dat toch met al dat gezeik. Dan is het te rustig, dan te ranzig, dan te veel gescript, dan te weinig, dan te veel ruzie, dan te lief, te veel geneuk, te weinig geneuk... Pff wat zijn jullie lastig... Tis echt niet vaak goed. En we doen zo ons best, wij VMBO-ers...
Gewoon Brian en Natasja eruit, en wij streamen gezellig verder.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_49833292
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:47 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Ik weet wel wanneer iedereen tevreden is hoor. Natasja wat minder privileges geven bijvoorbeeld
Nee hoor, Brian niet meer beschermen
pi_49833298
quote:

[..]

Het is de dalende lijn naar een huis, ondergesmeerd met uitwerpselen, waar ik ook bang voor ben....

Vanaf BB1 wordt er al geklaagd over RLS.... Get used to it...

Over te weinig gescript heb je mij overigens nooit horen klagen, hoor....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zondag 27 mei 2007 @ 21:49:02 #255
130524 Sonique
occasional streamer
pi_49833312
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:42 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

hij jaagt huisvrouwen en zure mensen zonder humor weg.. een jongen dynamische doelgroep trekt ie aan
De eerste dag was Jaap wel grappig... Maar jaap is meer cliché dan grappig nu...

En cliché is nu niet echt iets wat bij dynamisch past lijkt me...

Misschien verwar je jong-dynamisch met dom-simpel
  zondag 27 mei 2007 @ 21:49:22 #256
2018 PC eend
relativist
pi_49833322
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:45 schreef SiRojK het volgende:
B: Jah zingen doe ik ook, maar zingen, zingen, zingen is niet mijn beste ding ...

Respect brian, wat een zelfkennis na een half jaar!
Ik denk zomaar dat hij dat al eerder wist
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_49833325
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:

[..]

. Gewoon die aso's hun gang laten gaan, dan is er over 2 maanden geen streamer meer over.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_49833327
Brgrijp ik nu dat Mitch is vervangen om Brian te beschermen of is er een andere reden dat hij niet komt?
  zondag 27 mei 2007 @ 21:49:38 #259
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_49833335
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:45 schreef maril het volgende:

[..]

De leuke acties van Jaap is nu in een bedroevend geheel geworden, niet meer leuk
Ik vind het juist wel interessant om naar te kijken.
Hoever kan iemand gaan?
Hoe lang duurt het voor die echt helemaal doordraait, of instort?
Hoe lang duurt het voor er een ziekte uitbreekt?

Ik heb pas twee dagen streams, maar ik heb ze genomen voor Jaap.
Dat afgelikte gedoe tussen Lieke en Huub, en Amanda en Brian, was iets wat me al die tijd tegen hield.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_49833359
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Nee hoor, Brian niet meer beschermen
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_49833371
quote:

[..]

Als jullie alles nou eens wat meer zouden spreiden zou er niet zoveel gezeik zijn denk ik. Dan is het wekenlang achter elkaar elke avond poker, dan is het wekenlang achter elkaar saai en gebeurt er werkelijk niets, en nu zitten we in een fase dat er 's morgens en 's avonds door 2 stelletjes simultaan geneukt wordt en waar Jaap er af en toe tussendoor dwarrelt, doordrenkt van z'n eigen kots en schijt. Afwisseling is beter imho.
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_49833388
Iemand goed kunnen verstaan hoe ze nu heten? Al greed? Ellen Breed?
pi_49833389
quote:

[..]

Oke dit willen we.

De oude Huub weer terug.
Huub en Japio samen de boel gek maken en het liefst Brian.
Amanda ervandoor gaat met Mitch.
Natasia gillend weg loopt.
En iets minder gewip.
Doe maar om half drie in de nacht.
  zondag 27 mei 2007 @ 21:51:12 #264
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_49833390
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:47 schreef SiRojK het volgende:

[..]

... de ene mag dit, de ander mag dat... Dat is in eerste instantie de grootste frustratie van de streamers volgens mij....
DGK_REDACTIE, een constructieve tip. Kunnen jullie in dit soort situatie's een motivatie voor een beslissing posten ? Dat zal veel verklaren en helpen een (onterecht ?) gevoel van onrecht wegnemen.
Keep the Sunny Side Up
  zondag 27 mei 2007 @ 21:51:36 #265
130524 Sonique
occasional streamer
pi_49833407
quote:

[..]

Misschien als jullie de doelgroep vasthouden waarvoor jullie het programma maken, en niet het format om de zoveel tijd veranderen om meer kijkers proberen te krijgen...

Want zeg nou zelf... DGK is nu echt ranziger en dom dan BB

Iets waar jullie in het begin naar wezen als 'ranzig' en 'geen niveau'
pi_49833420
ons knaapje wordt niet meer opgehaald. Volgens mij wordt ie zenuwachtig...
Make my day!
pi_49833421
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

DGK_REDACTIE, een contructieve tip. Kunnen jullie in dit soort situatie's een motivatie voor een beslissing posten ? Dat zal veel verklaren en helpen een (onterecht ?) gevoel van onrecht wegnemen.
Lijkt me een goed idee
  † In Memoriam † zondag 27 mei 2007 @ 21:52:11 #268
137949 Disana
pi_49833429
quote:

[..]

Ik breng alleen de herrie in de gameroom steeds ter sprake terwijl er miljonairs zitten. Veel kijkers vinden dat vervelend omdat ze niets verstaan. Het is jammer dat dat niet door jullie wordt opgepikt.
  zondag 27 mei 2007 @ 21:52:21 #269
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49833437
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:51 schreef SiRojK het volgende:
Iemand goed kunnen verstaan hoe ze nu heten? Al greed? Ellen Breed?
Het meisje komt uit Apeldoorn en heet 'Elle Bree' . Zoek maar met Google. Genoeg resultaten
My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † zondag 27 mei 2007 @ 21:52:49 #270
135305 beequeen
Lost.
pi_49833454
Ik maak het even luchtig.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_49833465
DGK-redactie, ben wel heel erg benieuwd waarom de regels niet meer strikt zijn? Fysiek geweld is een gewoonte geworden de laatste tijd en ze zitten er allemaal nog. Er zitten er daar sowieso 3 die eruit hadden moeten zijn en één huishoudster.
Go hard or go home
  zondag 27 mei 2007 @ 21:53:15 #272
168093 Soury
Squeek
pi_49833472
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
Ik maak het even luchtig.
[afbeelding]
Gatver
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_49833484
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:52 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het meisje komt uit Apeldoorn en heet 'Elle Bree' . Zoek maar met Google. Genoeg resultaten
Thnx scanmeester
pi_49833497
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:51 schreef Sonique het volgende:

[..]

Misschien als jullie de doelgroep vasthouden waarvoor jullie het programma maken, en niet het format om de zoveel tijd veranderen om meer kijkers proberen te krijgen...

Want zeg nou zelf... DGK is nu echt ranziger en dom dan BB

Iets waar jullie in het begin naar wezen als 'ranzig' en 'geen niveau'
Hear ! Hear !

BB is aan de onderkant ingehaald.....
pi_49833500
quote:

[..]

Een stream zonder streamlock, dan ben ik al helemaal tevreden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')