....quote:Op maandag 28 mei 2007 17:17 schreef RaymanNL het volgende:
Hoe zit het dan met de connections van de andere consoles? IZit dat ook rond de 300k?
Okquote:Op maandag 28 mei 2007 17:43 schreef BMH het volgende:
[..]
....![]()
Er zijn al miljoenen mensen online op hun ps3 geweest. En ik weet zeker dat de grootste groep daarvan meer dan eens een verbinding heeft gemaakt. En dan hebben we het nog niet eens over de 360 gehad.
Gisteren bijvoorbeeld hebben 200.000 mensen Halo 2 gespeeld. Een spel dat nu al meer dan 2.5 jaar oud is.
300.000 is echt niet veel als je het vergelijkt met de andere consoles.
300k alleen in Europa op de launchdag. 200k over de hele wereld.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:43 schreef BMH het volgende:
[..]
....![]()
Er zijn al miljoenen mensen online op hun ps3 geweest. En ik weet zeker dat de grootste groep daarvan meer dan eens een verbinding heeft gemaakt. En dan hebben we het nog niet eens over de 360 gehad.
Gisteren bijvoorbeeld hebben 200.000 mensen Halo 2 gespeeld. Een spel dat nu al meer dan 2.5 jaar oud is.
300.000 is echt niet veel als je het vergelijkt met de andere consoles.
Ik ging af op de geloofwaardigheid van BMH. My bad, ik rond 399 duizend ook af naar 400k.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:44 schreef GoodGawd het volgende:
Wat nou 300k ? Ik rond 399,569 connections af naar 400k
Tja, beter goed gejat dan slecht verzonnen!quote:Op maandag 28 mei 2007 20:14 schreef depax het volgende:
hmm
volgens 1up podcast is sony van plan een ps2 met motion sensing aan te kondigen op de e3 voor $99
dat zou toch echt wel zielig zijn.
kan een probleem worden voor de wii dan lijkt me :quote:Op maandag 28 mei 2007 20:20 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Tja, beter goed gejat dan slecht verzonnen!
[afbeelding]
Mja, de presentatie op de E3 van Sony over de sixaxis was toen alles zeggend:quote:Op maandag 28 mei 2007 20:22 schreef depax het volgende:
[..]
kan een probleem worden voor de wii dan lijkt me :
quote:To prove this, he brings out a developer who is working on Warhawk, which will use these features. He starts a demo that seems to be completely out of control and has a hard time making moves.
700 euro voor een console zonder spellen en maar 1 controller. Topquote:Op maandag 28 mei 2007 20:14 schreef depax het volgende:
hmm
volgens 1up podcast is sony van plan een ps2 met motion sensing aan te kondigen op de e3 voor $99
dat zou toch echt wel zielig zijn.
Denk het niet. Geen software speciaal daarvoor, Ps2 staat er niet om bekend, iedereen kent de Wii door die controller etc.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:22 schreef depax het volgende:
[..]
kan een probleem worden voor de wii dan lijkt me :
PS2 zegt tie hehquote:Op maandag 28 mei 2007 21:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
700 euro voor een console zonder spellen en maar 1 controller. Top![]()
Launchdag? Euuh nee. Meer een launchweek. Spel word al sinds de maandag voor de release online gespeeld.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
300k alleen in Europa op de launchdag. 200k over de hele wereld.
Ik kom met feiten en dan zeg jij iets over de geloofwaardigheid van mijn persoon?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ging af op de geloofwaardigheid van BMH. My bad, ik rond 399 duizend ook af naar 400k.
Zooo! Das pas LOL!quote:Op maandag 28 mei 2007 09:18 schreef depax het volgende:
lol dit is leuk :
http://one.revver.com/watch/280210
Spel wordt gespeeld sinds woensdag. Maar verder zal het me serieus een worst zijn. Als jij erop klaarkomt dat halo 2 meer connecties heeft gehad dan Mario Strikers, he, jouw ding.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Launchdag? Euuh nee. Meer een launchweek. Spel word al sinds de maandag voor de release online gespeeld.
En ik zei 200.000 xboxconsoles/mensen die halo 2 op 1 dag speelden. Het aantal connecties ligt dus nog hoger. Iets beter lezen dus![]()
Blijkbaar was het 400k en geen 300k. Dan heb jij het fout. Denk je ook niet?quote:[..]
Ik kom met feiten en dan zeg jij iets over de geloofwaardigheid van mijn persoon?![]()
Echt. Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Spel wordt gespeeld sinds woensdag. Maar verder zal het me serieus een worst zijn. Als jij erop klaarkomt dat halo 2 meer connecties heeft gehad dan Mario Strikers, he, jouw ding.
[..]
Blijkbaar was het 400k en geen 300k. Dan heb jij het fout. Denk je ook niet?
Het laatste woord. Tomasso zal jouw nu weer moeten quoten zodat jij niet de laatste bent in deze discussiequote:
Ik beantwoorde een vraag van RaymanNL. Excuses daarvoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:42 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Had je dat niet beter kunnen bedenken voordat je je eerste post daarover maakte?
quote:Consider for one moment that in Manhunt 2 you can, Wii remote and nunchuk in hands, use a pair of pliers to clamp onto an enemy's testicles and literally tear them from his body in a bloody display; and if that weren't enough, you'll take one of the poor victim's vertebrae along with his manhood. Or, if you'd prefer, you can use a saw blade and cut upward into a foe's groin and buttocks, motioning forward and backward with the Wii remote as you go
Ik word al misselijk als ik het leesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:50 schreef speknek het volgende:
[..].
(beetje oud, maar goed, had het niet gezien in het vorige topic)
TP was de laatste Zelda zoals we die kennen. Zelfde wereld zal dus wel niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:58 schreef Oksel het volgende:
Op de E3 gaan ze Zelda: TTP II aankondigen. Zelda Engine, zelfde wereld, andere dungeon's. Moeilijkere vijanden, andere puzzels.
Maar met zoveel geweld móet het natuurlijk wel een toffe game worden!!1quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik word al misselijk als ik het lees
Lijkt me sterk?! Zelda games zijn volgens mij nog nooit op zo'n manier 'uitgemolken'.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:58 schreef Oksel het volgende:
Op de E3 gaan ze Zelda: TTP II aankondigen. Zelda Engine, zelfde wereld, andere dungeon's. Moeilijkere vijanden, andere puzzels.
Majora's Maskquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:07 schreef Pronk het volgende:
[..]
Lijkt me sterk?! Zelda games zijn volgens mij nog nooit op zo'n manier 'uitgemolken'.
Als je Majora's Mask gespeeld hebt weet je dat het compleet anders is als OOT.quote:
Nou, jij hebt er ook niet veel verstand van zie ik alweerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:58 schreef Oksel het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je Majora's Mask gespeeld hebt weet je dat het compleet anders is als OOT.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:07 schreef Pronk het volgende:
[..]
Lijkt me sterk?! Zelda games zijn volgens mij nog nooit op zo'n manier 'uitgemolken'.
gaf de vergelijking alleen weer...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:58 schreef Oksel het volgende:
Dat weet ik. Ook als je het andere citeert klopt het nog niet wat je zegt. MM is compleet anders als OOT. Zo'n beetje het enige wat ze gemeen hebben zijn de engine en de basisgameplay.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:17 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
[..]
[..]
gaf de vergelijking alleen weer...zeg niet dat het uitmelken is...
Smash bros goes Mortal Combat?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:35 schreef EvilMarc het volgende:
http://www.smashbros.com/
Finishing Moves !!!
Meer als in items die net zo sterk zijn als de hammer in SSM:M.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:35 schreef EvilMarc het volgende:
http://www.smashbros.com/
Finishing Moves !!!
Voor dit soort vragen is nu google uitgevonden. Dan tik je in je browser (dat is waar je mee op internet pagina`s kijkt) www.google.com of www.google.nl .quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:05 schreef _GdR_ het volgende:
dat killer7 ziet er ruig uit hej.
wat voor soort game is dat?
oke deze ultiem bijdehandte opmerking zal ik onthouden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
Voor dit soort vragen is nu google uitgevonden. Dan tik je in je browser (dat is waar je mee op internet pagina`s kijkt) www.google.com of www.google.nl .
Dan vul je in wat je eigenlijk wilt weten.
Dus vul je in killer 7 zoals jij wilt.
Dan kom je hier uit.
Kijk informatie die jij wilt wetenHandig is dat hé !
vage verhalen zijn tof zolang het einde maar goed in elkaar valt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:42 schreef Lexie het volgende:
Killer 7 moet het er van hebben dat het een aparte game is. Te apart voor mij. Grafisch is het een topgame, maar de gameplay en het bizarre en moeilijk te volgen verhaal dan daar te veel afbreuk aan m.i.
Je had het net over gezellig lullen over games. Niet helpdeskje spelen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:00 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
vage verhalen zijn tof zolang het einde maar goed in elkaar valt.
maar hoe speel je t? is geen fps of 3rd person. volgens mijn bevindingen van de screens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |