quote:Op zondag 27 mei 2007 16:07 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Normaal hou ik me hier nooit mee bezig, maar wat een lucky ajax![]()
Dikke buitenspel van 4 meter, en een eigen goal. Het zou weer eens niet Ajax zijn. Pff..
Nee hoeft opzich niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:06 schreef sgtfury het volgende:
az moet de 2-1! maken
Raakt Huntelaar hem?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:07 schreef Ceriel het volgende:
Ik ben een Ajax-fan, maar dat eerste goal, wow, dat is wel heel opzichtig buitenspel. Hoe kán je zoiets als scheidsrechter zijnde niet zien.
gelul!.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:06 schreef Kang-He het volgende:
Maakt niet uit of KJH die bal raakt, het is anders alsnog hinderlijk buitenspel.
Bedankt grens!
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:07 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Normaal hou ik me hier nooit mee bezig, maar wat een lucky ajax![]()
Dikke buitenspel van 4 meter, en een eigen goal. Het zou weer eens niet Ajax zijn. Pff..
Dat zal het waarschijnlijk zijn. AZ wil liever wat centjes inplaats van de CL.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:08 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Of misschien is AZ wel omgekocht om te verliezen. Heb je nog andere complottheorieën?
Dagjesmensen.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:09 schreef opgebaarde het volgende:
HIJ HEEFT EEN SLAGAARDELIJKE TERMINALE BLOEDING!1!!!
MEDIC!
Ja echt>?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:09 schreef opgebaarde het volgende:
MEDIC!
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:09 schreef opgebaarde het volgende:
MEDIC!
dat weet hij ook wel, hij komt hier alleen om te etterenquote:
Voor dit soort wedstrijden moet je er gewoon zijn , en nee ik ben er niet ,, vind de ArenA maar een sfeerloos kutstadion , plus ik werk er vlakbijquote:
idd, wat een rat is dat zeg.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een fucking irritant mannetje is die Huntelaar toch...
Blij als die opgetyft is uit Nederland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |