Nou ha-ha-ha. Zo verloren wij van Kopenhagen...quote:Op zondag 27 mei 2007 23:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Bij deze wil ik de winaar voor het meest lachwekkende moment in het seizoen '06-'07 aan jullie voorstellen![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Met dank aan Twi voor de gif
Elke keer als ik dit zie schiet ik gewoon in de lach, geweldig vooral de ''big' smile''van Perez er achteraanquote:Op zondag 27 mei 2007 23:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Bij deze wil ik de winaar voor het meest lachwekkende moment in het seizoen '06-'07 aan jullie voorstellen![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Met dank aan Twi voor de gif
Ach, Vermaelen ging niet op Elmander staan in ieder geval...quote:Op maandag 28 mei 2007 00:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ha-ha-ha. Zo verloren wij van Kopenhagen....
Jezus man, denk eens na..
idd ik kreeg er rillingen van over mn rug door die déjavuquote:Op maandag 28 mei 2007 00:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hohoquote:Op maandag 28 mei 2007 00:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat loop je nou te miepen? Mag ik niet even genieten van dit moment? Please laat me lekker met rustquote:Op maandag 28 mei 2007 00:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hoho![]()
Die van Vermaelen was nog wel ietsje mooier hoor.![]()
Niets, laat maar.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat loop je nou te miepen? Mag ik niet even genieten van dit moment? Please laat me lekker met rust![]()
Gerechtigheid voor Donk.
Deze kost ook 9 miljoenquote:Op maandag 28 mei 2007 00:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
En een paar miljoen euro pijnlijker.
deze had in principe net zo pijnlijk kunnen zijn als ie er niet in was gegaan.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Nou en of. Een van de meest rare wedstrijden die ik ooit gezien heb.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Nou ja, vraag is natuurlijk of AZ een kans had gemaakt tegen een ongetwijfeld geplaatst team.quote:
AZ zou ook geplaatst zijn dacht ik.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, vraag is natuurlijk of AZ een kans had gemaakt tegen een ongetwijfeld geplaatst team.
AZ had ook geplaatst geweest.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, vraag is natuurlijk of AZ een kans had gemaakt tegen een ongetwijfeld geplaatst team.
Ryan Donkkkk wie kent m niet...quote:Op maandag 28 mei 2007 00:17 schreef manny het volgende:
Als Donk deze zomer naar Ajax gaat dan wordt het verdacht...
Vermaelenquote:Op maandag 28 mei 2007 00:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ryan Donkkkk wie kent m niet....
Naar wie doet De Cler dit?
voor wie is die vinger danquote:Op maandag 28 mei 2007 00:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
En ook gerechtigheid voor de Cler. Vuile hond
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |