Je hebt er kennelijk plezier in. Als je klaar bent heb ik ook nog wel een kutkarweitje voor je.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:56 schreef Copycat het volgende:
Mijn keuken is spic & span. Even koffie en rookpauze en dan ga ik gestaag verder.
Toilet, woonkamer, gang, trap, badkamer, slaapkamer, logeerkamer, boeken/rommelkamer en studeerkamer staan nog op het program, dus maak die slapende honden maar niet wakker, DGK.![]()
Kan ze nog niet alleen een lamp omgooien? Fuck, wat is dat mens verzwakt!quote:Op zondag 27 mei 2007 14:57 schreef Dark het volgende:
Tas gooit de lamp om en Brian sprint uit bed om haar te assisteren.
Begrijp echt niet wat dat jochie in DGK is komen doen? Hij heeft gereageerd op de oproep/filmpje van Eric, er zijn telefoongesprekken geweest en dan...............????????quote:Op zondag 27 mei 2007 14:52 schreef FdW het volgende:
Sjaak pakt zijn tas. Wat een hooligan shirt trouwens, lijkt me een wilde die jongen.
Ik zal je maar niet vertellen hoe lang het geleden is dat ik mijn keuken van top tot teen heb schoongemaakt. Als ik ergens een hekel aan heb, is het wel aan poetsen en schrobben. Normaliter biedt DSK afleiding, maar nu vind ik inderdaad boenen leukerquote:Op zondag 27 mei 2007 14:59 schreef FdW het volgende:
Je hebt er kennelijk plezier in. Als je klaar bent heb ik ook nog wel een kutkarwaeitje voor je.![]()
![]()
Ik vind hem vooral heel erg op Huub lijken..... qua uiterlijk iig.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Was het wel echt nichterig, of is die gast meer een Hells Angels type?
Tja, Eric wilde graag naaien en hij is echt genaaid.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:59 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
volgens mij baalt Eric enorm dat hij een verkeerde keuze heeft gemaakt, hij wil sex , niet meer niet minder.
Dan kunnen ze de uitzending zo monteren dat het nog wat lijkt, deze date!quote:Op zondag 27 mei 2007 14:59 schreef mootie het volgende:
Eric blijft Michael schatje noemen.......
Alleen omgooien kan prima met nieuwe borsten, terugplaatsen van de kap gaat echt nog nietquote:Op zondag 27 mei 2007 15:00 schreef demins het volgende:
[..]
Kan ze nog niet alleen een lamp omgooien? Fuck, wat is dat mens verzwakt!![]()
Het was niet zo pijnlijk als kinderen uit je kut schijten, maar de collateral damage is aanzienlijk groter en zwaarder.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:00 schreef demins het volgende:
[..]
Kan ze nog niet alleen een lamp omgooien? Fuck, wat is dat mens verzwakt!![]()
En dat op zondagquote:Op zondag 27 mei 2007 14:56 schreef Copycat het volgende:
Mijn keuken is spic & span. Even koffie en rookpauze en dan ga ik gestaag verder.
Toilet, woonkamer, gang, trap, badkamer, slaapkamer, logeerkamer, boeken/rommelkamer en studeerkamer staan nog op het program, dus maak die slapende honden maar niet wakker, DGK.![]()
Gokje. Een weddenschap met een paar vriendjes dat hij Huub zou zoenen ? Nou, ik moet zeggen dat hij het dan geweldig heeft aangepakt.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:00 schreef Dark het volgende:
[..]
Begrijp echt niet wat dat jochie in DGK is komen doen? Hij heeft gereageerd op de oproep/filmpje van Eric, er zijn telefoongesprekken geweest en dan...............????????
Of was het slecht voor 24 hours of fame?
Weet ik niet precies! Maar hij had 512 punten voor zijn CITO-toets!quote:Op zondag 27 mei 2007 15:01 schreef Copycat het volgende:
Hoe oud is die boytoy eigenlijk?
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:04 schreef demins het volgende:
Weet ik niet precies! Maar hij had 512 punten voor zijn CITO-toets!
Van Ballenbak gedraagt zich wel veel nichteriger....quote:Op zondag 27 mei 2007 15:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind hem vooral heel erg op Huub lijken..... qua uiterlijk iig.
Voor zijn doen, een geweldige score!quote:Op zondag 27 mei 2007 15:04 schreef demins het volgende:
[..]
Weet ik niet precies! Maar hij had 512 punten voor zijn CITO-toets!
In dat opzicht lijkt ie op Locoyote met Delley.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:05 schreef mootie het volgende:
boytoy doet weer zijn uiterste best om een zoen te ontwijken![]()
Het zou mij ook helemaal niets verbazen dat M. hier al naartoe kwam met negatieve gevoelens aangezien hij heeft gelezen dat viezEric drank in zijn eten wou gooienquote:Op zondag 27 mei 2007 15:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tja, Eric wilde graag naaien en hij is echt genaaid.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |