wtf.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Killer 7 is een railshooter, je loopt door A ingedrukt te houden en je afslag te kiezen bij kruispunten. Check dit filmpje maar ns: http://youtube.com/watch?v=4LBkT4JQ4Qo
Stijl =
Gameplay =
Stap een winkel in en je vind de cube versiequote:Op woensdag 30 mei 2007 11:35 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wtf.
wanneer kunnen we deze game verwachten. die game is 1 grote trip man hehe.
Tja, er is niks bekend over het feit of die op de wii een remake krijgt. Niks anders dan een gerucht.quote:
Nu heb je _GdR_ ruw uit zijn droom verstoortquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.capcom-europe.com/news.aspx?ID=265
En weer ontkracht
Geen Killer 7 voor de Wii
nja klinkt goed iig.quote:In this adventure game directed by Goichi Suda (of Killer 7 fame), you play as Travis Touchdown, a normal guy (with an otaku geek streak to him) who wins a Beam Katana through an online auction and uses the weapon to start a new career as a professional killer. One day, an assassin named Helter Skelter appears before Travis and the two face off in a battle. Travis emerges victorious and finds himself in the presence of Silvia Christel, a mysterious French woman who claims to be an agent with the UAA. Silvia gives Travis official rank of 11 in the organization. Now, it's up to you to become #1.
No More Heroes takes place in the city of Santa Destroy, and you are free to explore the town to your liking, taking on missions large and small to collect money and purchase new weapons as you work up towards the 10 main killing contracts. Gameplay is all about using your Beam Katana (via Wii remote) to defeat enemies.
No More Heroes will be released on the Wii in the Summer of 2007 in Japan; the game has yet to be scheduled for release in other territories, but please check back for official info.
Mooi, dat spel is toch te raarquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
En weer ontkracht
Je klinkt er blij omquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
En weer ontkracht
quote:Silent Hill most likely isn’t coming to Wii
“While Nintendo Wii sales are very high, and I applaud Nintendo for their success, I don’t think Silent Hill is a game that would sell as much on the Wii worldwide when compared to a game like Zelda. This by no means says that we will not consider the idea, but the general opinion is that Wii is for family games…and I’m sure the fans don’t play Silent Hill with their grandma.” - Silent Hill 5 chief designer Masashi Tsuboyama
omgquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:53 schreef depax het volgende:
[..]
Je klinkt er blij omdaarnaast staat er op dit moment niet maar reken maar dat ze er nu over nadenken na de hype die er door ontstond in eens.
en jawel hoor ze zijn weer bezigwat een onzin ook ze zien liever sales verlies.
[..]
quote:The Wii´s online service will not use Mii-specific friend codes across various games. Justin Dowdeswell, producer of ´Mario Strikers Charged´, has been either mistranslated by news sites The Platformers and Joystiq or misquoted by French gaming site Gamers.fr.
I just spoke to Justin Dowdeswell on the phone and he clarified that his comments about Mii-specific codes related only to his game. He said that he never intended to comment on any other titles, nor would he know about how they implemented online features.
Daar was ik dus al bang voor, al die lamlendige devs willen gewoon geen echte game uitbrengen onder het mom van o het is voor de familie, dus dan kan je alleen maar party kiddy shit maken. Gebruiken die mensen nou echt hun brein niet dat waarschijnlijk verruit het grootste gedeelte van de Wii kopers alsnog een ''gamer'' is?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:53 schreef depax het volgende:
[..]
Je klinkt er blij omdaarnaast staat er op dit moment niet maar reken maar dat ze er nu over nadenken na de hype die er door ontstond in eens.
en jawel hoor ze zijn weer bezigwat een onzin ook ze zien liever sales verlies.
[..]
achquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:44 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Daar was ik dus al bang voor, al die lamlendige devs willen gewoon geen echte game uitbrengen onder het mom van o het is voor de familie, dus dan kan je alleen maar party kiddy shit maken. Gebruiken die mensen nou echt hun brein niet dat waarschijnlijk verruit het grootste gedeelte van de Wii kopers alsnog een ''gamer'' is?
Nee. Nunchuks moet je los kopen. Dit omdat veel spellen nunchuks niet gebruiken.. EN omdat nintendo er nu nog meer aan kan verdienen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:15 schreef GGMM het volgende:
wii play, krijg je daar een hele controller bji?(incl. nunchuck dus)
Niet blij, ik moest gewoon lachen om de manier waaropquote:
je vergeet nu de aandacht er op gevestigd is en capcom de hype weet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet blij, ik moest gewoon lachen om de manier waarop![]()
Gerucht
Hype
Teleurstelling
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:15 schreef faberic het volgende:
Ik ben dus net hard genaaid door SSX, ik had gister een uur gespendeerd aan het zoeken van übercollectibles, dus ik had een nieuwe übertrick (kleerhanger), en ik helemaal blij want ik kon hem goed en hij was mooi.
Dus ik vandaag weer ff de halfpipe in om hem te oefenen, deed hij het steeds niet. Staat er in trainingsscherm: 12/20 (bij de kleerhanger). Weet iemand waar dit op slaat? Ik had hem toch echt, en andere ook bijna, dus ik vind dit een behoorlijke naaistreek. Ik had hem zelfs al heel vaak uitgevoerd. Er is toch geen save optie ergens ofzo?
En ik sluit altijd netjes af via quit, wii channel menu en dan schijf eruit en dan wii uit. Zoals het hoort dus.
No way dat dat gaat gebeuren.quote:Nieuws: Metal Gear Solid naar de Wii?
Metal Gear Solid 4 is één van die titels waarvoor je meteen een PlayStation 3 in huis zal gaan halen, maar er zijn veel geruchten dat deze in een later stadium ook op de Xbox 360 zal verschijnen omdat de leiding van Konami dat zou willen. Nu is er echter nog een ander gerucht opgedoken.
Nintendo zou aan het onderhandelen zijn met Konami om een vereenvoudigde versie van Metal Gear Solid 4 uit te brengen op de Wii. De insider die dit bericht lanceerde, liet ook weten dat er een Xbox 360 versie komt. Konami heeft ondertussen natuurlijk alles al ontkend, de game is enkel aangekondigd voor de PlayStation 3.
ik zou t niet eens willen. dat spel moet je op de meest optimale manier spelen. als dat spel echt zo vet is zoals beloofd wordt koop ik gelijk een PS3.quote:
Nee man, hun online netwerk is kut, die van hun werkt alleen op Vaio's.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:36 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik zou t niet eens willen. dat spel moet je op de meest optimale manier spelen. als dat spel echt zo vet is zoals beloofd wordt koop ik gelijk een PS3.
Je hoeft het niet voor de Wii te kopen als het komt hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:36 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik zou t niet eens willen. dat spel moet je op de meest optimale manier spelen. als dat spel echt zo vet is zoals beloofd wordt koop ik gelijk een PS3.
En toen bleek de wii de beste spelbeleving te hebben en optimaalst te zijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:36 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee man, hun online netwerk is kut, die van hun werkt alleen op Vaio's.
nou de wii mote kan weinig 'spelbeleving' toevoegen. (edit: denk ik)quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:52 schreef Slein83 het volgende:
[..]
En toen bleek de wii de beste spelbeleving te hebben en optimaalst te zijn
Ik zag er gisteren een stuk of 8 liggen bij de Media Markt in Zwollequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:28 schreef Slicky het volgende:
ZIjn de Wii's een beetje te verkrijgen?
rayman kon niet hequote:the article also talks about the Audio translator in the Wiimote, it converts human speech into a digital data stream.....it will be used for future games (Wii Karaoke?)
Die moet er dus ook al in zitten?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:20 schreef depax het volgende:
dat stukje van de fortune had nog een leuk stuk.
voor BMH:
[..]
rayman kon niet he
Er zit geen microfoon in de wiimote. KLAAR.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:20 schreef depax het volgende:
dat stukje van de fortune had nog een leuk stuk.
voor BMH:
[..]
rayman kon niet he
er staat wel degelijk dat in de TOEKOMST spellen er gebruik van gaan maken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Er zit geen microfoon in de wiimote. KLAAR.
Het is in theorie wel mogelijk om een speaker als micofoon te laten fungeren (gebruikt immers dezelfde techniek). Maar dit gaat echt niet gebeuren met de wii speaker. Gewoon omdat het onpraktisch is en voor geen meter werkt.
Jij noemde mijn naam naar aanleiding van de vorige "discussie" over dit onderwerp. En mijn punt is dat er geen mic in de wiimote zit.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:59 schreef depax het volgende:
[..]
er staat wel degelijk dat in de TOEKOMST spellen er gebruik van gaan maken.
Jij moet vooral GEEN Wii kopen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:48 schreef Slicky het volgende:
Vertellen jullie mij is waarom ik een WII zou moetten kopen
En weer bedankt voor deze super reactiequote:
Kijk welke games er voor de Wii te koop zijn en beslis zelf of je die games wilt spelen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:48 schreef Slicky het volgende:
Inderdaad dat is altijd het beste advies wat je mensen kunt geven die een console willen gaan aanschaffen. Kijk naar de games die er al zijn en games die er gaan komen en beordeel op basis daarvaan of het platform wat voor je is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kijk welke games er voor de Wii te koop zijn en beslis zelf of je die games wilt spelen.
Nope. Foor fps`s moet je voorlopig naar de colegaconsoles gaan kijken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:24 schreef Slicky het volgende:
Maar bijvoorbeeld Call of Duty 3, is dat zo dope met die controller?
Ik bedoelde er mee te zeggen: Als je moet 'zoeken' naar reden om een console te kopen, dan denk ik niet dat die console geschikt voor je is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:14 schreef Slicky het volgende:
[..]
En weer bedankt voor deze super reactie![]()
Surf gewoon eens op internet, ga gameplay movies bekijken etc. Dan krijg je goede indruk en ga dan eens in de winkel of bij iemand kijken die een wii heeftquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:48 schreef Slicky het volgende:
een consoleshooter vind ik zo saai liever muis of een wiimote.Implementatie kan nog beter, maar dat komt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:39 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nope. Foor fps`s moet je voorlopig naar eem pc gaan kijken.
Dus zoals eerder al gezegt.... WEL wii kopenals je ongeveer in de buurt wil komen.
en big brain academy krijgen wij 20 juli Ziet er uit als het Big Brain Academy for Wii gaat heten hier.quote:Need for Speed ProStreet will be available for Xbox 360™ video game and entertainment system, PLAYSTATION®3 computer entertainment system, and Wii™ as well as the PlayStation®2 computer entertainment system, Nintendo DS™, PSP® (PlayStation® Portable) handheld entertainment system, PC and mobile.
quote:31st May 2007 – Are you a logical or analytical thinker? Are you good at memorizing objects? Put your skills to the test and flex your brain the fun way with the ultimate fast paced multiplayer think-athon: Big Brain Academy for Wii. The follow up to Big Brain Academy for Nintendo DS, this Wii title contains all new mini-games and multiplayer modes allowing you to challenge family and friends from the comfort of your living room! Big Brain Academy for Wii launches across Europe on 20th July 2007 and is part of Nintendo’s Touch! Generations range of games, designed for people of all ages, gender and gaming experience.
Hebben vroeger regelmatig cubes en GBA's in de catalogus gestaan, niet te vergeten die zelda collectorsdisc die bij WW zat en de collectorsdisk die bij het mario kart pack zat.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:33 schreef disjfa het volgende:
Nintendo met zijn sterrenpuntenAls ze het echt in de praktijk gaan gebruiken wat ze in dat mailtje stellen dan zijn ze echt slecht bezig.
Maarja he. Dan word iedereen gedwongen wii points te kopen als ze sterren hebben...
Even rekenen. Een kubus of andere hardware is altijd zo rond de 10.000 punten. Per jaar kan je 365 * 5 = 1825 punten. Dit dus keer 2 is 3650 punten. Dan koop je wel eens hardware = 500 punten dus 4150. Betekend dat je zeg 6000 punten mist. Dan moet je dus 24 spellen kopen in een jaar en moet net op het einde van je termein hardware in de winkel liggenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:36 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Hebben vroeger regelmatig cubes en GBA's in de catalogus gestaan, niet te vergeten die zelda collectorsdisc die bij WW zat en de collectorsdisk die bij het mario kart pack zat.
Je bedoelt dan 24 spellen per 2 jaar wat neerkomt op 1 spel per maand, gewoon een normaal aantal denk ikquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
Even rekenen. Een kubus of andere hardware is altijd zo rond de 10.000 punten. Per jaar kan je 365 * 5 = 1825 punten. Dit dus keer 2 is 3650 punten. Dan koop je wel eens hardware = 500 punten dus 4150. Betekend dat je zeg 6000 punten mist. Dan moet je dus 24 spellen kopen in een jaar en moet net op het einde van je termein hardware in de winkel liggen
Dus of je moet een boel geld hebben en redelijk wat spellen kopen, of je eindigt dus op wii points
Precies!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:01 schreef BroesWillems het volgende:
Hoe bedoel je een gegeven paard in de bek kijken...
ik heb al 2 spellen uit de sterrencatalogus gehaald, Mario vs. Donkey Kong & Geist.
misschien niet 2 top spellen, maar wel gratis & voor niets. Ze hoeven die vip-sterren er niet bij te doen....
Vind het ook niet echt netjes. Ik heb een wii dus voor mij maakt het niet zo uit, maar wat als je geen wii hebt. Dan moet je dus perse je punten opmaken aan wat nintendo in de catalogus zet. Als ze onbeperkt geldig zouden zijn is het niet zo erg, maar met de huidige updates krijg je je sterren dan nooit op.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:31 schreef gamefreek het volgende:
[afbeelding]
Kreeg ik in mijn mail, dus sterren nog maar 2 jaar geldig en er valt te verwachten dat we binnenkort onze sterren in kunnen ruilen voor Wiipoints![]()
Uitloggen en opnieuw inloggen heh, zelf ook moeten doen. Hoop dat ze dan snel mogelijk maken om te ruilenquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:39 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt netjes. Ik heb een wii dus voor mij maakt het niet zo uit, maar wat als je geen wii hebt. Dan moet je dus perse je punten opmaken aan wat nintendo in de catalogus zet. Als ze onbeperkt geldig zouden zijn is het niet zo erg, maar met de huidige updates krijg je je sterren dan nooit op.
Die link verwijst trouwens bij mij naar de begin site (ben dan al ingelogd). De privacy policy die ik daar vind heeft geen optie tot akkoord of niet akkoord.
Mij hoor je ook niet klagen, heeft me mooi gratis die collectors disc opgeleverd en op mijn eigen account (heb een gedeelde account voor de registratie van games en een gewoon club account voor mezelf) heb ik gewoon helemaal gratis en voor niets een coole Pac-Pix stylus kunnen kopen, zonder ook maar 1 game te registreren.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:01 schreef BroesWillems het volgende:
Hoe bedoel je een gegeven paard in de bek kijken...
ik heb al 2 spellen uit de sterrencatalogus gehaald, Mario vs. Donkey Kong & Geist.
misschien niet 2 top spellen, maar wel gratis & voor niets. Ze hoeven die vip-sterren er niet bij te doen....
Hij schijnt echt extreem naad te zijn. Nog steeds geen vernieuwing, en saaie minigames. Weer iets potentieel briljants wat ze verneukt hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:58 schreef mrdjey het volgende:
Mario Party 8 is uit, in de usa dan.....
ik heb echt meer vrije tijd nodig.
Sounds like Mario party to me. De laatste die ik heb gekocht was deeltje 5, misschien dat ik deze weer ga oppikken. Alhoewel, is de nunchuk verplicht voor iedere speler in multiplayer? Dan zal ik me nog eens heel goed moeten bedenken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Hij schijnt echt extreem naad te zijn. Nog steeds geen vernieuwing, en saaie minigames. Weer iets potentieel briljants wat ze verneukt hebben.
Er zijn minigames die hem gebruiken, dus ik denk het wel. Maar een game die een 5.5 krijgt, ga ik niet kopen ookal wil ik graag weer eens mario partyen..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:22 schreef Lexie het volgende:
Sounds like Mario party to me. De laatste die ik heb gekocht was deeltje 5, misschien dat ik deze weer ga oppikken. Alhoewel, is de nunchuk verplicht voor iedere speler in multiplayer? Dan zal ik me nog eens heel goed moeten bedenken.
Dat hebben ze mooi gevonden. Wel raar dat niemand die chip in 7 maanden is opgevallen. ALS deze chip werkelijk deze functie heeft dan is die er voor de microfoon add-on. Feit blijft bestaan dat de wiimote geen microfoon heeft.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 06:41 schreef depax het volgende:
hier het fortune article over de audio translater
en dit is de chip:
http://neasia.nikkeibp.com/dailynewsdetail/005710
[afbeelding]
Euuuhh.. Dat doen ze nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:07 schreef speknek het volgende:
Als ze het geluid via een microfoon naar buiten persen, verklaart dat wel waarom het van zo'n kutkwaliteit is.
Tomb Raider naar de 360 en Wiiquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:29 schreef speknek het volgende:
Vraag me ook echt af of ze nog steeds hun 3rd parties stevig NDAen ofzo. Nu ook weer, allemaal previews van de nieuwe brothers in arms voor alle consoles.. Dat je je afvraagt, waren ze niet ook iets voor de Wii aan het ontwikkelen? Tomb Raider die uitkomt voor PS2 en PC en binnenkort X360, maar nog geen woord over de Wii versie? etc. etc.
Het is echt al weer een paar weken (maanden?) dieptriest met de info die er uit komt.
De wii versie is pas in ontwikkeling. Eidos gaat sinds jaren weer games maken voor Nintendo Consolesquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:29 schreef speknek het volgende:
Vraag me ook echt af of ze nog steeds hun 3rd parties stevig NDAen ofzo. Nu ook weer, allemaal previews van de nieuwe brothers in arms voor alle consoles.. Dat je je afvraagt, waren ze niet ook iets voor de Wii aan het ontwikkelen? Tomb Raider die uitkomt voor PS2 en PC en binnenkort X360, maar nog geen woord over de Wii versie? etc. etc.
Het is echt al weer een paar weken (maanden?) dieptriest met de info die er uit komt.
Het gaat niet om het spel. Het gaat erom dat de developer weer games gaat maken voor nintendo. Dat is goed nieuws. Nu wachten op de eerste leuke game van zequote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah okay. Maar goed, TR heb ik wel weer gezien na Legends, ook al krijgt Anniversary een 9 van Eurogamer
dan nog ik zie nintendogs nu wel komenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat hebben ze mooi gevonden. Wel raar dat niemand die chip in 7 maanden is opgevallen. ALS deze chip werkelijk deze functie heeft dan is die er voor de microfoon add-on. Feit blijft bestaan dat de wiimote geen microfoon heeft.
[afbeelding]
"U6: Unknown manufacturer - "U7849" "6Q19" (Likely Audio DAC chip, due to proximity to U7 Speaker amp, and lack of another chip to perform this function - 16 pin tsop)"
Het is gewoon met elke game vaag qua reviews. Mensen letten op heel andere punten. Hij kan niet online, -2. De wiimote wordt maar 75% gebruikt, -2. De graphics zijn niet zo gaaf als de xbox360 en ps3, -2. En dan geven ze hun cijfer met -6 vanwege die standaard argumenten. Er zijn ook lovende reviews. Wii games leveren 2 soorten reviews op, super slecht en heel hoog. Ik heb express nog geen enkele party titel gehaald en Mario Party wordt voor mij de party game. Als je met 4 man speelt gegarandeerd lol.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:28 schreef speknek het volgende:
Er zijn minigames die hem gebruiken, dus ik denk het wel. Maar een game die een 5.5 krijgt, ga ik niet kopen ookal wil ik graag weer eens mario partyen..
De MII was een luchtschip van Grosz-Basenach.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:36 schreef Discovered het volgende:
Maar kan iemand mij helpen wat Mii inhoud. Ik had gehoord dat je met elkaar kan praten maar ik snap er niks van...
Ten eerste: Je kunt niet via Mii's met elkaar praten. Je kunt wel mii's naar elkaar versturen en een afbeelding van een Mii toevoegen aan een E-mail.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:36 schreef Discovered het volgende:
Ik heb mijn Wii gisteren binnen gekregen na 5 maanden.![]()
![]()
![]()
Maar kan iemand mij helpen wat Mii inhoud. Ik had gehoord dat je met elkaar kan praten maar ik snap er niks van...
Oww, ik dacht dat je met elkaar kon praten. Maar heb nog een vraagje kan je misshien later als er een online mode komt naar WiI games , en dan praten met de remote controller waar de klein luidspreker zit ??quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Ten eerste: Je kunt niet via Mii's met elkaar praten. Je kunt wel mii's naar elkaar versturen en een afbeelding van een Mii toevoegen aan een E-mail.
Mii's zijn zelf ontworpen karikaturen. Je kunt tot wel 100 Mii's op je Wii hebben staan. Al deze Mii's zijn te gebruiken in verschillende games. Zo kun je Mii's in Wii sports gebruiken als spelpersonage en komen de Mii's in Mario Strikers voor als avatar.
Mischien.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:45 schreef Discovered het volgende:
[..]
Oww, ik dacht dat je met elkaar kon praten. Maar heb nog een vraagje kan je misshien later als er een online mode komt naar WiI games , en dan praten met de remote controller waar de klein luidspreker zit ??
Zo'n gast die nog vraagt:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:33 schreef mschol het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mLznqn6SjF8&NR=1
erg oud waar wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |