Staat op de achterkant van de aanslag.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:00 schreef Flashwin het volgende:
Heb je geen specificatie gekregen van het bedrag dat je teruggehad hebt? Dan kun je toch zien wat er afwijkt van jouw aangifte
Is het geen heffingsrente?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:01 schreef Ticootje het volgende:
Ja vorige week gestort. Ik denk alleen dat ze teveel hebben uitbetaald, dus ik heb een deel op de spaarbank staan...
Nou het was 700 euro meer als dat we dachten terug te krijgen, dus dat lijkt mij niet.quote:
Ik heb dit twee weken geleden ook gedaan maar er is nog niets uitbetaald... balen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:22 schreef Steve-O het volgende:
Krijg geld terug![]()
Omdat het de eerste keer is moet ik wel een formulier invullen met bankrekeningnummer en mijn naam en dat soort dingen 1 ding wat ik alleen niet snap is waarom ik de plaats van mijn bank moet invullen.
(Word dit formulier trouwens door de computer ingelezen want ik heb 2 schrijffouten gemaakt die ik wil herstellen)?
Niet zeuren, ik zit al 3 maanden te wachten op mijn geld, en mijn gegevens hebben ze gewoon. Dus die 2 weken is niks.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:53 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik heb dit twee weken geleden ook gedaan maar er is nog niets uitbetaald... balen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |