dat is helemaal geen derby, niet eens een 'streekderby'.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:57 schreef mrice80 het volgende:
Yes weer Limburgse derbys en 6 punten voor de Trots van het zuiden. Forza RODA
Nee, het is geen derby, nooit geweest en zal het vermoedelijk ook nooit worden. Tenzij VVV zou kunnen uitgroeien tot een stabiele middenmotor en echt de tweede club van Limburg zou worden, dan misschien wel.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:05 schreef VVV-Venlo het volgende:
[..]
dat is helemaal geen derby, niet eens een 'streekderby'.
We komen beide uit Limburg en hebben dezelfde mooie clubkleuren, daar is dan ook alles mee gezegd.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:05 schreef VVV-Venlo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:31 schreef Erasmusch het volgende:
Er schoot me net iets te binnen: de Koel is zeker limburgs voor de Kuil?![]()
Ja, al is het in een ander deel van Limburg de vertaling van 'mijn'.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:31 schreef Erasmusch het volgende:
Er schoot me net iets te binnen: de Koel is zeker limburgs voor de Kuil?![]()
Inderdaad, Venlo is gewoon Brabant, schande dat ik een paar figuren met een Limburgse vlag bij jullie over het veld zag lopen.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:05 schreef VVV-Venlo het volgende:
[..]
Best leuk vind ik, gelijk zo'n reactiequote:PVV FELICITEERT VVV VENLO
zondag 27 mei 2007
Fractievoorzitter Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid feliciteert VVV Venlo en alle mede-Venlonaren met de verdiende promotie naar de eredivisie!
Brabantquote:Op zondag 27 mei 2007 20:50 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Inderdaad, Venlo is gewoon Brabant, schande dat ik een paar figuren met een Limburgse vlag bij jullie over het veld zag lopen.![]()
Hij is inderdaad Venlonaar, maar hoewel het uitschot is, is het wel een mooie reactie.quote:
Nou wij (ik) willen ze ook niet dus wat doen we met ze?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Brabant.
Zouden ze willen, die nep-Duitsers.
Tegelijk met Sittard & Maastricht afstoten.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:03 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Nou wij (ik) willen ze ook niet dus wat doen we met ze?
De eerste gloryhunter is gespot.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:05 schreef VVV-Venlo het volgende:
[..]
Dat waren nog eens echte tijden: Reyniersen, verberne, rutten, valkx, vanbergehenegouwen, nijsen, lammers, luhukay enz enz enz! Dergelijkse spelers zullen ze komend seizoen dan ook hard missen en ondanks het feest zie ik het dus wel wat sombertjes in komend seizoen!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:30 schreef SMOOK het volgende:
http://may27c.imghost.us/hXpj.jpg
Oude tijden herleven.
Tijd voor een nieuw hoofdstuk!
Ze degradeerden voor het laatst in 1994.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:35 schreef hoM3r het volgende:
Hoe lang zijn ze weggeweest eigenlijk?
Dat weet je niet. Voor Excelsior en De Graafschap hoeven jullie denk ik niet veel onder te doen.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:34 schreef Labrador1974 het volgende:
[..]
Dat waren nog eens echte tijden: Reyniersen, verberne, rutten, valkx, vanbergehenegouwen, nijsen, lammers, luhukay enz enz enz! Dergelijkse spelers zullen ze komend seizoen dan ook hard missen en ondanks het feest zie ik het dus wel wat sombertjes in komend seizoen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |