Tis nog maar een aapje hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 15:26 schreef SiRojK het volgende:
Wat een enorme aap is dat ventje.. Alles is fout wat Eric doet, alles is verkeerd.. Ga lekker naar huis, dan kan Eric geirriteerd ergens gaan rellen ofzo
Boven jou page staat "my active topics" elke keer als je in een topic reageert staat die topic op jou persoonlijke page. active topic zijn weer de topic die het hards gaan bij FOK hoeft niet met DGK te maken te hebben.quote:
Zie je mn antwoord ? UWquote:
Nee, nou begrijp ik er niks meer van!quote:Op zondag 27 mei 2007 15:28 schreef kleinzusje het volgende:
UItleg TVP:
Iedereen heeft in zn balkje boven in MY Active Topics staan. Dat is engels voor "MIjn actieve topics".
Stel je komt op meer plekken , op Fok dat is, of je lurkt de hele dag, of je bent druk en volgt steeds een stukje. Dan zet je ergens een TVP neer = Terug Vind POst. Dan komt je laatste gluur moment in je actieve topic lijst te staan. KOm je dan thuis, terug van je werk, je sociale leven, je buren, je hobby, of een ander topic op Fok. Dan klik je op My Active Topics en ziet waar je voor het laatst was.
Snap je ?
Is de leeftijd schatquote:
Dank je wel..ik snapte tvp ook niet..nog eigenlijk niet helemaal want waarom dan tvp neerzetten? ...je kan dan toch gewoon een zinnetje dat ergens op slaat neer zetten?...hoezo moet iedereen weten dat het je laatste post is..quote:Op zondag 27 mei 2007 15:28 schreef kleinzusje het volgende:
UItleg TVP:
Iedereen heeft in zn balkje boven in MY Active Topics staan. Dat is engels voor "MIjn actieve topics".
Stel je komt op meer plekken , op Fok dat is, of je lurkt de hele dag, of je bent druk en volgt steeds een stukje. Dan zet je ergens een TVP neer = Terug Vind POst. Dan komt je laatste gluur moment in je actieve topic lijst te staan. KOm je dan thuis, terug van je werk, je sociale leven, je buren, je hobby, of een ander topic op Fok. Dan klik je op My Active Topics en ziet waar je voor het laatst was.
Snap je ?
Naast wonderschone Lieke is Jaap de enige normale in dat gekkenhuis.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:33 schreef cddb het volgende:
pfff als ik zo'n date zou hebben zou ik gillend weglopend in beide gevallen
michael is best wel saai zeg maar :S dat ie gister zo stil en saai deed oke nieuwe omgeving enzo gestoorde mensen (zoals jaap) maar nu... pfff boring
En vervolgens zoek je je suf in dat (gevonden) topic om te vinden waar je gebleven was ........quote:Op zondag 27 mei 2007 15:28 schreef kleinzusje het volgende:
UItleg TVP:
Snap je ?
Breng hem naar de zussen van Natasje .... die is er toch ook vanaf ....quote:Op zondag 27 mei 2007 15:34 schreef riri het volgende:
Als Michael m'n kind was bracht ik hem naar het kindertehuis....was ik eraf....![]()
Slaat ook nergens op. Voor de rest heb je groot gelijk, dus je hebt het best goed begrepen!quote:Op zondag 27 mei 2007 15:34 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dank je wel..ik snapte tvp ook niet..nog eigenlijk niet helemaal want waarom dan tvp neerzetten? ...je kan dan toch gewoon een zinnetje dat ergens op slaat neer zetten?...hoezo moet iedereen weten dat het je laatste post is..![]()
Geef je eigen posts een kleurtje..... helpt.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En vervolgens zoek je je suf in dat topic om te vinden waar je gebleven was ........
Nee, dat hoeft niet want je kan je eigen post in een kleurtje laten weergeven..mijn post staan in een groen vakje..quote:Op zondag 27 mei 2007 15:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En vervolgens zoek je je suf in dat topic om te vinden waar je gebleven was ........
Ik durf het bijna niet te vragen...quote:Op zondag 27 mei 2007 15:36 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Geef je eigen posts een kleurtje..... helpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |