Dit is toch wel heel erg triest.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
Siebe Blondelle speelt komend seizoen voor VVV Venlo. De Belg komt dan op huurbasis uit voor de promovendus.
De verdediger speelde in de afgelopen twee seizoenen in totaal vijftien competitiewedstrijden voor Vitesse en scoorde daarin eenmaal. De club van trainer Ruud Wetzel heeft geen optie tot koop opgenomen in het contract.
Bron: Vitesse.nl
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:37 schreef En_ieka het volgende:
[..]
DVitesse is toch wel heel erg triest.![]()
De wedstrijden dat Ken speelde bij Roda behoorde hij tot de uitblinkers op het veld!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:48 schreef Strooper het volgende:
Sorry, maar met dit soort versterkingen wordt het zwaar voor VVV denk ik.
Daar weten ze in Alkmaar alles vanquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Maar dat is ook niet zo moeilijk.
Speelt er niet echt veel, valt weinig over te zeggen denk ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:05 schreef Consigliere het volgende:
Bij vvv speelt Maico Gerritsen nu in het 1e.. Paar jaar terug had ik hem in Spanje leren kennen en voetbalden we same in het Costa del Sol teamWeet iemand hoe hij het doet bij vvv?
Ach, heerlijk die wedstrijden komend seizoen in de eredivisie, tenminste niet meer naar De Vliert, de Langeleegte maar naar de Kuip, Arena en Philips stadion!quote:Op zondag 15 juli 2007 14:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Was dat hetzelfde elftal als waar Top Oss met 4-1 van won?
Wij halen tenminste meer dan 9 punten, komend seizoen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:38 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Ach, heerlijk die wedstrijden komend seizoen in de eredivisie, tenminste niet meer naar De Vliert, de Langeleegte maar naar de Kuip, Arena en Philips stadion!
Ik betwijfel het, maarja. Verschil tussen de divisies is ook niet groot vandaar.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wij halen tenminste meer dan 9 punten, komend seizoen.
Dus als ik het goed begrijp ben je achteraf toch wel blij dat we ten koste van jullie gepromoveerd zijn?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wij halen tenminste meer dan 9 punten, komend seizoen.
Als jullie nou gewoon van VVV hadden gewonnen thuis, ipv die onbelangrijke duels, dan waren jullie nou waarschijnlijk gepromoveerdquote:Op zondag 15 juli 2007 22:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee want wij zouden wel van werklozen winnen.
We zijn geen halve Duitsers, Venlo is gewoon een Duitse stad. Kunnen wij ook niks aan doenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:41 schreef Schimpie het volgende:
Zijn dan ook halve Duitsers daar in Venlo.![]()
quote:VVV sluit lucratieve deal
VVV is komend seizoen verzekerd van shirtsponsoring. De promovendus, die per wedstrijd de ruimte voor een sponsornaam op het shirt verkoopt, heeft een deal gesloten met een nog onbekende sponsor. Wanneer er één of meer wedstrijden geen interesse bestaat voor het shirtsponsorschap, zal de naam van een Venloos bedrijf op de borst verschijnen.
De Limburgse onderneming, waarvan de naam woensdag bekend zal worden gemaakt, betaalt één miljoen euro aan VVV. De club zal dankzij deze deal volgend seizoen altijd een shirtsponsor hebben. Vorig seizoen verscheen de naam van IMAGO Groep nog op de shirts van VVV.
Met de lucratieve deal zet de promovendus een grote financiële stap. Dankzij het bedrag van één miljoen euro komt de club in de subtop van de Eredivisie op het gebied van shirtsponsoring. Alleen Ajax, PSV en Feyenoord verdienen een veelvoud.
Beter halve dan hele.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:41 schreef Schimpie het volgende:
Zijn dan ook halve Duitsers daar in Venlo.![]()
dankjewelquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik wens jullie heel veel succes vanavond jongens.
Paul Jansquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:10 schreef De_Postbode het volgende:
Jup, vond dat jullie ondanks de 4-0 heel aardig speelden, vooral die Belg op het doel was goed. Wel onthouden dat als je punten wilt pakken je bij een open doelkans beter niet over die bal heen kan maaien.![]()
Nog bedankt voor Kemy he, die speelt echt fantastisch op rechtshalf.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Daar weten ze in Alkmaar alles van
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:56 schreef Fiskus het volgende:
dat jullie keihard op jullie bek gaan tegen excelsior.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:58 schreef DarkShine het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat Roda Begois vorig seizoen naar Helmond liet gaan...
Rein Baart was vorig jaar helemaal top, nog beter dan Begois. Maar Begois is inderdaad een zeer goede keeper VVV en iedereen was ook vreselijk teleurgesteld dat Roda hem terug haalde 2(?) seizoenen geleden. Dat ze hem niet gehouden hebben is helemaal een raadsel inderdaad.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet niet of de wedstrijd vorige week tegen AZ representatief was, maar hij is echt heel goed.
Amrabat is nu al een held, zeker nadat hij Venlo een dorpje noemde tijdens het interview na de wedstrijdquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:23 schreef En_ieka het volgende:
En die Amrabat, wat een talent!
wat is het dan, een metropool zekerquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:08 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Amrabat is nu al een held, zeker nadat hij Venlo een dorpje noemde tijdens het interview na de wedstrijd![]()
![]()
Ja die trappen in de Koel alleen al.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:26 schreef TornadoDK het volgende:
3-1Fantastisch gespeeld.
Ik voorspel dat nog veel ploegen het heel lastig gaan krijgen in de Koel, zelfs topploegen zullen het niet makkelijk krijgen.
90000+ Inwoners noem ik geen dorp. Arrogante randstadmongolenquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:12 schreef Fiskus het volgende:
[..]
wat is het dan, een metropool zekerkutboeren met hun grootheidswaanzin.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:36 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
90000+ Inwoners noem ik geen dorp. Arrogante randstadmongolen
[..]
[..]
Zondag 2 september om 12:30.quote:
OFFTOPICquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:00 schreef Silenus het volgende:
Met alle respect, maar Venlo is natuurlijk wel een beetje een dorp.![]()
Vergeleken met Arcen, Velden, en Hout-Blerick is het wel een stad maar het is niet dat het een bruisend middelpunt van een regio is ofzo.
Maargoed, ik vind ook dat Eindhoven een dorp is en dat Nederland misschien maar drie echte steden kent met een stedelijke allure...dus trek je van mij maar niets aan.![]()
Van de regio Noord Limburgquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:00 schreef Silenus het volgende:
Met alle respect, maar Venlo is natuurlijk wel een beetje een dorp.![]()
Vergeleken met Arcen, Velden, en Hout-Blerick is het wel een stad maar het is niet dat het een bruisend middelpunt van een regio is ofzo.
Maargoed, ik vind ook dat Eindhoven een dorp is en dat Nederland misschien maar drie echte steden kent met een stedelijke allure...dus trek je van mij maar niets aan.![]()
LOLquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:08 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Amrabat is nu al een held, zeker nadat hij Venlo een dorpje noemde tijdens het interview na de wedstrijd![]()
![]()
en De Graafschap, en Heracles, en Sparta, niemand die PO gaat spelen?quote:Op zondag 2 september 2007 20:17 schreef DarkShine het volgende:
Komt wel goed met jullie, zie jullie de play-offs nog wel ontlopen!
Is normaliter het hoogst haalbare, degraderen zal VVV ook niet rechtstreeks, daar is Excelsior gewoon te zwak voor.quote:Op maandag 3 september 2007 00:29 schreef Labrador1974 het volgende:
derhalve verwacht ik gewoon play-offs voor VVV.
Kom je nog eens kijken bij dat zwakke team?quote:Op maandag 3 september 2007 00:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is normaliter het hoogst haalbare, degraderen zal VVV ook niet rechtstreeks, daar is Excelsior gewoon te zwak voor.
Zoals Heracles speelde tegen ons ontlopen ze het zeer zeker niet, maar zoals ik VVV vorige week en gisteren zag zeker wel!quote:Op maandag 3 september 2007 00:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en De Graafschap, en Heracles, en Sparta, niemand die PO gaat spelen?
A. jullie winnen er anders maar nipt van, B. het is een uitwedstrijd, normaliter pakken dit soort clubs hun punten in de thuiswedstrijden en C. vorm van de dag.quote:Op maandag 3 september 2007 07:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zoals Heracles speelde tegen ons ontlopen ze het zeer zeker niet, maar zoals ik VVV vorige week en gisteren zag zeker wel!
A. Omdat we de 1001 kansen niet benut hadden.quote:Op maandag 3 september 2007 11:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
A. jullie winnen er anders maar nipt van, B. het is een uitwedstrijd, normaliter pakken dit soort clubs hun punten in de thuiswedstrijden en C. vorm van de dag.
Volgens mij had DG het over Heracles...................quote:Op maandag 3 september 2007 11:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
A. Omdat we de 1001 kansen niet benut hadden.
B. Het is een 'derby', die wedstrijden zijn anders dan normale competitiewedstrijden (dat moet jij toch ook weten!). Dat we een match met 3-1 achter nog o pzo'n winnen gebeurt je ook maar 1x per seizoen.
C. Zoals gezegd, derby's zijn anders.
Bij FCDB zijn ze nog gefrustreerd over VVV na de uitschakeling in de PO's?
Ik heb het over Heracles spuit elf.quote:Op maandag 3 september 2007 11:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
A. Omdat we de 1001 kansen niet benut hadden.
B. Het is een 'derby', die wedstrijden zijn anders dan normale competitiewedstrijden (dat moet jij toch ook weten!). Dat we een match met 3-1 achter nog o pzo'n winnen gebeurt je ook maar 1x per seizoen.
C. Zoals gezegd, derby's zijn anders.
Bij FCDB zijn ze nog gefrustreerd over VVV na de uitschakeling in de PO's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |