Ik snap na een maand lezen nog steeds niet wat TVP is?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:16 schreef kleinzusje het volgende:
TVP
TerugVindPostquote:Op zondag 27 mei 2007 15:17 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik snap na een maand lezen nog steeds niet wat TVP is?
Tijd Voor P....?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:16 schreef kleinzusje het volgende:
TVP
Dat siert je!quote:Op zondag 27 mei 2007 15:17 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik snap na een maand lezen nog steeds niet wat TVP is?
Smeerde die dat gister maar op zijn hol denkt hij...dan deet het niet zoveel pijn whaha..quote:Op zondag 27 mei 2007 15:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Boytoy verbaasd zich over de hoeveelheid gel, die Eric in z'n haar smeert.
[afbeelding]
Kon ook niet andersquote:Op zondag 27 mei 2007 15:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Boytoy verbaasd zich over de hoeveelheid gel, die Eric in z'n haar smeert.
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:20 schreef demins het volgende:
[..]
Dat siert je!
Het is ook compleet overbodig in dit topic en de 1541 topics die eraan vooraf gingen! Zeker als je meteen daarna een post doet!!!![]()
Waar dient het voor? Wat doet men ermee?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:20 schreef demins het volgende:
[..]
Dat siert je!
Het is ook compleet overbodig in dit topic en de 1541 topics die eraan vooraf gingen! Zeker als je meteen daarna een post doet!!!![]()
Zal ik het je uitleggen ?quote:
Djeezzz, van de meligheid van DVK naar de eeuwige meligheid van dat stel..quote:
Laat hem nog maar ff blijven, 'k vind het wel lachen hoe geirriteerd Eric er van raaktquote:Op zondag 27 mei 2007 15:19 schreef SiRojK het volgende:
Sjaak en Eric zijn echt fucking geirriteerd allebei... Laat sjaak lekker weggaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |