Klopt, dat is ook wat ik heb gehoord/gelezen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:56 schreef Sjeen het volgende:
Wel grappig dan... voor zover ik begrijp zijn weeënremmers na 33-34 weken niet zinvol meer... Ach ja, je zult wel de uitzondering zijn die de regel bevestigd...
daar heb ik ook al over na zitten te denken want onder ons bed passen ook geen klossen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:50 schreef owlet het volgende:
ook hier dat, overigens perfect slapende, bed! Wij hebben nog niet zo heel lang geleden de laatste krat weggebracht. Er stonden er zes onder, drie onder het hoofdeind en drie onder het voeteneind.
quote:* Voor zwangeren die de ziekte nog niet doormaakten (dus nog geen antistoffen tegen het Parvo-virus hebben) kan de ziekte voor de foetus fataal zijn. In het eerste trimester bestaat een verhoogde kans op een miskraam. Bij infecties van de foetus later in de zwangerschap kan zeer ernstige foetale bloedarmoede ontstaan (door remming van de bloedaanmaak) met groot risico op overlijden van het kind. Behandeling is mogelijk door het toedienen van een intra-uteriene transfusie.
* Bij vermoeden op infectie tijdens de zwangerschap kan in het moederlijke bloed gecontroleerd worden of al immuniteit bestond of dat sprake is van een recente infectie. In het laatste geval bestaat een indicatie om tot 8 weken na begin van de infectie wekelijks echoscopisch onderzoek te doen gericht op kenmerken van foetale bloedarmoede. Bij vermoeden hierop direct verwijzing naar de afdeling verloskunde (prenatale diagnostiek en foetale behandeling) van het LUMC, Leiden in Nederland of een Universitair Ziekenhuis in België.
Ik had ook nergens last van hoor BE, ik was/ben hormonaler als ik niet zwanger ben volgens mijquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:51 schreef Brighteyes het volgende:
Wat ik me afvroeg, over die hormonen. Ik moet er ineens aan denken nu ik Nijna's post lees.
Op dit moment, zo week 11-12 moet het HCG zo ongeveer op zijn top zijn toch, en dan gaat het toch weer teruglopen?
Welke hormonen zorgen dan voor die buien?
Ik heb tot nu toe nog vrijwel nergens last van en ik vraag me dus af of dat nog gaat komen. Maar zijn dat dan andere hormonen dan die hcg?
Trusten Nijna!
Dus die krampen zeggen niks hoor! Dat kan net zo goed goed nieuws betekenen!quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:31 schreef Brighteyes het volgende:
Hestria, bij mij waren het juist de aanhoudende krampen en uitblijvende bloeding die mij deden vermoeden dat ik mss maar eens moest gaan testen. Het zegt niet zo veel dus hoor!
Houd moed!
het klinkt mij heel bekend in de oren... ik zou er eens een testje tegenaan gooienquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:20 schreef Ticootje het volgende:
ik heb even een klein vraagje tussendoor.
Stel je nou voor dat je 2 dagen overtijd bent, je loopt al 100x per dag naar het toilet om te kijken. Maar wel iedere keer krampen onder in mijn buik. Hoort dat, of is dat juist niet zo goed.
Het is niet heel pijnlijk, meer een zeurend, brandend gevoel.
Dat mag zondag pasquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
het klinkt mij heel bekend in de oren... ik zou er eens een testje tegenaan gooien
Van wie?quote:
Van de gyn...quote:
Nee. Maar na de terugplaasting moet je 2 weken wachten met testen... Dus doe ik dat dan maar.quote:
je doet er niets kwaad mee hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee. Maar na de terugplaasting moet je 2 weken wachten met testen... Dus doe ik dat dan maar.
Volgens mij loopt het HCG terug tot 16 weken zwangerschap want na de 16 weken heeft moeders voor moeders niks meer aan je urinequote:Op donderdag 31 mei 2007 22:51 schreef Brighteyes het volgende:
Wat ik me afvroeg, over die hormonen. Ik moet er ineens aan denken nu ik Nijna's post lees.
Op dit moment, zo week 11-12 moet het HCG zo ongeveer op zijn top zijn toch, en dan gaat het toch weer teruglopen?
Welke hormonen zorgen dan voor die buien?
Ik heb tot nu toe nog vrijwel nergens last van en ik vraag me dus af of dat nog gaat komen. Maar zijn dat dan andere hormonen dan die hcg?
Trusten Nijna!
Nee hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:31 schreef marit1978 het volgende:
woont de gyn. bij je in huis ?
![]()
@ Sjeen : ik hóóp dat je gelijk hebt !
je baseert die uitspraak vast op hele betrouwbare signalen enzo ?![]()
Het is bij jou toch ook zo dat je medicijnen hebt gebruikt die evt. vals resultaat kunnen geven?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee. Maar na de terugplaasting moet je 2 weken wachten met testen... Dus doe ik dat dan maar.
Nee hoor, bij de cryo terugplaatsing hoef ik niets te gebruiken. En dat heb ik deze keer ook niet gedaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is bij jou toch ook zo dat je medicijnen hebt gebruikt die evt. vals resultaat kunnen geven?
Of zit ik mis.
Mss dat ze daarom idd wel willen dat je zo lang wacht. Maar als ik het zo allemaal hoor... denk ik dat er niks vals aan het resultaat zal zijn hoor!
Ah ok, nou eh... dan zou ik er toch echt maar een test tegenaan gooien.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee hoor, bij de cryo terugplaatsing hoef ik niets te gebruiken. En dat heb ik deze keer ook niet gedaan.
Ook dat gevoel ken ikquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah ok, nou eh... dan zou ik er toch echt maar een test tegenaan gooien.
Hoewel ik de theorie ontwikkeld heb dat mensen die dus zo overduidelijk over tijd zijn (bij jou is het natuurlijk op de klok af te tellen) en dan zeggen 'nah... ik wacht wel een paar dagen met testen', dat dat vaak de mensen zijn die positief testen. Een soort van rust of zo.
Ikzelf liep ook al een paar dagen te twijfelen van 'zou het...' en toch pas na een dag of 2 de test gedaan.
Daar hoef je je absoluut niet voor te schamen! Ik zou ook meteen testen geloof ikquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:24 schreef E.T. het volgende:
ik ben de uitzondering![]()
Na de terugplaatsingen heb ik beide zwangerschappen al na 9 dagen positief getestIk kon me niet meer inhouden
(en bij de mislukte poging heb ik ook vanaf dag 9 oid getest en dan (bijna) elke dag
)
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:22 schreef Ticootje het volgende:
Meiden... ik heb toch maar getest...
EN het is raak!
Ik heb pas net getest, dus het ziekenhuis kan ik pas maandag bellen.
Volgens mijn berekening ben ik 6 februari uitgerekend.
Mama_van_pepijn, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:35 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Ik wil me hier ook heel heel heel voorzichtig melden.
Het is nog heel pril and I don't wanna jinx it maar ik ben too excited om het tegen niemand te vertellen. In mijn omgeving wil ik het nog niet vertellen.
Nee, volgens mij had niemand het in de gaten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:30 schreef Nijna het volgende:
Hihi Randa, nog geen opmerkingen gehad over je veelvuldige wc bezoekjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |