quote:Op zondag 27 mei 2007 16:23 schreef Soho het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij hem bij de rest Huub vandaan houden.
ja klopt, het is kleiner dan je denkt! gelukkig voor de bewoners ligt er nog een aardig stukkie grond bij.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Toch hoor je bezoekers vaak zeggen dat het in het echt kleiner uitziet.
Idd, dat lijkt mij ook verschrikkelijk.. Maar daar is misschien wel wat aan te doen... Volgens mij zijn er binnen dat huis ook nog wel ruimtes waar je niet kunt kijken vanaf de streams.. Als ik daar aan zou meedoen zou ik het huis zeker wel houdenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Persoonlijk vind ik het huis echt lelijk, vooral die indeling binnen. Ook dat je soms buitenom moet om naar een andere ruimte te komen... verschrikkelijk.
Dat zijn doorsteekjes. Je kunt iedere ruimte binnen bereiken, alleen de kapsalon niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Persoonlijk vind ik het huis echt lelijk, vooral die indeling binnen. Ook dat je soms buitenom moet om naar een andere ruimte te komen... verschrikkelijk.
hij doet precies wat Hizihairkapster heeft geadviseerd..... met vet plukjes draaien.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:23 schreef Copycat het volgende:
Ik kijk nogmaals, maar kan echt niet uit over dat kapsel dat Eric zichzelf heeft aangemeten.
Vergis je niet. Bij de DGK-verbouwing zijn tussenmuren weggehaald, andere tussenmuren geplaatst. Aan de buitenkant zijn op een paar plaatsen extra camera-hokken aangebouwd. En de villa heeft een paar 'onzichtbare' kamers, waar camera's en/of techniek staat.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel super chill... Beneden slapen met bad en douche etc... Ruimte daarnaast een bioscoop maken met pooltafel e.d... masterbedroom wordt een logeerkamerquote:Op zondag 27 mei 2007 16:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vergis je niet. Bij de DGK-verbouwing zijn tussenmuren weggehaald, andere tussenmuren geplaatst. Aan de buitenkant zijn op een paar plaatsen extra camera-hokken aangebouwd. En de villa heeft een paar 'onzichtbare' kamers, waar camera's en/of techniek staat.
Dit vind ik wel heel erg triest, zo jong je moeder verliezen en dan ook nog eens zo snel weer een andere vrouw in het leven van z'n vader......quote:Op zondag 27 mei 2007 16:28 schreef Disana het volgende:
Michaels vader kwam een half jaar na het overlijden van zijn vrouw een andere vrouw tegen. Hij kan niet zo goed tegen alleen zijn. Hij heeft de kinderen gevraagd of hij met haar mocht trouwen. Michael had dat liever niet gehad, maar wilde het geluk van zijn vader niet in de weg staan.
Ik weet niets, maar ruik wel een brandlucht. Volgens mij sta ik in de fik!quote:
hij lijkt enorm op de kleine volgeltjes die nu in mijn nestkastje zitten .. met ze enorme ogen en snavelneus en warrig kapselquote:Op zondag 27 mei 2007 16:23 schreef Copycat het volgende:
Ik kijk nogmaals, maar kan echt niet uit over dat kapsel dat Eric zichzelf heeft aangemeten.
De gameroom was de garage. Daarom ook die schuine afrit naast de voordeur en de dubbele deuren in de gameroom.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:30 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel super chill... Beneden slapen met bad en douche etc... Ruimte daarnaast een bioscoop maken met pooltafel e.d... masterbedroom wordt een logeerkamer
19quote:Op zondag 27 mei 2007 16:36 schreef Kinga het volgende:
Hoe oud is M nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |