okeeeej....quote:Op zondag 27 mei 2007 15:59 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Michael
natuurlijk !!!
(Hij weet het alleen zelf nog niet.....)
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat mag wel, mar niet voor een ander.
Alleen voor jezelf.
ok, dat heb ik gemistquote:Op zondag 27 mei 2007 16:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat mag wel, mar niet voor een andere.
Alleen voor jezelf.
Mooie Cultquote:
Sorry schat, vóór ik iets getypt heb zijn we soms een pagina verder! Moge al die tvp-ers branden in de hel!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:03 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij had ik net een waarschuwing gegeven![]()
Dit valt nog mee hoor.quote:
dat wil hij niet omdat het dan nog erger wordt, zei hij gisterenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:03 schreef Charmian het volgende:
Wanneer gaat die gozer trouwens z'n neus eens snuiten, daar zit toch een snottebel dwars dat wil ik niet weten .
hij is in ieder geval voor eric wel denk ik ietsje te hoog gegrepen, maar die vriendjes van eric zijn wel allemaal van die dwergjes, nietquote:Op zondag 27 mei 2007 16:06 schreef Marelle het volgende:
ik zou me vergrijpen aan dat joch (sorry), even flink wakker schudden. Hup de poel in, en hij vindt zichzelf mooi?! bah bah bah
![]()
Na voor de zoveelste keer gehoord te hebben "Nee Eric ik wil niet" besloot hij maar een condom om te doen en hem eens lekker te nemen maar kort daarna duwde michael em weer weg .. verder heeft Huub em alleen even getrokken ofzoquote:Op zondag 27 mei 2007 15:59 schreef avonne het volgende:
Is Eric trouwens nog aan zijn trekken gekomen?
Het is mij onduidelijk.
Oke Ik beken. Ik lulde maar wat omdat ik net een kleurtje had ingesteld voor mijn eigen teksten en wilde zien hoe dat er uit zag.quote:
't Is een hele belachelijk situatie, ik begrijp niet wat dat kind in de Kooi moet. Volgens mij is ie sociaal gestoord......quote:Op zondag 27 mei 2007 16:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Na voor de zoveelste keer gehoord te hebben "Nee Eric ik wil niet" besloot hij maar een condom om te doen en hem eens lekker te nemen maar kort daarna duwde michael em weer weg .. verder heeft Huub em alleen even getrokken ofzo
Het is niet zozeer dat hok, maar de grond, die is erg duur daar.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:11 schreef Kinga het volgende:
Elke keer als ik hoor hoeveel dat huis waard is geloof ik er geen hol van. Ik bedoel, die L.A villa's van celebs, zijn toch ook meestal een paar miljoen waard, en zien er zeker wat mooier en nog groter uit dan dit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |