Zit fucking veel grond bij.. Huis is volgens mij best ruim met kapsolan, sauna, jacuzzi, zwembad, tuin met vijver, paardenbak, paardenstal... Verkijk je je op.. Huizen zijn duur in NLquote:Op zondag 27 mei 2007 16:11 schreef Kinga het volgende:
Elke keer als ik hoor hoeveel dat huis waard is geloof ik er geen hol van. Ik bedoel, die L.A villa's van celebs, zijn toch ook meestal een paar miljoen waard, en zien er zeker wat mooier en nog groter uit dan dit...
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Oke Ik beken. Ik lulde maar wat omdat ik net een kleurtje had ingesteld voor mijn eigen teksten en wilde zien hoe dat er uit zag.![]()
![]()
Beetje veel, je zal met 'm opgescheept zitten. Volgens mij heeft ie heimwee en wil ie naar z'n mamaquote:
Toch hoor je bezoekers vaak zeggen dat het in het echt kleiner uitziet.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:12 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zit fucking veel grond bij.. Huis is volgens mij best ruim met kapsolan, sauna, jacuzzi, zwembad, tuin met vijver, paardenbak, paardenstal... Verkijk je je op.. Huizen zijn duur in NL
quote:
Klopt, maar ik denk alleen al als je kijkt naar het aantal ruimtes (kapsalon, fitness, kantoor, chillout, immense slaapkamer beneden (kun je ook nog scheiden), toiletten (3?), douches (3?), .. Bedoel, het kan dan wel klein lijken, maar er staan toch 4 grote bedden, kan ik hier niet kwijtquote:Op zondag 27 mei 2007 16:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Toch hoor je bezoekers vaak zeggen dat het in het echt kleiner uitziet.
dan is het gekkenhuis helemaal compleetquote:Op zondag 27 mei 2007 16:15 schreef blomst het volgende:
Hij wil opruimen, zou hij de nieuwe Palma willen worden?
Ja, ik denk het ook.....kan ze zijn neusje helpen snuiten.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:15 schreef Marelle het volgende:
[..]
Beetje veel, je zal met 'm opgescheept zitten. Volgens mij heeft ie heimwee en wil ie naar z'n mama![]()
Eigenlijk is het al overcompleet.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:19 schreef Marelle het volgende:
[..]
dan is het gekkenhuis helemaal compleet![]()
Hopen dat Eric er zelf ook een souverniertje aan overhoudtquote:Op zondag 27 mei 2007 16:18 schreef blomst het volgende:
Mag de date niet naar binnen van Eric, die jonge is verkouden, en Eric houd hem maar buiten.
Volgens mij wil hij hem bij de rest vandaan houden.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:18 schreef blomst het volgende:
Mag de date niet naar binnen van Eric, die jonge is verkouden, en Eric houd hem maar buiten.
Dan zal jij Ilona niet missen denk.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:04 schreef Kinga het volgende:
Dat neus ophalen de hele tijd... pffff
Daar heb je een punt. Persoonlijk vind ik het huis echt lelijk, vooral die indeling binnen. Ook dat je soms buitenom moet om naar een andere ruimte te komen... verschrikkelijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:19 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk alleen al als je kijkt naar het aantal ruimtes (kapsalon, fitness, kantoor, chillout, immense slaapkamer beneden (kun je ook nog scheiden), toiletten (3?), douches (3?), .. Bedoel, het kan dan wel klein lijken, maar er staan toch 4 grote bedden, kan ik hier niet kwijt.. Plus de omgeving... Ik geloof die 2 miljoen wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |