Eindelijk ja. Ik zei toch dat het deze wedstrijd goed zou komen.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:14 schreef BB-boy het volgende:
[afbeelding]
Komt Japie vanavond nog bij Studio Voetbal?
die jongen heeft niks geen wedstrijd ritmequote:Op zondag 27 mei 2007 18:15 schreef El-Salvador het volgende:
Enig minpuntje vandaag: Mitea. Zat totaal niet in de wedstrijd.
Ik vind van Gaal dit seizoen ook een enorme huillie, maar uitgelult worden door Frits Barend.. daar zou ik ook moordneigingen van krijgenquote:Op zondag 27 mei 2007 18:09 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hij kan het natuurlijk niet hebben dat hij uitgelult wordt door een lulletje als Frits.
Waarom stelt Henkie hem op vraag ik me dan af.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
die jongen heeft niks geen wedstrijd ritme
Geen idee, een onbekend vertrouwen in hem denk ik, of hem een paar kansen gunnen ofzoquote:Op zondag 27 mei 2007 18:19 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Waarom stelt Henkie hem op vraag ik me dan af.
Want?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
In Amsterdam mogen ze erg blij zijn met Tom de Mul.
quote:Huntelaar: eerste doelpunt was buitenspel
Huntelaar gaf op Nu.nl toe dat het eerste doelpunt eigenlijk buitenspel was. "Ik verlengde de bal met de punt van mijn schoen. John Heitinga stond dus buitenspel. De scheidsrechter kon het moeilijk zien. Ik raakte de bal amper."
Heldquote:
Klagen doe je in het klaagbaak topic over Ajaxquote:Op zondag 27 mei 2007 18:28 schreef valek het volgende:
Was de 1ste goal niet heel erg buitenspel?
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:28 schreef valek het volgende:
Kijk eens 1 post boven jequote:Op zondag 27 mei 2007 18:28 schreef valek het volgende:
Wat is je echte account?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:34 schreef Rumille het volgende:
Kijk, KJH is wel eerlijk.
@Rompompom, zoek bij de Klaagbaak het Huntelaar topic ^^.
U vraagt, wij draaien.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:31 schreef rompompom het volgende:
Die buikschuiver van KJH naar Donk na het tweede doelpunt, is daar een gifje van?!
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
http://i184.photobucket.com/albums/x272/RayMania4/2-0Donk.gif!
![]()
![]()
![]()
Hoezo eigen goal?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:39 schreef Suijk het volgende:
Het is ook wel een hele mooie eigen goal van Donk natuurlijk.
Je hebt ook al het vak rijmpjes maken op de basisschool onder de knie?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:40 schreef Cyberia18 het volgende:
DONK DONK, KABOUTER DONK, IK PAS WANT JE ANUS STONK.
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Whatever.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
nevermind
upload 'm eens bij tinypic.com. bandwidth limit exceeded.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
http://i184.photobucket.com/albums/x272/RayMania4/2-0Donk.gif!
![]()
![]()
![]()
Jezus wat een kneus ben jij af en toequote:Op zondag 27 mei 2007 18:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Joh, AZ speelde in het wit-rood-wit en Ajax in het zwart.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bleh! Die halzen van Tele2 hebben nu AZ-Ajax 3-0 in hun uitslagen staan. Wat een voetballiefhebbers zijn het daar toch bij die zender
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:02 schreef Robinho90 het volgende:
Ik zou me hier nog laten zien, geloof dat het Sandman was die ik had beloofd mijn gezicht hier nog te laten zien. Balen, maar ajax was vandaag de gelukkige en op basis van de 2e helft ook gewoon de terechte winnaar. AZ speelde te defensief en als AZ iets niet kan is dat op de nul spelen. Helaas, maar waar. Veel succes in de (voorronde) Champions League (al zal het me niet verrotten als jullie eruit vliegen)
AZ is het vandaag gelukt om op de 0 te spelen hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 19:02 schreef Robinho90 het volgende:
Ik zou me hier nog laten zien, geloof dat het Sandman was die ik had beloofd mijn gezicht hier nog te laten zien. Balen, maar ajax was vandaag de gelukkige en op basis van de 2e helft ook gewoon de terechte winnaar. AZ speelde te defensief en als AZ iets niet kan is dat op de nul spelen. Helaas, maar waar. Veel succes in de (voorronde) Champions League (al zal het me niet verrotten als jullie eruit vliegen)
Zo kan het dus ook.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:02 schreef Robinho90 het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bleh! Die halzen van Tele2 hebben nu AZ-Ajax 3-0 in hun uitslagen staan. Wat een voetballiefhebbers zijn het daar toch bij die zender
Klikquote:Op zondag 27 mei 2007 18:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
upload 'm eens bij tinypic.com. bandwidth limit exceeded.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |