abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:04:04 #201
3744 Kleintje
op en top!
pi_49967942
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:56 schreef Sjeen het volgende:
Wel grappig dan... voor zover ik begrijp zijn weeënremmers na 33-34 weken niet zinvol meer... Ach ja, je zult wel de uitzondering zijn die de regel bevestigd...
Klopt, dat is ook wat ik heb gehoord/gelezen.
Men krijgt dan vaak een middel om de longetjes z.s.m. sterk te laten worden en dan laten ze het op hun beloop.

Maar precies wat BE zegt... zolang er nu geen weeën zijn valt er niets te stoppen.
Heb wel veel harde buiken, maar goed, die heb je ook nodig voor het indalen van het kindje.
En als ze te heftig worden, te lang achter elkaar blijven komen dan moet ik dus bellen.
Maar goed, een beebje van 34 weken heeft overlevingskansen genoeg, dus ik heb er gewoon vertrouwen in. Hun hebben er meer ervaring mee dan ikke!
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:42:24 #202
108648 cattie
lieve moeder
pi_49969387
Jellyrose, wij hebben ook zo'n bed. De klossen pasten hier niet omdat de rand waar het bed op staat te dik is (in klossen zitten uitsparingen zodat ze wel ook onder zo'n rand kunnen, als de rand niet te breed is). Kratjes werkten hier prima!

Kleintje, sterkte met al die harde buiken, het is geen pretje weet ik. Lekker rustig aan doen en hopelijk blijft je kleintje nog een tijdje zitten!
pi_49969676
ook hier dat, overigens perfect slapende, bed! Wij hebben nog niet zo heel lang geleden de laatste krat weggebracht. Er stonden er zes onder, drie onder het hoofdeind en drie onder het voeteneind.
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:16:52 #204
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_49970625
Ik vroeg me idd al af hoe wij klossen onder ons bed zouden krijgen We hebben zo'n ikea-bed met vergelijkbare "poten". De nachtkastjes hangen er dan aan. Maar kratjes mogen gewoon? Vanaf wanneer moeten ze eronder?

Kleintje, heel veel sterkte!!!

Vanmiddag eerst pret-echo. Guusjes mannelijkheid uitgebreid vastgelegd op dvd. Ik bereid me nu al psychisch voor op zijn schaamte over een aantal jaar
Met redelijk wat moeite toch gezichtje er goed opgekregen. Kin op borst, knie in oog, geeft geen leuk beeld van het gezichtje. Vind wel bijzonder dat hij dus slaapt met zijn kin op zijn borst. Doe ik ook. Is misschien wel foetushouding, maar hij had ook met hoofd rechtop kunnen slapen, toch?
Ben erg nieuwgierig naar de dvd

Net bij vlos geweest. Ze vond het een beetje overdreven om nog aan buik te gaan voelen als we twee uur ervoor pret-echo hadden gehad, maar we hebben toch maar ff een halve minuut gedoptoned en buikje bepoteld Bloeddruk 100 over 50, prima dus. Mag alleen dus echt niet te lang lopen/wandelen, want dat doet zeer aan mijn banden.

Daarna ook nog ff naar MultiCopy geweest, geboortekaartje uitgezocht. Nog twee opties over, dus helemaal prima.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:18:16 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49970679
Wij hebben dat bed ook. Populair bedje dus
Ik zal stinkie melden dat hij aan het bier mag.
  donderdag 31 mei 2007 @ 18:20:58 #206
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_49972716
Kleintje, maar rustig aan doen dan! Ik hoop dat alles goed gaat!

Dinsdag naar de VK voor het eerst! Wat kan ik verwachten? Ben zelfs nog nooit naar een gyn geweest, ik vind het doodeng!!!

Ik heb vandaag voor mijn moeder, vader en zus een kadootje gekocht om ze te vertellen dat ik zwanger ben, een 't shirt met tekst "ik lach omdat ik binnenkort opa wordt" en deze versie voor oma en tante.
Hoe hebben jullie het je familie verteld?
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
  donderdag 31 mei 2007 @ 18:29:07 #207
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49972970
Jaa, gisteren weer het hartje gehoord!
Ik heb gewoon mn ma gebeld. Kun je ff komen?
En die test onder dr neus gedouwd.
  donderdag 31 mei 2007 @ 18:50:15 #208
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_49973676
@Renda: je wordt volledig ondervraagd:
heb je ooit operaties gehad,
heb je ooit bloedtransfusies gehad,
een aantal gelachtsziektes komen voorbij,
heb je ooit blaasontsteking gehad,
slik je foliumzuur,
heb je ooit vaginale infecties gehad,
zijn er geboorte-afwijkingen in de beide families,
heb je allergieën,
rook je,
drink je

Verder voelt ze aan je buik hoe hoog de baarmoeder staat, meet ze je bloeddruk. Vanaf 12 wk gaat ze met een doptone (apparaatje) via de buikwand proberen het hartje te vinden. Is erg leuk. Misschien een idee om een geluidsrecorder mee te nemen. Niet met je telefoon, want die kan storen.

Misschien is het handig om aan je (schoon)ouders dingen te vragen die je zelf niet weet.

En ik ben weer als PR ingelogd... Snel terug naar eigen avatar.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  donderdag 31 mei 2007 @ 18:55:03 #209
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_49973831
Ik ben trouwens naar mijn vader gegaan, zogenaamd om mijn deuk te showen (ik had een aantal dagen ervoor mijn auto tegen een lantaarnpaal geparkeerd), en op een gegeven moment gezegd. "Pap, ik moet je wat vertellen." Zegt hij, lachend "je bent zwanger!" Ik zeg "ja" Hij zegt "echt waar?" ik zeg "ja" Dat een paar keer heen en weer. Was erg leuk.

Mijn zus heb ik gebeld (die zit een jaar in Canada) en verteld dat we op de begraafplaats waar mijn moeder ligt drie steentjes hebben neergelegd (is bij ons gebruik om een steentje te leggen ipv bloemen). Na drie tellen viel het kwartje.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 31 mei 2007 @ 19:28:15 #210
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_49974940
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:50 schreef owlet het volgende:
ook hier dat, overigens perfect slapende, bed! Wij hebben nog niet zo heel lang geleden de laatste krat weggebracht. Er stonden er zes onder, drie onder het hoofdeind en drie onder het voeteneind.
daar heb ik ook al over na zitten te denken want onder ons bed passen ook geen klossen.
maar als ik er kratjes onder laat zetten dan kom ik helemaal me bed niet meer in en uit.
ik heb al van die korte pootjes als ik op me bed zit kom ik al niet met me voeten op de grond, van af het matras tot aan de grond is het ongeveer 60 cm, als er dan nog kratten onder moeten dan mogen ze er wel een ladder bij zetten zodat ik me bed in en uit kan
  donderdag 31 mei 2007 @ 20:34:55 #211
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_49977234
@ Kleintje Wat een gedoe allemaal. Maar niet meer aan denken en nu van dag tot dag leven!

@BE: ik kwam op mijn stage ook in aanraking met waterpokken en kreeg toen gordelroos. Dat is heel normaal bij secundaire besmetting, zei de ha. Dus niet schrikken als je in één van je zijen ineens een soort heksenkring aan bultjes krijgt!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_49977683
Kleintje, welkom terug. Het gaat niet zo heel erg voor de wind als ik het zo lees. Rustig aan maar en ik hoop dat die kleine nog even netjes blijft zitten. Pas goed op jezelf .

Vandaag ingevallen voor een collega, belt er een mama dat er een kind ziek is... Misschien de 5e of de 6e ziekte. Even opgezocht over de 5e ziekte en die is dus al besmettelijk voordat het zichtbaar wordt en afgelopen 2 weken heb ik ook 2 keer op die groep gestaan .
Nou lees ik dat het voor de 20 weken een verhoogde kans op een MK kan geven, ik ben net ietsje verder (21+5 vandaag). Lichte twijfel of ik de VK zal bellen of het maar even af zal wachten. Misschien blijkt het toch de 6e ziekte of iets anders te zijn... En de praktijk is pas maandag weer open en ik vind het ook zo wat om hiervoor het mobiele nummer te gaan bellen eigenlijk...
Iemand in deze nog wijze raad?
Ik vraag me af wat ze er uberhaupt aan kunnen doen... stel dat ik besmet zou zijn...

Edit: Zit net wikipedia te lezen... en misschien dat ik er morgen toch maar even een telefoontje aan waag... gewoon voor mn eigen geruststelling... Ik weet nl dat ik geen antistoffen heb.
quote:
* Voor zwangeren die de ziekte nog niet doormaakten (dus nog geen antistoffen tegen het Parvo-virus hebben) kan de ziekte voor de foetus fataal zijn. In het eerste trimester bestaat een verhoogde kans op een miskraam. Bij infecties van de foetus later in de zwangerschap kan zeer ernstige foetale bloedarmoede ontstaan (door remming van de bloedaanmaak) met groot risico op overlijden van het kind. Behandeling is mogelijk door het toedienen van een intra-uteriene transfusie.
* Bij vermoeden op infectie tijdens de zwangerschap kan in het moederlijke bloed gecontroleerd worden of al immuniteit bestond of dat sprake is van een recente infectie. In het laatste geval bestaat een indicatie om tot 8 weken na begin van de infectie wekelijks echoscopisch onderzoek te doen gericht op kenmerken van foetale bloedarmoede. Bij vermoeden hierop direct verwijzing naar de afdeling verloskunde (prenatale diagnostiek en foetale behandeling) van het LUMC, Leiden in Nederland of een Universitair Ziekenhuis in België.
Fake it till you make it...
  donderdag 31 mei 2007 @ 21:15:42 #213
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49978806
Kleintje, goed weer te lezen van je!

Nijna, ik maakte me pas ook erg zorgen, of Simon een zwangere collega besmet zou hebben. Mijn huisarts reageerde hier heel rustig op, het kon echt niet zomaar kwaad. Maar als je je beter voelt, altijd bellen dan hoor!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 31 mei 2007 @ 21:22:51 #214
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_49979073
Nijna, bel gewoon voor je eigen gevoel. Als je je zorgen gaat maken, ga je je straks nog ziek voelen ook en de baby merkt dat in de buik en die gaat dan weer stennis schoppen enzo
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 31 mei 2007 @ 21:46:51 #215
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_49980006
Alle zwangeren alle bijna uitgerekende, alle bijna mama's een dikke
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_49982535
Had het er nog even met manlief over, maar die maakte even een verkeerde opmerking die me totaal in het verkeerde keelgat schoot (hormonen... ). Net op dat moment belde mn beste vriendinnetje dus met haar even gebabbeld en toch maar besloten om morgen even te bellen, gewoon voor mn eigen gevoel.
En dan zie ik wel wat ze zeggen.

Welterusten
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:51:51 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49982712
Wat ik me afvroeg, over die hormonen. Ik moet er ineens aan denken nu ik Nijna's post lees.
Op dit moment, zo week 11-12 moet het HCG zo ongeveer op zijn top zijn toch, en dan gaat het toch weer teruglopen?
Welke hormonen zorgen dan voor die buien?
Ik heb tot nu toe nog vrijwel nergens last van en ik vraag me dus af of dat nog gaat komen. Maar zijn dat dan andere hormonen dan die hcg?

Trusten Nijna!
  donderdag 31 mei 2007 @ 23:04:16 #218
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_49983176
Nou, volgens mij krijgt gewoon niet iedereen van die buien, BE. Ik heb er nooit last van gehad. 't Enige wat anders was, was dat ik in het begin van de zwangerschap sneller moe was, en dat ik niet meer tegen de geur van gebakken vlees kon.
pi_49983502
Ik heb die buien ook nooit gehad hoor. Ik ben alleen de eerste 3/4 maanden misselijk geweest en verder eigenlijk niks. Niet moeier dan anders en geen buien.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_49989613
Geen idee BE en ik heb ook eerlijk gezegd geen idee of het een hormonen kwestie is hoor . Maar het is natuurlijk een dankbaar excuus voor alles wat anders loopt dan anders, haha.
en heel stiekum ben ik van mezelf ook soms wel snel op mn teentjes getrapt, dus wellicht hebben die hormonen er helemaal niks mee te maken...

Nog even werken vanmorgen en dan weekend
  vrijdag 1 juni 2007 @ 07:51:01 #221
156412 hestria
erg gastvrij
pi_49989680
hallo, ik kom me hier maar even melden, sinds dinsdag 3 positieven testen en alle kwaaltjes! ik mag volgende week al naar de verloskundige toe, daar ben ik wel blij om, al kunnen ze waarschijnlijk nog niks zeggen aangezien ik dan pas rond de 5 weken ben.

vandaag gaan we opa en oma van manliefs kant het nieuws vertellen, heb voor michelle een wit t-shirtje gekocht en daarop met allerlei kleurtjes geschreven, hoera ik word.....(op de voorkant)
grote zus!!!(achterkant)

[ Bericht 31% gewijzigd door hestria op 01-06-2007 07:57:16 ]
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_49989728
Hestria, van harte welkom hier .
  vrijdag 1 juni 2007 @ 08:02:05 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49989793
Hestria! Welkom!

Nijna, dat was ook wel een klein beetje de reden dat ik het vroeg, ik kan van mezelf al aardig fel zijn en soms op slag in een chagrijnige bui, dus ik vrees(de) ook eigenlijk een versterking daarvan.

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 01-06-2007 08:44:28 ]
  vrijdag 1 juni 2007 @ 08:43:04 #224
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49990341
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:51 schreef Brighteyes het volgende:
Wat ik me afvroeg, over die hormonen. Ik moet er ineens aan denken nu ik Nijna's post lees.
Op dit moment, zo week 11-12 moet het HCG zo ongeveer op zijn top zijn toch, en dan gaat het toch weer teruglopen?
Ik heb tot nu toe nog vrijwel nergens last van en ik vraag me dus af of dat nog gaat komen. Maar zijn dat dan andere hormonen dan die hcg?

Trusten Nijna!
Ik had ook nergens last van hoor BE, ik was/ben hormonaler als ik niet zwanger ben volgens mij

Het hoeft natuurlijk ook niet dat iedereen daar last van heeft
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_49990931
*meld*
gisteravond hele avond vaak harde buiken die minder gevoelloos zijn dan vóór gisteren...
gelukkig goed geslapen en nu weer zonder noemenswaardige dingen.
Dus, ik ga even boodshappen halen en straks komen mijn ouders voor bakkie koffie en dagje in de tuin werken
Ik zet me dan lekker in een tuinstoel

Hestria, gefeliciteed !!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 1 juni 2007 @ 09:26:34 #226
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_49991237
*voorspelt even dat Marit voor komende donderdag bevallen is
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:20:02 #227
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49992820
ik heb even een klein vraagje tussendoor.
Stel je nou voor dat je 2 dagen overtijd bent, je loopt al 100x per dag naar het toilet om te kijken. Maar wel iedere keer krampen onder in mijn buik. Hoort dat, of is dat juist niet zo goed.

Het is niet heel pijnlijk, meer een zeurend, brandend gevoel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:22:57 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49992921
Dit schreef ik van de week naar hestria in het 2e streepjes topic:
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:31 schreef Brighteyes het volgende:
Hestria, bij mij waren het juist de aanhoudende krampen en uitblijvende bloeding die mij deden vermoeden dat ik mss maar eens moest gaan testen. Het zegt niet zo veel dus hoor!
Houd moed!
Dus die krampen zeggen niks hoor! Dat kan net zo goed goed nieuws betekenen!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 1 juni 2007 @ 10:23:44 #229
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_49992946
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:20 schreef Ticootje het volgende:
ik heb even een klein vraagje tussendoor.
Stel je nou voor dat je 2 dagen overtijd bent, je loopt al 100x per dag naar het toilet om te kijken. Maar wel iedere keer krampen onder in mijn buik. Hoort dat, of is dat juist niet zo goed.

Het is niet heel pijnlijk, meer een zeurend, brandend gevoel.
het klinkt mij heel bekend in de oren... ik zou er eens een testje tegenaan gooien
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:24:34 #230
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49992978
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:23 schreef Sjeen het volgende:

[..]

het klinkt mij heel bekend in de oren... ik zou er eens een testje tegenaan gooien
Dat mag zondag pas
  Licht Ontvlambaar vrijdag 1 juni 2007 @ 10:26:32 #231
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_49993040
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat mag zondag pas
Van wie?

*duimen gaat...
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:26:42 #232
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_49993044
Hestria welkom! Alweer een februaribaby Gefeliciteerd!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:27:37 #233
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49993067
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:26 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Van wie?

*duimen gaat...
Van de gyn...

Dus misschien tot zondag..
pi_49993199
woont de gyn. bij je in huis ?

@ Sjeen : ik hóóp dat je gelijk hebt !
je baseert die uitspraak vast op hele betrouwbare signalen enzo ?
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:32:53 #235
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49993235
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:31 schreef marit1978 het volgende:

Nee. Maar na de terugplaasting moet je 2 weken wachten met testen... Dus doe ik dat dan maar.
pi_49993283
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee. Maar na de terugplaasting moet je 2 weken wachten met testen... Dus doe ik dat dan maar.
je doet er niets kwaad mee hoor
die 2 weken noemen ze hoogstens omdat in het positieve geval dan de hormonen ook ècht detecteerbaar zijn !

maar; dat zijn ze vandaag waarschijnlijk dan ook wel ...
en zo niet, doe je het alsnog na het weekend !
pi_49993380
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:51 schreef Brighteyes het volgende:

Trusten Nijna!
Volgens mij loopt het HCG terug tot 16 weken zwangerschap want na de 16 weken heeft moeders voor moeders niks meer aan je urine
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:42:27 #238
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49993513
BE, jij bedoelt progesteron.

Kleintje, spannende tijd heb je gehad zeg.
Bij mijn weten is er een landelijk protocol tav het toedienen van weeënremmers. Tenminste, zo is het mij indertijd verteld. Ze zijn bedoeld om je kind binnen te houden tot de longrijpingsspuiten voldoende zijn ingewerkt op het kindje (48 uur). Je schrijft het zelf al, met 34 weken zijn de longetjes voldoende gerijpt en heeft een kindje heel goede kansen. De nadelige effecten van de medicatie zijn dan groter dan de voordelen. Vandaar dat men na die tijd de natuur op haar beloop laat.
Desalnietemin wil je je kindje natuurlijk zo lang mogelijk bij je dragen. Dus sterkte met rust nemen, ik weet hoe frustrerend dat kan zijn....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:44:19 #239
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49993567
Ticootje, ik had de eerste tijd ook veel krampen. Ik was ervan overtuigd dat ik ongesteld zou worden....
  Licht Ontvlambaar vrijdag 1 juni 2007 @ 10:44:30 #240
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_49993571
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:31 schreef marit1978 het volgende:

@ Sjeen : ik hóóp dat je gelijk hebt !
je baseert die uitspraak vast op hele betrouwbare signalen enzo ?
Nee hoor Gewoon op het feit dat de afgelopen jaren iedereen bevallen is een week na mijn bezoek. Nu heb ik alleen met je gekletst gisteren, maar goed... wie weet
  vrijdag 1 juni 2007 @ 11:25:45 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49994805
*herstel...

Ik kreeg net mijn stageverslag terug met een aantal punten onvoldoende en dat viel zo vreselijk verkeerd! Mss toch wel iets hormonaal ingesteld.
Ik laat er maar even een paar dagen overheen gaan voor ik het aan ga passen want als ik het nu doe komt er gelijk ook een flink stevige brief bij en dat lijkt me niet zo goed voor mijn 'zaak'.
Iemand die heel betuttelend zegt dat ik een goede schrijfstijl heb, geen spelfouten heb gemaakt maar die dan zelf en passant een gruwelijke fout maakt. Kan ik niet zo heel goed tegen.

Oh ja Faja... Duh... is ook wel logisch idd, die 16 weken.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 11:27:55 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49994883
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het is bij jou toch ook zo dat je medicijnen hebt gebruikt die evt. vals resultaat kunnen geven?
Of zit ik mis.
Mss dat ze daarom idd wel willen dat je zo lang wacht. Maar als ik het zo allemaal hoor... denk ik dat er niks vals aan het resultaat zal zijn hoor!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 11:30:53 #243
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49994981
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 11:27 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het is bij jou toch ook zo dat je medicijnen hebt gebruikt die evt. vals resultaat kunnen geven?
Of zit ik mis.
Mss dat ze daarom idd wel willen dat je zo lang wacht. Maar als ik het zo allemaal hoor... denk ik dat er niks vals aan het resultaat zal zijn hoor!
Nee hoor, bij de cryo terugplaatsing hoef ik niets te gebruiken. En dat heb ik deze keer ook niet gedaan.
pi_49995014
kleintje, wb, en wat spannend allemaal. ik hoop voor je dat die grote pinda toch nog een paar weekjes binnen weet te blijven.

hestria, gefeliciteerd!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 11:35:17 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49995119
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 11:30 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee hoor, bij de cryo terugplaatsing hoef ik niets te gebruiken. En dat heb ik deze keer ook niet gedaan.
Ah ok, nou eh... dan zou ik er toch echt maar een test tegenaan gooien.

Hoewel ik de theorie ontwikkeld heb dat mensen die dus zo overduidelijk over tijd zijn (bij jou is het natuurlijk op de klok af te tellen) en dan zeggen 'nah... ik wacht wel een paar dagen met testen', dat dat vaak de mensen zijn die positief testen. Een soort van rust of zo.
Ikzelf liep ook al een paar dagen te twijfelen van 'zou het...' en toch pas na een dag of 2 de test gedaan.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 11:35:44 #246
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_49995137
Grappig dat de Malm blijkbaar zo'n populair bed is, hij bevalt (!!) tot nog toe erg goed

Welkom Hestria, en gefeliciteerd

Ticootje.. spannend, fingers crossed
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_49995309
Beaker wakker worden door eens leuks melden
  Licht Ontvlambaar vrijdag 1 juni 2007 @ 11:48:00 #248
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_49995561
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 11:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ah ok, nou eh... dan zou ik er toch echt maar een test tegenaan gooien.

Hoewel ik de theorie ontwikkeld heb dat mensen die dus zo overduidelijk over tijd zijn (bij jou is het natuurlijk op de klok af te tellen) en dan zeggen 'nah... ik wacht wel een paar dagen met testen', dat dat vaak de mensen zijn die positief testen. Een soort van rust of zo.
Ikzelf liep ook al een paar dagen te twijfelen van 'zou het...' en toch pas na een dag of 2 de test gedaan.
Ook dat gevoel ken ik
  vrijdag 1 juni 2007 @ 12:24:38 #249
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_49996685
ik ben de uitzondering
Na de terugplaatsingen heb ik beide zwangerschappen al na 9 dagen positief getest Ik kon me niet meer inhouden (en bij de mislukte poging heb ik ook vanaf dag 9 oid getest en dan (bijna) elke dag )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_49997842
*MELD*

Zo ik ben net weer door de gyn goedgekeurd.
Met mini is alles prima, die zit nog perfect daar binnen.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 13:39:05 #251
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_49998912
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:24 schreef E.T. het volgende:
ik ben de uitzondering
Na de terugplaatsingen heb ik beide zwangerschappen al na 9 dagen positief getest Ik kon me niet meer inhouden (en bij de mislukte poging heb ik ook vanaf dag 9 oid getest en dan (bijna) elke dag )
Daar hoef je je absoluut niet voor te schamen! Ik zou ook meteen testen geloof ik Helemaal omdat ik bij mijn meneertje pas veel te laat testte
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:24:16 #252
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_50000728
Ik ga er toch een voorzichtige tegenaan gooien voor Beaker hoor.
Of had ze gemeld dat ze zich vandaag niet zou melden?
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_50001048
Was Beaker niet naar een bruiloft?
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:35:58 #254
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_50001127
Oh ja, dat was het! Vaag stond me er iets van bij. Wist alleen niet dat het vandaag was!
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  vrijdag 1 juni 2007 @ 15:20:20 #255
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50002471
Ja ze had vandaag een bruiloft ja, aan de andere kant van het land.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 18:24:17 #256
156412 hestria
erg gastvrij
pi_50008510
ik heb even een vraagje, een vriendin van mij is al net zo lang bezig als ons om zwanger te raken, maar helaas nog niks. Nu ik zwanger ben komt het moment dat ik het haar moet gaan vertellen, maar hoe doe je dat? ik weet dat ik zelf wel blij was voor mensen maar het diep van binnen veel pijn deed. Hoe vertel ik het haar/hun zonder dat ze kwets enz? hebben julie ideeën?

Ik weet eigenlijk niet of dit wel het juiste topic is?
pi_50008615
*meld*

Poeh hestria, lijkt me inderdaad heel lastig...
hoewel ik eigenlijk denk dat je het juíst gewoon moet vertellen op tijdstip dat je dat aan anderen ook doet. Het zal nog meer pijn doen misschien als ze merkt dat je haar ontzien wil.
En, vertel haar vooral hoe lastig je het vind om dit te vertellen en waarom het zo lastig voelt!
Op die manier kan zij haar emoties erbij misschien ook naar jou toe uiten en blijft er gedurende jouw zwangerschap hopelijk niets 'achter' !
pi_50008892
Marit hoe is het bij jou, stil of..?
  vrijdag 1 juni 2007 @ 18:41:37 #259
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_50008953
He Marit wat doe jij nu nog hier. Ga eens ff je bed in en bevallen hup.

Hesteria,
Ik heb op mijn werk heel goed contact met 1 ouder zo een lief en geweldig mens en die spreek ik zo vaak en heb ik echt een goede band mee. Maar helaas heeft zij 2 kindjes gekregen die beide overleden zijn. Eerst met de geboorte en de tweede met 20 wk. Dit doet veel verdrietig nu ik zwanger ben heb ik het haar heel snel verteld omdat ik wilde dat ze het wist voordat de roddels door het gebouw gaan en ze zich afvraagt of ik het expres verzwegen heb. Hoe moeilijk het ook is denk ik dat ze het erg waardeert als je eerlijk bent.

Heb ff verder geen tijd om bij te lezen ga ff pannekoeken bakken ben nu bij mijn ouders en trakteer ze op pannekoeken.

liefs joyce
pi_50009034
het is hier in vergelijking met gisteravond erg stilletjes helaas...
pi_50009167
Aah jammer Marit vervelend is dat hè.

Hesteria mijn zus was er al heel lang mee bezig en toen ben ik onverwachts zwanger geraakt.
Zulke dingen blijven heel moeilijk. Ik heb het maar gewoon gezegd. Ze was er erg verdrietig onder maar dat is ook te verwachten. Natuurlijk zal ze wel blij voor je willen zijn.
Het enige wat ik kan zeggen is, steun haar het zal toch wel pijn doen.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 19:22:44 #262
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50010224
Meiden... ik heb toch maar getest...

EN het is raak!
Ik heb pas net getest, dus het ziekenhuis kan ik pas maandag bellen.

Volgens mijn berekening ben ik 6 februari uitgerekend.
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 1 juni 2007 @ 19:23:21 #263
95752 crew  Chell
Kluns
pi_50010241
Ticootje gefeliciteerd!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 19:32:55 #264
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_50010535
Oh, Ticootje wat leuk voor jullie!! Gefeliciteerd!!!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_50010642
ticootje, GEWELDIG!!!!!!! heel veel geluk gewenst ermee!!!
pi_50010676
Ticootje wat heerlijk

van harte gefeliciteerd !!

edit:

en Hestria natuurlijk ook gefeliciteerd
  vrijdag 1 juni 2007 @ 19:38:11 #267
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50010697
Ticootje, heerlijk voor jullie!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 19:43:59 #268
156412 hestria
erg gastvrij
pi_50010890
Ticootje gewelidg zeg!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 19:47:09 #269
105850 Fuente
mamamuts
pi_50010986
Gefeliciteerd Tico
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Jubileum moderator vrijdag 1 juni 2007 @ 19:48:47 #270
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50011035
Ticootje gefeliciteerd ik vind het helemaal geweldig dat ik je eindelijk in dit lijstje kan zetten
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 1 juni 2007 @ 19:52:41 #271
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50011181
Super Ticootje.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_50011263
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 19:22 schreef Ticootje het volgende:
Meiden... ik heb toch maar getest...

EN het is raak!
Ik heb pas net getest, dus het ziekenhuis kan ik pas maandag bellen.

Volgens mijn berekening ben ik 6 februari uitgerekend.
Gefeliciteerd
Variety is the spice of life
pi_50011279
@BE, je kan gewoon nu alles op de hormonen gooien .

@P_iglet weer goedgekeurd , mooi zo.

@Hestria, ik sluit me wel aan bij de rest, als je het vertelt ook vertellen dat je het lastig vind om het te vertellen! Lastig lijkt me hoor...

@Ticootje, woehoe gefeliciteerd!

Vanmorgen heb ik de verloskundige gebeld over dat 5e ziekte gebeuren. Ze zei dat het over het algemeen vaak wel meevalt, maar dat ze zou opzoeken na hoeveel tijd je het aan kan tonen in je bloed en dan moet ik even mn bloed komen laten prikken (zal wel volgende week zijn denk ik). Ze had het erg druk en zou vandaag of morgen even laten horen wanneer ik dan kan langskomen.
Ben wel blij dat ik even gebeld heb .
Verder alles ok hier. Vanmorgen vingen een aantal ouders op dat ik zwanger ben, dus gelijk maar openheid gegeven. Vind ik zelf ook wel prettig . Leuke reacties .
  Licht Ontvlambaar vrijdag 1 juni 2007 @ 20:08:09 #274
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_50011743
pi_50012027
ticootje gefeliciteerd!!
pi_50012204
TICOOTJE

Super meid!!! Jullie geduld eindelijk beloont!!!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 20:23:42 #277
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50012340
Wauw, Ticootje, van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!
Fantastisch nieuws, zeg!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_50012465
Tico, echt super! Gefeliciteerd!
pi_50012511
Geweldig Ticootje!!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_50012736
Ik wil me hier ook heel heel heel voorzichtig melden.

Het is nog heel pril and I don't wanna jinx it maar ik ben too excited om het tegen niemand te vertellen. In mijn omgeving wil ik het nog niet vertellen.
grá mo chroí
  vrijdag 1 juni 2007 @ 20:36:43 #281
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50012799
Wauw, nog zo'n geweldig bericht! Mama_van_Pepijn, gefeliciteerd!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 20:38:31 #282
105850 Fuente
mamamuts
pi_50012864
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 20:35 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Ik wil me hier ook heel heel heel voorzichtig melden.

Het is nog heel pril and I don't wanna jinx it maar ik ben too excited om het tegen niemand te vertellen. In mijn omgeving wil ik het nog niet vertellen.
Mama_van_pepijn, gefeliciteerd
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 1 juni 2007 @ 20:38:51 #283
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_50012876
Ticootje wat geweldig dat jij hier nu ook voor 't echie bent

mvp gefeliciteerd
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator vrijdag 1 juni 2007 @ 20:40:33 #284
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50012937
mama van pepijn gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 1 juni 2007 @ 20:41:55 #285
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50012988
Oh, MvP! Gefeliciteerd!
pi_50013154
Gefeliciteerd Mamma_van_Pepijn en Ticootje

Vandaag heb ik de telefonische intake met de verloskundige gehad. Ik pas nu al niet meer in een spijkerbroek, was wel maatje 36 die al net paste, maar die kan ik al aan de kant leggen . Verder dan maar afwachten hoever ik ben aan het eind van de maand, nog 27 dagen tot de echo.
De krampen zijn hier ook nog volop aanwezig, om het half uur naar de wc. Vraag me dan ook af of het niet opvalt op mijn werk .
  vrijdag 1 juni 2007 @ 20:48:59 #287
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_50013268
Ticootje .. Lekker blijven hier hoor!

M-V-P..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 21:05:17 #288
393 phileine
española
pi_50013914
Ticootje!!!! wat geweldig dat het je eindelijk is gelukt. Het is je zo gegund joh!

En mvp, voor jou natuurlijk ook heel heel erg fijn, zo'n wondertje in je buik.

Zijn wel twee hele mooie bijzondere nieuwe zwangerschappen....
mooi he, alles
pi_50014543
jeetje...wat een fijn nieuws hier !

Ticootje en MvP..ontzettend gefeliciteerd !
pi_50014897
MvP, gefeliciteerd .

Hihi Randa, nog geen opmerkingen gehad over je veelvuldige wc bezoekjes ?
  vrijdag 1 juni 2007 @ 21:39:47 #291
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_50015350
Ticootje!!!! Waanzinnig!!!

MvP Gefeliciteerd!!
pi_50015403
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 21:30 schreef Nijna het volgende:
Hihi Randa, nog geen opmerkingen gehad over je veelvuldige wc bezoekjes ?
Nee, volgens mij had niemand het in de gaten. Ik had vandaag dus zelfs een stiekje door mijn knoopsgat, maar ook dat is niemand opgevallen . Ben stiekem wel benieuwd hoelang ik het geheim kan houden. Ik droeg bij de vorige zwangerschap al vanaf 14 weken zwangerschapsbroeken, veel broeken paste toen al niet meer. Ik ben erg slank, dus een buikje, al wordt hij niet zo heel groot, zie je wel vlug. mmm, eens terugkijken naar de vorige zwangerschap.

[ Bericht 24% gewijzigd door Randa_v op 01-06-2007 22:38:32 ]
  † In Memoriam † vrijdag 1 juni 2007 @ 21:45:07 #293
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_50015691
Ticootje en MvP, wat maken jullie er een verrassende dag van! Gefeliciteerd
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 1 juni 2007 @ 21:48:34 #294
640 snoopy
peanuts
pi_50015898
Ticootje Super!

MVP wat een mooie verrassing
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 1 juni 2007 @ 21:49:20 #295
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_50015929
Ticootje en MvP
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_50016157
Bijzonder en een verrassing is het zeker. Het brengt hoop in mijn hart en maakt me emo van hier tot aan tokyo
grá mo chroí
  vrijdag 1 juni 2007 @ 21:54:59 #297
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_50016188
Wat een fantastische score vandaag! Tico en de mama van Pepijn! Van harte gefeliciteerd! *traantje wegpinkt* Geweldig
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_50016427
wow mamavanpepijn, ik ben er ook helemaal ontroerd van. wat een nieuws, wat een verrassing! een heel goede zwangerschap gewenst, gefeliciteerd!

en randa, jou had ik ook nog niet gefeliciteerd, van harte!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 22:15:10 #299
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_50017028
Ticootje, eindelijk... Van harte, het is jullie zo gegund. Je geduld eindelijk beloond! JE BENT ZWANGER!!!!

Mama van Pepijn, wat een nieuws! Straks ben je ook Mama van nog een Kindje. Gefeliciteerd...! Ik wens je veel geluk in de komende roerende tijden.

Zo, nog meer mensen wat te vertellen? Mijn ogen zijn nu toch al nat. Wat een dag!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_50017512
Streepjesregen!!!

Hoera! Gefeliciteerd Ticootje en Mama van Pepijn!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')