quote:Huntelaar: eerste doelpunt was buitenspel
Huntelaar gaf op Nu.nl toe dat het eerste doelpunt eigenlijk buitenspel was. Ik verlengde de bal met de punt van mijn schoen. John Heitinga stond dus buitenspel. De scheidsrechter kon het moeilijk zien. Ik raakte de bal amper.
AZ heeft 2x door zichzelf verloten hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 02:24 schreef GGMM het volgende:
AZ was vies aan het tijdrekken vanaf de 1ste minuut, stelletje mongolen. Daarnaast gunde ik het Donk ontzettend dat hij in z'n eigen goal schoot, triesteling met z'n vieze overtredingen altijd.
en.. oh ja..
AJAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Vergeet niet dat Donk op zijn rug ging staan, en vergeet de keren in de competitie dat Ajax tegens AZ benadeeld werd ook nietquote:
Dat vergeet ie natuurlijk wel!quote:Op maandag 28 mei 2007 11:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Donk op zijn rug ging staan, en vergeet de keren in de competitie dat Ajax tegens AZ benadeeld werd ook niet
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:37 schreef Landgeld het volgende:
Piep-piep-hallo, piep-piep-hallo, Calimero Piep-piep-hoi, piep-piep-hoi
[afbeelding]
besef dat jullie een heel trieste calimero club aan het worden zijn.![]()
![]()
Haha huilieeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 28 mei 2007 03:36 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Maar wel een aankomende topper![]()
Geniet jij maar eventjes de tyfus![]()
En dat betekent dat automatisch weer dat Ajax niet doorgaat ?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:03 schreef LudoSanders het volgende:
En dan de loting, komt deze club uit de koker
[afbeelding]
Als Liverpool weer tegen PSV loot geven jullie je zeker al over zonder dat jullie hebben gespeeldquote:Op maandag 28 mei 2007 14:03 schreef LudoSanders het volgende:
En dan de loting, komt deze club uit de koker
[afbeelding]
Lezen is niet jouw sterkste kant, maar daar was ik me allang van bewustquote:Op maandag 28 mei 2007 16:11 schreef BonJovi het volgende:
Wat een onzin, als jullie de prijzen + CL hadden gepakt dan zaten jullie wel te schreeuwen. En nu zeg je dat jullie je doelstellingen hebben gehaald, dat is misschien zo. Maar het is gewoon hard dat je er beter voor stond en het hard hebt weg gegeven.
Het doel heiligt de middelen, Ten Cate heeft gepakt wat ie moest pakken, nu kan ie volgend seizoen verder gaan met bouwen. Ik heb goede hoop op een kampioenschap voor Ajax.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ach, het is maar hoe je het bekijkt.
Ajax heeft heel moeizaam zijn doelstellingen bereikt (prijzen + CL).
AZ heeft ruimschoots zijn doelstellingen gehaald (in de top meedraaien).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |