lol gelanceerd zie het ineens voor me .........................quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hee Marit, ik heb weleens gehoord dat je juist heel goed slaapt vlak voor het begint
Zal ik dan alvast????? hmmmm ja voor de zekerheid![]()
Beaker succes bij de vk, ben wel benieuwd of beeb klaar is om gelanceerd te worden
Saint, ik had ook vreselijk veel last van misselijkheid en overgeven, heb op een gegeven moment medicijnen gehad van de HA, emesafene...een wereld van verschil
BE, je hebt helemaal gelijk! Ik loer hier lekker mee naar nieuwe beebs en maak nu de officiele overstap naar het nieuwe topic!quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:45 schreef Brighteyes het volgende:
Memmel, je bent uiteraard meer dan welkom om hier mee te blijven kleppen, maar mss is het ook gewoon wel leuk om te verhuizen naar het babietjes topic?
Het grote kleine babietjes topic deel 112
Gelukkig nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:44 schreef Rottdog het volgende:
Beaker 1 ding scheelt het valt er niet zomaar uit![]()
Toevallig in Limburg?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:34 schreef Beaker het volgende:
[..]
Gelukkig nietalhoewel als het pijnloos is
![]()
Nee hoor, we gaan gewoon![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:30 schreef Deepfreeze het volgende:
Goedemorgen allemaal!!!
Hebben jullie ook zo lekker geslapen?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:44 schreef dutchie het volgende:
BE, even ter geruststelling van jou:
Ik zat in hetzelfde schuitje als jij de 1e keer. Ook in aanraking gekomen met de waterpokken en nog geen 3 maanden zwanger. En ik heb dus ook zo'n moeder die dat allemaal niet meer weet. Inderdaad een "Ja je zus wel, maar jij?" Overleg met de arts was heel helder: Als je zus hebt gehad is het voor 90 % zeker dat jij het ook gehad hebt, want het is enorm besmettelijk.
Dus je kunt er bijna wel van uit gaan dat jij het ook gehad hebt.
Maar overleg in ieder geval wel met je ha, zekerheid voor alles. Niet afwachten, gewoon bellen. Zoals mijn gyn destijds zei, liever 1x te veel bellen dan 1x te weinig.
nee voor geen meter veel gekotst vanacht grrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:30 schreef Deepfreeze het volgende:
Goedemorgen allemaal!!!
Hebben jullie ook zo lekker geslapen?
Gefeliciteerdquote:
Nee hoor... dan laten ze het gewoon komen. In mijn omgeving al diverse malen meegemaakt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:32 schreef Karin het volgende:
Welkom terug Kleintje. zouden ze echt bij 34 weken en een groot kind dmv een infuus de weeen proberen te stoppen?
[..]
GefeliciteerdAltijd heerlijk dat te halen.
Hier gisteren 37 weken.
Deze kleine heeft ongeveer 5 x per dag de hik. Best grappig, bij Bram heb ik dat nooit gevoeld. Ik vraag me af of hij na de geboorte ook zo vaak de hik heeft.
Marit je bent echt aan de beurt hoor, kom maar op met een verse baby
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:52 schreef Brighteyes het volgende:
Sprak mijn vriendinnetje net en die zei half giechelend 'Ehm... het zijn wrsch gewoon 3 muggebulten'.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |