Je was er nieteens, dus wat is je punt?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:07 schreef Camplo het volgende:
Superschitterend dit.
Jammer dat de sfeer 10x zo vet had kunnen zijn @ Arena.
Play-off kampioenen!
Luister man, als je je niets aantrekt van de meningen van een ander, ga dan lekker jezelf geweldig vinden en aftrekken in een grotje in Tibolanguala. En ga niet op een forum rondhangenquote:
En dat die kut Donk op huntelaar gaat staan vind jij wel normaal?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:15 schreef djnospinzone het volgende:
Die actie van Huntelaar was zum kotsen. Ajax mag wat mij betreft er in de voorronde tegen FC Perestrojka eruitvliegen en Ryan Donk kan dan mooi met een pingel AZ de UEFA Cup bezorgen.
Huntelaar gatverdamme.
Luister man, als jij niet tegen je verlies kan of slecht kan lezen, ga dan lekker jezelf geweldig vinden en aftrekken in een doos in de goten van Alkmaar. En ga niet op een forum rondhangenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:20 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Luister man, als je je niets aantrekt van de meningen van een ander, ga dan lekker jezelf geweldig vinden en aftrekken in een grotje in Tibolanguala. En ga niet op een forum rondhangen![]()
Ga maar naar het feyenoord topic of voor welke lelijke club je ook maar bent.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:20 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Luister man, als je je niets aantrekt van de meningen van een ander, ga dan lekker jezelf geweldig vinden en aftrekken in een grotje in Tibolanguala. En ga niet op een forum rondhangen![]()
Iedereen denkt inmiddels ook dat Maduro een kreupele aan jicht lijdende leprapatient is, maar hij kan gewoon goed voetballen hoor.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:22 schreef De_Brandweer het volgende:
Maduro viel inderdaad goed in. Ik dacht eerst: 'wat doet ten cate nou?' Maar Maduro speelde best aardig.
Het spijt me zeer. Had eigenlijk niet verwacht dat een PSV-fan die geen recht van klagen heeft nog gaat zeuren.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:26 schreef djnospinzone het volgende:
Ben voor PSV mannen, en ben ook niet gefrustreerd dus.
Je bent gefrustreerd dat PSV het niet in Huntelaar zag zitten en dat hij nu bij ajax en het nl elftal zit.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:26 schreef djnospinzone het volgende:
Ben voor PSV mannen, en ben ook niet gefrustreerd dus. En ik was trouwens voor Ajax deze wedstrijd.
In potentie kan hij het wel maar hij heeft het een hele tijd niet laten zien.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:26 schreef twi het volgende:
[..]
Iedereen denkt inmiddels ook dat Maduro een kreupele aan jicht lijdende leprapatient is, maar hij kan gewoon goed voetballen hoor.
Haha kom op man. Het was gewoon een gare kutactie van Klaas Jan, en op zich heb ik wel sympathie voor Huntelaar (idd vanwege het feit dat hij bij PSV vandaan komt). Verder maakt het vertrek van Huntelaar mij niet zoveel uit, hij past ook gewoon niet bij PSV.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:27 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Je bent gefrustreerd dat PSV het niet in Huntelaar zag zitten en dat hij nu bij ajax en het nl elftal zit.
Hij neemt gewoon sportief revanche, in tegenstelling tot Donk die 'm gewoon trapt, wat gewoon rood had moeten zijn. Kun je eerder over Donk gaan lopen zeiken.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:28 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Haha kom op man. Het was gewoon een gare kutactie van Klaas Jan, en op zich heb ik wel sympathie voor Huntelaar (idd vanwege het feit dat hij bij PSV vandaan komt). Verder maakt het vertrek van Huntelaar mij niet zoveel uit, hij past ook gewoon niet bij PSV.![]()
Ik heb dat van Donk niet gezien, vind het geen excuus. Huntelaar deelt met flinke regelmaat zelf ook tikken uit, niet om dat eventueel na/tijdens/voortrappen van Donk goed te praten. Je bent overigens goed in het niets aantrekken van mijn mening.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij neemt gewoon sportief revanche, in tegenstelling tot Donk die 'm gewoon trapt, wat gewoon rood had moeten zijn. Kun je eerder over Donk gaan lopen zeiken.
Waarom zou jou mening ons moeten interesserenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:31 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ik heb dat van Donk niet gezien, vind het geen excuus. Huntelaar deelt met flinke regelmaat zelf ook tikken uit, niet om dat eventueel na/tijdens/voortrappen van Donk goed te praten. Je bent overigens goed in het niets aantrekken van mijn mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |