Mischien is de "sfeer" in het veld te hard ?quote:Op maandag 28 mei 2007 00:34 schreef MCH het volgende:
Kan iemand mij de tactiek van de Mul uitleggen door de halve wedstrijd een meter buiten de lijnen te lopen?
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:37 schreef manny het volgende:
[..]
Mischien is de "sfeer" in het veld te hard ?
Speelt Leo ook eens CL.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:41 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Leo
oja er was trouwens nog een mooi spandoek vanmiddag
Geen paniek, Van Gaal geeft Ajax de Champions League.
Volgens mij zegt huntelaar hier nog watquote:Op zondag 27 mei 2007 23:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Bij deze wil ik de winaar voor het meest lachwekkende moment in het seizoen '06-'07 aan jullie voorstellen![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Met dank aan Twi voor de gif
Hopelijk komt er een club voor jou deze zomer.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:49 schreef manny het volgende:
Toch even zeuren:
Mag ik nog wel even opmerken dat Babel (weer) drama was. Hopelijk komt er een club voor hem deze zomer.
Volgens mij is er maar 1 man die hem weg wil en dat is Ten Cate. Helaas wel de belangrijkste.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:47 schreef StarGazer het volgende:
Ben echt bang dat dit de laatste wedstrijd van Perez in het Ajaxshirt was
Verder een dikverdiende overwinning op een laf az. Vermaelen, Heitinga en Davids de absolute uitblinkers.
Helemaal niks in alkmaar
Doet hij het nog?quote:Op maandag 28 mei 2007 00:43 schreef JeroenV het volgende:
Heeft iemand een gifje van het derde doelpunt?
juist. Die jongen wordt alleen nog maar beter. Dat hij vaak wedstrijden dramatisch speelt ligt aan zijn leeftijd daardoor je gewoon niet constant presteren. In de wedstrijden dat hij wél goed speelde was liet hij vaak geweldige dingen zien. Dingen waarvan er maar weinig in de selectie zijn die hem na kunnen doen.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:51 schreef Longmen het volgende:
Babel moet blijven
Ik denk dat er 1 man is die hem weg wilt hebben en dat is Perez zelf. Zolang Sneijder er zit heeft Perez geen kans op een basisplaats en dat is wat hij wil. Zijn goed recht, daarom gaat hij denk ik ergens anders kijken.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:52 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Volgens mij is er maar 1 man die hem weg wil en dat is Ten Cate. Helaas wel de belangrijkste.
Inderdaad. Vind dat de wedstrijden die hij goed was, hij een meerwaarde was voor Ajax dit seizoen. Nu weggaan zou zelfmoord zijn voor zn carriere. Volgend seizoen wordt hij de bepalende speler.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:54 schreef toma het volgende:
[..]
juist. Die jongen wordt alleen nog maar beter. Dat hij vaak wedstrijden dramatisch speelt ligt aan zijn leeftijd daardoor je gewoon niet constant presteren. In de wedstrijden dat hij wél goed speelde was liet hij vaak geweldige dingen zien. Dingen waarvan er maar weinig in de selectie zijn die hem na kunnen doen.
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:50 schreef twi het volgende:
[..]
Hopelijk komt er een club voor jou deze zomer.
Sinds de komst van Davids zijn de cijfers eigenlijk super.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:00 schreef BonJovi het volgende:
Toch nog de laatste 2 wedstrijden in de Arena met Ruime cijfers gewonnen en de 0 gehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |