abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49945043
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:34 schreef Beaker het volgende:

[..]

Gelukkig niet alhoewel als het pijnloos is

Nee hoor, we gaan gewoon
Toevallig in Limburg?
Ik heb op 1 juni twee bruiloften

Overigens zou ik zelf die maxicosi enzo meenemen Ik ben echt zo'n muts wat dat betreft.
En nee, dit wil niet zeggen dat we al bezig zijn. Ik moet eerst van mijn lief de goeie reden noemen waarom ik kinderen wil. Hij was niet tevreden met: Jamaar, ik WIL het gewoon Ik heb al gezegd dat ik dus niet ga raden wat voor vage reden hij nou in zijn hoofd heeft. Ik blijf gewoon zeggen dat ik het wil Mannen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_49954075
Goedemorgen allemaal!!!
Hebben jullie ook zo lekker geslapen? Ikke wel in ieder geval.
Ik ga zo richting mijn ouders aan de andere kant van het land. Vanmiddag/vanavond feestje voor mijn oma's verjaardag. En morgen weer terug.
Eventjes 400 km rijden voor een verjaardag. Maar nu is het ongeveer de laatste keer dat ik gewoon mijn spullen kan pakken, en weg kan rijden. Over 2 maandje zal dat een stuk moeilijker gaan, met zo'n humpie die veel spulletjes nodig heeft..
  donderdag 31 mei 2007 @ 08:52:31 #178
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_49954461
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 08:30 schreef Deepfreeze het volgende:
Goedemorgen allemaal!!!
Hebben jullie ook zo lekker geslapen?

Rotmuggen
Steeds plassen
Honger
pi_49955018
Hier ook hopeloos geslapen.
Vooral inslapen is een ramp al een paar dagen. Zie het minstens 2.00 worden op de wekker.
Erg irritant, dan ben je 's avonds doodmoe, maar moet je wel nog wat eten omdat je anders niet kan slapen vanwege de honger, heb je van het eten weer energie

Maar positiever

MELD

Vandaag precies 37 weken.
pi_49955484
meld me ook

gisteravond diarree-achtige-krampen om 10min. ongeveer...kreeg helemaal de kriebels
uiteindelijk in slaap gevallen, onrustig geslapen met af en toe een kramp en nu ben ik weer wakker en lijkt het allemaal weg

Daarbij zit ik hier ook echt helemaal onder de muggenbulten !!!!
zéééér irritant, mijn benen lijken wel een maanlandschap (om het maar met iets te vergelijken)
Zelfs aan onderkant van mijn buik zit er één!
(een heel erg jeukende)
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:34:23 #181
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_49959088
Das naar! Jeukende muggebult onder aan je buik! Heb je iets van Azaron in huis om de jeuk te verlichten? Hier gelukkig nog geen muggen *klopt af op tafel*. En in het algemeen vinden onze muggen PR lekkerder En mocht een verdwaalde mug mij willen prikken, dan heb ik daar nooit een sterke reactie op. PR krijgt inderdaad bulten, bij mij is het een rood stipje. Dus dat scheelt ook wel.

Gisteravond patnerles gehad. Was erg leuk. Op een gegeven moment zei de mevrouw "zet je voeten recht vooruit", dus PR buigt zijn hoofd en corrigeert zijn voeten, terwijl mijn puf-collega en ik simultaan voorover buigen om voeten te bekijken (zij is 32 weken, ik 28). Ik vond het erg grappig. Tja, door gewoon naar beneden te kijken kan je je voeten niet echt helemaal meer zien...

Verder hebben we voetmassage gekregen, was wel oke. Sommige plaatsen erg gevoelig (lees pijnlijk), maar in het algemeen wel prima te doen. PR was wel erg dankbaar dat ik vlak ervoor nog ff mijn voeten gewassen had

Voor de mensen die er wel klaar mee zijn: er is een plekje bij je enkel (binnenkant welteverstaan), vlak boven het botje, en dan een beetje naar de achterkant van je been, zeg maar, waar het zacht is, en als je dat regelmatig masseert, werkt dat weeenopwekkend. Schijnt ook te helpen bij menstruatiekrampen. Want volgens de oosterse leer der acupunctuur en voetreflexologie staat dat deel in contact met je eierstokken en baarmoeder.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:44:23 #182
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_49959461
BE, even ter geruststelling van jou:
Ik zat in hetzelfde schuitje als jij de 1e keer. Ook in aanraking gekomen met de waterpokken en nog geen 3 maanden zwanger. En ik heb dus ook zo'n moeder die dat allemaal niet meer weet. Inderdaad een "Ja je zus wel, maar jij?" Overleg met de arts was heel helder: Als je zus hebt gehad is het voor 90 % zeker dat jij het ook gehad hebt, want het is enorm besmettelijk.
Dus je kunt er bijna wel van uit gaan dat jij het ook gehad hebt.
Maar overleg in ieder geval wel met je ha, zekerheid voor alles. Niet afwachten, gewoon bellen. Zoals mijn gyn destijds zei, liever 1x te veel bellen dan 1x te weinig.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_49959471
*marit trekt snel haar sokken uit*
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:40:19 #184
3744 Kleintje
op en top!
pi_49961378
Na dik 2 maanden kom ik me weer melden!
Waarom weggeweest? Eerst op vakantie, toen ik terugkwam had ik geen internet meer door een kapot modem. Daar ben ik niet snel achteraan gegaan omdat mijn moeder toen een hogere prioriteit had.
Toen had ik weer een modem maar had ik een pc die overleden was.
Toen deed alles het weer, maar ging het met mij niet goed!

Maar inmiddels ben ik weer op internetland te vinden.

Ik zit nu in week 34, dus nog maar 6 te gaan, maar waarschijnlijk ga ik dat niet redden.
Heel hoog suikergehalte, wordt nog net geen zwangerschapssuiker genoemd. Een grote beeb in buikje zoals ze nu kunnen zien op de echo en voelen.
Daarnaast vreselijk veel harde buiken. Heb een inwendig onderzoek gehad en ik heb al 1 cm ontsluiting!!!!
Ik moet vreselijk rustig aan doen, mag niet veel meer.
Ik krijg nu geregeld een ctg en een onderzoek, indien ik teveel harde buiken krijg of ze merken dat er te veel activiteit is of er is meer ontsluiting dan mag ik plat komen te liggen in het ziekenhuis aan het infuus.

Dus... zo staat het er nu voor!

Verder wil ik iedereen feliciteren die nieuw is in het topic en ook iedereen die verdwenen is uit het topic!
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:52:20 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49961750
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:44 schreef dutchie het volgende:
BE, even ter geruststelling van jou:
Ik zat in hetzelfde schuitje als jij de 1e keer. Ook in aanraking gekomen met de waterpokken en nog geen 3 maanden zwanger. En ik heb dus ook zo'n moeder die dat allemaal niet meer weet. Inderdaad een "Ja je zus wel, maar jij?" Overleg met de arts was heel helder: Als je zus hebt gehad is het voor 90 % zeker dat jij het ook gehad hebt, want het is enorm besmettelijk.
Dus je kunt er bijna wel van uit gaan dat jij het ook gehad hebt.
Maar overleg in ieder geval wel met je ha, zekerheid voor alles. Niet afwachten, gewoon bellen. Zoals mijn gyn destijds zei, liever 1x te veel bellen dan 1x te weinig.

Ik heb nog veel beter nieuws ter geruststelling. Sprak mijn vriendinnetje net en die zei half giechelend 'Ehm... het zijn wrsch gewoon 3 muggebulten'.
pi_49961757
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 08:30 schreef Deepfreeze het volgende:
Goedemorgen allemaal!!!
Hebben jullie ook zo lekker geslapen?
nee voor geen meter veel gekotst vanacht grrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_49961882
hallo kleintje
Leuk dat je er weer bent
Succes met de laatste loodjes!

(ben inmiddels eigenlijk al vertrokken hiero, mijn dochter Meike is alweer 3 maand!)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:05:26 #188
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_49962147
KLeintje super om weer wat van je te horen, jammer van al je klachten sccs
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:07:44 #189
3744 Kleintje
op en top!
pi_49962215
Ach, mijn zwangerschap is gewoon geen grote roze/blauwe wolk. Maar als ik pinda binnen in mijn buik voel bewegen dan weet ik waarvoor ik het doe en geniet ik echt wel.
Nog even en dan kan ik pinda in mijn armen sluiten en dan zijn deze zware maanden weer achter de rug!
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:24:46 #190
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_49962719
@Kleintje, ik heb weken rondgelopen met 3 cm ontsluiting (had al pijnlijke voorweeën vanaf 28 weken), veel te hoge bloeddruk en ik zou een megababy krijgen (n.a.v. echo en voelen). In werkelijkheid werd ze 'maar' twee dagen te vroeg geboren en was ze 'maar' 3450 gram. Geen megababy dus in mijn geval, hoewel ze wel tamelijk lang was.
Dus het kán meevallen. Ik hoop voor je dat je de laatste zware loodjes een beetje goed doorkomt.
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:28:50 #191
3744 Kleintje
op en top!
pi_49962837
Ik weet het, wat ze denken te zien en voelen kan meevallen, dus ik wacht het af qua grootte. Kan er toch weinig tegen doen. Kan zelf wel stoppen met eten, maar pinda neemt toch wel wat ie nodig heeft.
Hoge bloeddruk heb ik niet, dus dat scheelt weer.
Die is eerder laag. Steeds zo rond de 100/50

Grootste nadeel is gewoon dat ik nog zoveel wil maar niets kan.
Nesteldrang moet ik behoorlijk inhouden...
  FOK!fossiel donderdag 31 mei 2007 @ 13:32:54 #192
2628 Karin
pi_49962951
Welkom terug Kleintje. zouden ze echt bij 34 weken en een groot kind dmv een infuus de weeen proberen te stoppen?
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:18 schreef p_iglet het volgende:
Vandaag precies 37 weken.
Gefeliciteerd Altijd heerlijk dat te halen.
Hier gisteren 37 weken.

Deze kleine heeft ongeveer 5 x per dag de hik. Best grappig, bij Bram heb ik dat nooit gevoeld. Ik vraag me af of hij na de geboorte ook zo vaak de hik heeft.

Marit je bent echt aan de beurt hoor, kom maar op met een verse baby
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:34:49 #193
3744 Kleintje
op en top!
pi_49963014
Geen idee karin, of ze het echt tegenhouden. Maar ik hou maar voor ogen dat ik beter rustig aan kan doen, des te langer blijft ukje binnen en des te beter is het.

Ik ga nu weer lekker plat, dat zitten bevalt me even niet meer.
Maar ik zal me zeker regelmatiger laten zien!
  Licht Ontvlambaar donderdag 31 mei 2007 @ 14:35:49 #194
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_49964986
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:32 schreef Karin het volgende:
Welkom terug Kleintje. zouden ze echt bij 34 weken en een groot kind dmv een infuus de weeen proberen te stoppen?
[..]

Gefeliciteerd Altijd heerlijk dat te halen.
Hier gisteren 37 weken.

Deze kleine heeft ongeveer 5 x per dag de hik. Best grappig, bij Bram heb ik dat nooit gevoeld. Ik vraag me af of hij na de geboorte ook zo vaak de hik heeft.

Marit je bent echt aan de beurt hoor, kom maar op met een verse baby
Nee hoor... dan laten ze het gewoon komen. In mijn omgeving al diverse malen meegemaakt.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:27:34 #195
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_49966643
wb Kleintje - goed om te horen dat er iig niet iets al te ernstigs aan de hand is/was

Gisteren is ons nieuwe bed gearriveerd Nu vraag ik me alleen af hoe er in hemelsnaam klossen onder kunnen, aangezien hij geen losse poten heeft!? Het is dus zoals dit:

Moet manlief alvast bier gaan drinken om genoeg kratjes bij elkaar te sparen?
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_49966953
Kleintje, leuk dat je weer terug bent!

Jellyrose je kan gewoon bier of limonade kratten ook gewoon bij een supermarkt halen hoor, leeg.
Desnoods tegen statiegeld.
Mijn bed konden ook geen klossen onder, dus ook gewoon kratten.
pi_49967095
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:52 schreef Brighteyes het volgende:
Sprak mijn vriendinnetje net en die zei half giechelend 'Ehm... het zijn wrsch gewoon 3 muggebulten'.
(sorry )
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:51:20 #198
3744 Kleintje
op en top!
pi_49967465
Sja, hier zeggen de vk en de gyn toch echt dat ik dan plat moet aan de weeënremmers.
Denk dat dit toch wel per geval verschillend is.
Ken er genoeg bij wie ze het kind met 34 weken laten komen, maar ook genoeg waar ze het toch proberen te rekken tot de 36 weken.
Maar over het algemeen moeten de longen het na de 34 weken aan kunnen en helpen weeënremmers vaak maar enkele dagen.

Ik zal het wel zien.
Heeft geen zin om me daar druk om te maken. Het komt als het komt.
Laat ik het zo zeggen... binnen nu en 8 weken ben ik mama. Weet wel dat als ik nu te druk doe dat ik direct harde buiken heb en me zwaar ellendig voel. Voel me vooral weer zoals in het begin van de zwangerschap, vreselijk misselijk!
  Licht Ontvlambaar donderdag 31 mei 2007 @ 15:56:18 #199
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_49967659
Wel grappig dan... voor zover ik begrijp zijn weeënremmers na 33-34 weken niet zinvol meer... Ach ja, je zult wel de uitzondering zijn die de regel bevestigd...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:57:35 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49967709
Ik ken idd ook alleen verhalen van mensen die tot 34 weken aan de remmers lagen en er dan afgehaald werden, maar goed, dat verschilt dan blijkbaar toch per ziekenhuis.
Maar goed, zolang je geen weeën hebt valt er ook niet veel te remmen toch?
Lekker rustig aan blijven doen dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')