abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49834046
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:06 schreef rompompom het volgende:

[..]

Ik vond De Mul wel aardig invallen, hoor. Hij was dreigender dan Babel en Mitea bij elkaar. De Cler had 'm niet onder controle in ieder geval.
De Cler heeft haast niemand onder controle. Die komt standaard in de moeilijkheden tegen een wat snelle rechtsbuiten.
lollig
pi_49834093
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:08 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

De Cler heeft haast niemand onder controle. Die komt standaard in de moeilijkheden tegen een wat snelle rechtsbuiten.
Ok, maar Babel speelde echt drie keer niks klaar daar. Da's niet bepaald een slak.
pi_49834113
Dat premieverhaal
pi_49834169
quote:
Den Ouden: Ajacieden boden wedstrijdpremies

www.voetbalonline.nl, 27 mei 2007 21:06 - De bizarre ontknoping van de eredivisie lijkt nog een staartje te krijgen. Eerst was er al wat heisa rond de vermeende belofte van Ajax-spelers aan Excelsior dat het team een premie zou krijgen als het AZ punten afhandig zou maken. Die affaire ging als een nachtkaars uit. Maar nu blijkt dat de Ajacieden op nog een andere manier met omkoopachtige handelingen in verband worden gebracht.
Willem II-routinier Geert den Ouden liet in een opmerkelijk interview met BNR Newsradio doorschemeren dat enkele van zijn teamgenoten geld geboden kregen van Ajax-spelers in de laatste wedstrijd van het seizoen. Ajax moest in dat duel dringend scoren om toch nog kampioen te worden. De nood was blijkbaar zo hoog dat de Tilburgers wedstrijdpremies kregen aangeboden om het maar wat rustiger aan te doen.

“In heb het laatste kwartier van de wedstrijd in het veld gestaan en daar hebben Ajax-spelers –ik ga geen namen noemen- wedstrijdpremies beloofd. Er zei zelfs een speler, ‘je mag zelfs mijn shirt hebben’. Als je zo gaat doen maak je jezelf belachelijk”, aldus Den Ouden, die op het ongeloof van de interviewers reageert met: “De wedstrijdpremies werden echt geboden. Ik maak geen grap!”
Den Ouden, die wat lijkt te schrikken van zijn opmerkingen, krabbelt nog wat terug, maar het kwaad is al geschied: Het is niet tegen mij gezegd. Maar, op welke toon het nou is gezegd, Ajax zag dat wij niet wilden verliezen en dat we daar alles aan deden. Op een of andere manier kon Ajax dat niet uitstaan denk ik.”
Wat een heerlijke dag om aan terug te denken, PSV kampioen!

maargoed, gefeliciteerd met de voorronde CL, de doelpunten waren niet allemaal even zuiver, maar al was het 1-0 geweest dan hadden jullie nog verdiend gewonnen
pi_49834294
Is er al iets bekend over de mogelijke tegenstanders?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_49834388
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is er al iets bekend over de mogelijke tegenstanders?
Ja, moet je ff omhoog scrollen.
pi_49834428
Den Ouden, hij speelt al sinds zijn komst bij willemII als een hond. Maar gedraagt zich er nu ook naar
pi_49834452
Hoop op Kopenhagen .
pi_49834499
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:21 schreef Rumille het volgende:
Hoop op Kopenhagen .
Nah, ben ik vorig jaar al geweest. Liever een ander tripje.
pi_49834530
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:59 schreef BB-boy het volgende:

[Den Ouden: Ajacieden boden wedstrijdpremies

www.voetbalonline.nl, 27 mei 2007 21:06 - De bizarre ontknoping van de eredivisie lijkt nog een staartje te krijgen. Eerst was er al wat heisa rond de vermeende belofte van Ajax-spelers aan Excelsior dat het team een premie zou krijgen als het AZ punten afhandig zou maken. Die affaire ging als een nachtkaars uit. Maar nu blijkt dat de Ajacieden op nog een andere manier met omkoopachtige handelingen in verband worden gebracht.
Willem II-routinier Geert den Ouden liet in een opmerkelijk interview met BNR Newsradio doorschemeren dat enkele van zijn teamgenoten geld geboden kregen van Ajax-spelers in de laatste wedstrijd van het seizoen. Ajax moest in dat duel dringend scoren om toch nog kampioen te worden. De nood was blijkbaar zo hoog dat de Tilburgers wedstrijdpremies kregen aangeboden om het maar wat rustiger aan te doen.

“In heb het laatste kwartier van de wedstrijd in het veld gestaan en daar hebben Ajax-spelers –ik ga geen namen noemen- wedstrijdpremies beloofd. Er zei zelfs een speler, ‘je mag zelfs mijn shirt hebben’. Als je zo gaat doen maak je jezelf belachelijk”, aldus Den Ouden, die op het ongeloof van de interviewers reageert met: “De wedstrijdpremies werden echt geboden. Ik maak geen grap!”
Den Ouden, die wat lijkt te schrikken van zijn opmerkingen, krabbelt nog wat terug, maar het kwaad is al geschied: Het is niet tegen mij gezegd. Maar, op welke toon het nou is gezegd, Ajax zag dat wij niet wilden verliezen en dat we daar alles aan deden. Op een of andere manier kon Ajax dat niet uitstaan denk ik.”]

komtie vroeg mee, zo 4 weken later
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_49834533
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:54 schreef BonJovi het volgende:
In het andere topic staan er filmpjes op van youtube
Haha, ik zit me rot te zoeken (hier op fok! en op youtube), en nog niks gevonden
pi_49834564
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:20 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ja, moet je ff omhoog scrollen.
pi_49834615
quote:
Op zondag 27 mei 2007 20:38 schreef Camplo het volgende:
Om het even kort te sluiten.

Het is een onprofessionele actie van Huntelaar is iedereen het over eens, maar wie een tik uitdeelt kan een tik terug verwachten in dit geval dus Donk.

Dat Huntelaar die tik ongelofelijk leuk uitdeelt is mooi meegenomen voor ons.

Huilies moeten niet zeuren.
Het is juist best wel professioneel Je doet niets wat niet mag en toch breng je hem van de kaart
  zondag 27 mei 2007 @ 22:26:42 #139
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49834620
Mogelijke tegenstanders kunnen toch ook clubs uit de 1e en 2e voorronde CL zijn?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_49834709
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Mogelijke tegenstanders kunnen toch ook clubs uit de 1e en 2e voorronde CL zijn?
Als ik het goed begrijp, moeten sommige clubs uit die mogelijke tegenstanders zich ook nog plaatsen voor de derde ronde.
pi_49834760
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:57 schreef twi het volgende:

[..]

Stekelenburg heeft niet heel veel te doen gehad, volgens mij nauwelijks een bal hoeven stoppen. De meesten gingen over of werden geblockt.

Ogararu speelde niet bijster opvallend, maar hield z'n mannetje beter tegen dan Emanuelson aan de andere kant. Emanuelson moet je gewoon op het middenveld zetten.

Heitinga kwam vaak goed op, maar werd helaas vaak niet goed begrepen door medespelers in de passing. Had nog een mooie vrije trap die er bijna in vloog, maar net naast ging.

Vermaelen was gewoon weer erg sterk zoals de laatste weken. Fantastisch schot met links op de paal van 'm.

Davids speelde fenomenaal, hij is echt een geweldige toevoeging. Hij kwam er in de 2e helft vaak doorheen, een paar goede schoten op doel waaronder een schot van een meter of 40 die Waterman ternauwernood wist te keren.

Perez was niet heel opvallend, maar aangezien het voetballend best goed zat de tweede helft zal hij ongetwijfeld ook niet al te opvallend een goede wedstrijd hebben gespeeld. Kon bijna de 2-0 maken, ware het niet dat Donk 'm net ervoor in eigen doel werkte.

Gabri was hard werkend, storend prima, maar verspeelde een paar keer de bal op een gevaarlijk moment. Verder goed afgejaagd en natuurlijk beloond door prima mee te lopen met Huntelaar waardoor hij de goal kon maken.

Mitea was een drama, het leek wel alsof hij helemaal niet meer kon sprinten. Hij werd er door Steinsson uitgelopen op snelheid, geen idee waarom hij ineens niet meer kon rennen. Misschien dat de blessure toch zijn tol heeft geeist en zijn enige wapen is kwijtgeraakt.

Huntelaar kreeg vaak de bal, kon 'm vaak aannemen, maar dat werd volgens mij ook toegelaten. Speelde voor de rest wel goed, maar had op z'n minst 1 bal toch wel af mogen maken. Toch nog een assist door goed overzicht.

De Mul was voor mij weer frustrerend bezig. Een paar snelle acties met voorzetten, waar ook de tweede goal uit kwam, maar veel vaker de bal verspeeld of de verkeerde keuzes gemaakt. Anders had het al sneller een veel hogere score kunnen zijn. Hij lijkt er echt helemaal doorheen te zitten.

Babel was niet heel erg opvallend. Af en toe balvast, af en toe de bal snel kwijt. Verder niet heel veel dreiging van uitgegaan deze week, AZ had 'm goed onder controle.
Thx man
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zondag 27 mei 2007 @ 22:33:01 #142
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49834847
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp, moeten sommige clubs uit die mogelijke tegenstanders zich ook nog plaatsen voor de derde ronde.
Sparta Praag bv. is officieel ook nog geen kampioen. Als ze 2e worden, dan moeten ze in de 2e voorronde beginnen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_49834933
Een plek voor de voorronde CL is mooi, maar ik denk dat veel Ajax-fans iets te vroeg juichen.
Er doen een heleboel betere teams mee in de voorronde.
pi_49835034
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:57 schreef twi het volgende:

[..]
Mitea was een drama, het leek wel alsof hij helemaal niet meer kon sprinten. Hij werd er door Steinsson uitgelopen op snelheid, geen idee waarom hij ineens niet meer kon rennen. Misschien dat de blessure toch zijn tol heeft geeist en zijn enige wapen is kwijtgeraakt.
Op radio1 zei Henk dat Mitea zo zenuwachtig was dat hij compleet blokkeerde toen de wedstrijd begon.
  zondag 27 mei 2007 @ 22:40:33 #145
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49835082
nu Jaap Stam bij Studio Voetbal
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_49835195
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:35 schreef Almere-Dude het volgende:
Een plek voor de voorronde CL is mooi, maar ik denk dat veel Ajax-fans iets te vroeg juichen.
Er doen een heleboel betere teams mee in de voorronde.
Ik zie lastige teams, maar geen één team die we niet zouden kunnen hebben.
  zondag 27 mei 2007 @ 22:45:17 #147
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49835237
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:44 schreef devv05 het volgende:

Ik zie lastige teams, maar geen één team die we niet zouden kunnen hebben.
maar je weet nooit
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_49835331
Stam is erg positief over Henk, dus zal wel goed zijn
#2 Sjonnie Heitinga
  zondag 27 mei 2007 @ 23:06:50 #149
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_49836027
Seedorf moet weer terug naar Ajax.
A.F.C. Ajax
pi_49836554
Huntelaar heeft de bal niet aangeraakt. Hij zit gewoon te fucken
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')