Das naar! Jeukende muggebult onder aan je buik! Heb je iets van Azaron in huis om de jeuk te verlichten? Hier gelukkig nog geen muggen *klopt af op tafel*. En in het algemeen vinden onze muggen PR lekkerder
![]()
En mocht een verdwaalde mug mij willen prikken, dan heb ik daar nooit een sterke reactie op. PR krijgt inderdaad bulten, bij mij is het een rood stipje. Dus dat scheelt ook wel.
Gisteravond patnerles gehad. Was erg leuk. Op een gegeven moment zei de mevrouw "zet je voeten recht vooruit", dus PR buigt zijn hoofd en corrigeert zijn voeten, terwijl mijn puf-collega en ik simultaan voorover buigen om voeten te bekijken (zij is 32 weken, ik 28).
![]()
Ik vond het erg grappig. Tja, door gewoon naar beneden te kijken kan je je voeten niet echt helemaal meer zien...
Verder hebben we voetmassage gekregen, was wel oke. Sommige plaatsen erg gevoelig (lees pijnlijk), maar in het algemeen wel prima te doen. PR was wel erg dankbaar dat ik vlak ervoor nog ff mijn voeten gewassen had
Voor de mensen die er wel klaar mee zijn: er is een plekje bij je enkel (binnenkant welteverstaan), vlak boven het botje, en dan een beetje naar de achterkant van je been, zeg maar, waar het zacht is, en als je dat regelmatig masseert, werkt dat weeenopwekkend. Schijnt ook te helpen bij menstruatiekrampen. Want volgens de oosterse leer der acupunctuur en voetreflexologie staat dat deel in contact met je eierstokken en baarmoeder.