abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49818284
quote:
Op zondag 27 mei 2007 14:04 schreef tweedehans het volgende:
nee je moet helemaal niks, maar het mag wel en waarom zou je daar de vruchten niet van plukken? en ok, technisch gezien heb ik me versproken en is het geen vreemdgaan omdat je die avond nou eenmaal nhog eventjes vrijgezel bent
is er dan niemand die er zo over denkt?
See, that's where you're wrong. Je neemt het woord 'vrijgezellenavond' TE serieus, dude! Ja je moet t uiteraard zelf weten natuurlijk. Als je je vriendin kwijt wil weet je in ieder geval hoe je t aan moet pakken. Of heb je zoiets van: wat niet weet wat niet deert?
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_49818330
Tsjonge jonge wat een niveau weer zeg ..
vreemdgaan is uitmaken. beter is uitmaken en dan niet vreemdgaan omdat het dan mag. Maar je hebt een relatie, een verband dat draait om monogamie en een invulling van het vertrouwen dat de ander je gunt. Dit breek je niet. anders ben je het vertrouwen van de ander niet waard endus de relatie niet waard.
Zeg nee tegen thee
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UGtKGX8B9hU&eurl=http%3A%2F%2Fwww.flabber.nl%2Flinkdump%2Fanimatie%2Ffransen-en-koffie-dat-gaat-niet-goed-2511&feature=player_embedded[/youtube]
pi_49818354
quote:
Op zondag 27 mei 2007 14:23 schreef tweedehans het volgende:
pff laat maar dan hoor, ik stel alleen maar een vraag die blijkbaar niet zo normaal gevonden wordt
ik wilde gewoon weten hoe anderen er over denken
lekker cultuurtje weer hier
wat maakt het eigenlijk uit hoe er hier over gedacht wordt? Je hebt t met je vriendin besproken en die geeft duidelijk aan het niet zo heel erg super tof te vinden. Denk dat dat de belangrijkste mening is nietwaar?
  zondag 27 mei 2007 @ 15:45:54 #54
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_49820984
quote:
Op zondag 27 mei 2007 14:23 schreef tweedehans het volgende:
pff laat maar dan hoor, ik stel alleen maar een vraag die blijkbaar niet zo normaal gevonden wordt
ik wilde gewoon weten hoe anderen er over denken
lekker cultuurtje weer hier
Dat heeft niets met cultuur te maken, maar eerder met jou. Je zit in een relatie, maar op je vrijgezellenfeestje ben je ineens weer vrijgezel en mag je een of andere stripslet naaien zonder gevolgen.

Dat het zo heet wil niet zeggen dat het zo is. Als je vreemdgaat op je vrijgezellenfeest ben je gewoon zielig en verdien je het dat je gedumpt wordt.

En strippers is inderdaad erg pauperig en achterhaald, dat zou ik absoluut niet willen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zondag 27 mei 2007 @ 16:28:34 #55
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_49822875
Ik zou ook de boel afblazen dan!
Want ik vind dat je geen vrijgezel bent voor je gaat trouwen, en neen, ook niet voor één avondje.
En als je al vreemd wilt gaan, doe het dan niet met een stripper.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_49823110
Neem dan geen monogame- maar een polygame relatie.
  zondag 27 mei 2007 @ 16:51:17 #57
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_49823731
quote:
Op zondag 27 mei 2007 14:15 schreef Re het volgende:
Zolang je het niet erg vind dat je toekomstige vrouw de avond voor je trouwen wordt uitgewoond door 10 London Knights en nog sperma lekkend uit alle gaten je het ja woord geeft lijkt me het geen probleem
Uiteindelijk komt het hierop neer ja, en ik weet zeker dat TS dit niet erg tof zou vinden. Lekker begin van je huwelijk zou dan zijn: op je vrijgezellenavond nog snel even iemand anders neuken... rare wereld.
Stop the world, I want to get out.
pi_49823861
quote:
nee je moet helemaal niks, maar het mag wel en waarom zou je daar de vruchten niet van plukken? en ok, technisch gezien heb ik me versproken en is het geen vreemdgaan omdat je die avond nou eenmaal nhog eventjes vrijgezel bent
is er dan niemand die er zo over denkt?
Nee, je bent namelijk geen vrijgezel. Dus ja, het is vreemdgaan, dus nog een keer ja, je vriendin heeft gelijk.
  zondag 27 mei 2007 @ 17:00:23 #59
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_49824078
Nee, de stripper op het vrijgezellenfeest is wel erg triest.

Neem dan die lekkere buurvrouw! .
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  zondag 27 mei 2007 @ 17:08:58 #60
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_49824402
quote:
[b]

dat vind jij, ik vind wat anders. Dat kan en mag. Toch jammer dat zodra mensen massaal een andere mening hebben er dit gebeurt:
[mijn qoute]

[quote van persoon met een beetje intelligentie]

Leuke reacties joh, iemand heeft een andere mening dan de masse, bijt van zich af omdat iemand (barradinges) hem voor dingen uitmaakt die er niks mee te maken hebben, en vervolgens krijg je nog zo'n lading reacties.
stelletje sneuerds
tuurlijk... wij zijn de sneuerds... jij zegt in de OP dat je het raar vind als iemand niet een goedkope hoer neukt de avond voordat hij in het huwelijks bootje stapt met de persoon waar je je hele leven bij wil blijven en heel veel om geeft....

ik weet niet hoeveel jij om je aanstaande geeft
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_49826229
quote:
Op zondag 27 mei 2007 16:34 schreef tweedehans het volgende:
nou en of, maar ik mag me toch wel afvragen hoe anderen daar over denken? Als dat al niet meer mag kan het hele forum wel opgedoekt worden.
Tuurlijk mag je dat. Daarvoor is idd dit forum. Maar toch had je de reacties wel een beetje kunnen verwachten lijkt mij. Vreemdgaan wordt niet door veel mensen op prijs gesteld, tenzij dat idd is afgesproken.
quote:
nee, ik heb niet zoiets van wat niet weet wat niet deerd maar misschien zie ik het woord vrijgezellenavond anders dan jullie. dat is waarom ik het topic opende en een bevredigend antwoord, jammer van die sneer erna want zo ben ik gewoon niet.
Ja ik kan niet ruiken hoe jij bent natuurlijk. Maar als je zo makkelijk doet over ff vreemdgaan op een vrijgezellenavond... En dan hier toestemming vragen terwijl je daar maar van 1 iemand toestemming hoeft. En das je vriendin en die gaat je dumpen als ze er achter komt! Dat zijn niet mijn woorden maar die van haar, so you do the math. Verstandige meid heb je in ieder geval als vriendin!!

Maar waarom wil je zo graag vreemdgaan nu dan? Waarom die behoefte? Je hebt een vriendin! Die sex niet goed genoeg ofzo? Of ben je inmiddels van gedachten veranderd?
pi_49826596
Mogen we concluderen dat de TS een andere opvatting over het concept "vrijgezellenavond" heeft dan de meesten hier?

Waar ik wel benieuwd naar ben, is of hij het ook prima vind als zijn vriendin nog even door de stripper wordt uitgewoond op haar vrijgezellenfeestje voordat ze de volgende dag haar ja-woord geeft
  zondag 27 mei 2007 @ 20:17:53 #63
136780 Nosh
hurpdurp
pi_49830040
quote:
Op zondag 27 mei 2007 16:34 schreef tweedehans het volgende:
Leuke reacties joh, iemand heeft een andere mening dan de masse, bijt van zich af omdat iemand (barradinges) hem voor dingen uitmaakt die er niks mee te maken hebben, en vervolgens krijg je nog zo'n lading reacties.
stelletje sneuerds
Ik zou het meer op een gevalletje 'gezond verstand' vs. 'gebrek daaraan' houden.

Zo moeilijk is het toch niet om te bedenken dat vrijgezellenavonden niet letterlijk opgevat moeten worden, dat strippers over het algemeen niet bepaald lustopwekkend bevonden worden (tenzij geblondeerde mummies die 'Rashella' heten je ding zijn), en dat een combinatie van die twee al helemaal voor tenenkrommende beelden zorgt?

Vermoorde onschuld spelen helpt dan écht niet. Of er nu fel gereageerd werd of niet.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_49830183
quote:
Op zondag 27 mei 2007 13:30 schreef tweedehans het volgende:
ik had een discussie met mijn vriendin laatst na aanleiding van een bruiloft van een goede vriend
er waren stripsters geweest en die vriend had wel lekker gefeest en was dronken geworden maar verder niets gedaan en ik vond dat best zonde
je vrijgezellenfeest is er toch om voordat je trouwt nog een laatste avondje vrijgezel te zijn en lekker te doen waar je zin in hebt?
mijn vriendin zei van niet en zei dat ze zelfsd de bruiloft zou overwegen af te zeggen als ik vreemd zou gaan op de vrijgezellenavond dus daar kwam flink ruzie van

wat vinden jullie
ik vind dat het moet kunnen

maar ik vind ook dat het moet kunnen dat de bruid to be eens lekker zich laat nemen door de broer van haar beste vriendin dan, je weet wel, dat mega lekkere ding waarvan ze wel eens gezegd heeft "het is dat ik jou heb, want anders... "

het is tenslotte maar sex, en stag night, hen night, same difference
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_49830275
TS, nog één keer mensen uitschelden die je op je plek wijzen op een fatsoenlijke manier en je opent een tijdlang geen topics meer .

En nu ga ik overwegen of dit het openlaten waard is.
  zondag 27 mei 2007 @ 20:34:08 #66
136780 Nosh
hurpdurp
pi_49830593
-edit.

En we proberen het opnieuw. Zelfde onderwerp, andere insteek. Want wat kan dan wel op een vrijgezellenfeest? Wederzijdse afspraken dat álles mag? Of gewoon in een kippenpak en met een lampenkap op je hoofd over straat rennen, zoals de ongeschreven regels het voorschrijven?

En voor de duidelijkheid: er is aardig wat weggehaald, genote, en zulks. Mocht je reactie tóch ontopic geweest zijn en er nu niet meer staan, is hij waarschijnlijk in de schoonmaakwoede verloren gegaan.

Geflame en neerbuigend gedoe wordt meteen verwijderd. Houd het volwassen, of je mening nu strookt met die van de TS of niet.

[ Bericht 43% gewijzigd door Nosh op 28-05-2007 02:19:44 ]
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  maandag 28 mei 2007 @ 09:31:14 #67
164698 tweedehans
Mijn vader heet Hans
pi_49844188
dat andere het niet eens zijn met hoe ik een vrijgezellenavond zie is wel duidelijk
maar hoe zien jullie het dan wel? wat mag je doen? en waarom heet het dan vrijgezellenavond?
  maandag 28 mei 2007 @ 09:41:30 #68
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_49844284
Goed plan ts. Probeer het eens uit op je eigen vrijgezellen avondje. .
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_49844294
Gewoon dronken worden en plezier hebben, de laatste avond "vrijgezel".
Dat betekent NIET van bil gaan met een toevallige sloerie, want je gaat morgen de EED afleggen, de EED van trouw en bevestiging van de keus voor je leven. (tenzij je hele leven slordig is ingericht)

Je zult nog vaak genoeg ECHT in de verleiding komen, als de verveling toeslaat, je zorgen hebt, kinderen, de sex niet meer geweldig is en een collega jouw of je vrouw wel ziet zitten en jij of je vrouw verliefd wordt op een ander.
Dus liters bier, kaarten, alle vrienden aanwezig, veel platte lol, een danseres ok.
Maar geen andere vrouw.

[ Bericht 2% gewijzigd door henkway op 28-05-2007 12:11:38 ]
  maandag 28 mei 2007 @ 09:48:40 #70
152789 karr-1
pi_49844349
Een vrijgezellenfeest zou voor mij zijn eerst eten of zo, dan flink de kroeg in of een disco of zo en dan met je vrienden kaarten, kletsen of weet ik veel. Als er dan perse een danseres of een stripper bij moet, dan blijf je er in ieder geval met je fikken vanaf.

Het heet vrijgezellenfeest omdat het de laatste avond is dat je vrijgezel bent, met andere woorden nog niet getrouwd bent. Maar het woord is verkeerd gebruikt hier omdat je volgens mijn definitie geen vrijgezel meer bent, maar in een relatie zit en dus met je fikken van anderen afblijft.

Als je uberhaupt de behoefte hebt om aan anderen te zitten, dan moet je je afvragen of je wel moet gaan trouwen of niet.

Ik kan niet ontkennen dat ik wel eens een knappe vent voorbij zie lopen, maar tot op heden ben ik nog niet in de verleiding gekomen om er iets mee te doen. Ik weet wat ik mijn vriend beloofd heb en ik weet dat hij er op vertrouwt dat ik me daar aan hou. En dat vertrouwen zou ik nooit beschamen. Kortom, je mag buiten de deur honger krijgen, maar thuiskomen om te eten, zoals de moeder van mijn ex altijd zei. En daar ben ik het nog steeds mee eens.
pi_49844412
quote:

nee je moet helemaal niks, maar het mag wel en waarom zou je daar de vruchten niet van plukken?
Hoezo 'het mag wel'? Van wie mag het wel? Van je vriendin mag het niet en iedereen die in dit topic heeft gepost vindt ook dat het niet mag. Dat het wel mag is de draai die jij er zelf aan geeft.

Ik vind vrijgezellenfeestjes sowieso ontzettend stom zodra er strippers aan te passen komen en/of degene die gaat trouwen voor lul over straat moet. Zo ontzettend niet grappig. En dat mannen en vrouwen gescheiden zo'n feestje moeten vieren vind ik ook al zo raar. Alsof je als vrouw geen mannelijke vrienden hebt en andersom.
  Moderator maandag 28 mei 2007 @ 10:14:42 #72
5428 crew  miss_sly
pi_49844622
Op een vrijgezellenfeest kan alles waarvan de partners hebben afgesproken dat het kan. Als de relatie al open is, kan er waarschijnlijk meer dan in de standaardrelatie. Ik denk dat dus op die ene avond je hetzelfde mag als je zou mogen op iedere andere avond dat je op stap gaat zonder je partner.

Verder wat henkway zegt over de mogelijke verleidingen later in je relatie.

Ik vind het ook een raar gedoen, dat vrijgezellenfeest, vooral de regeltjes eromheen. Een vrouw gaat met alleen vrouwen, een man met alleen mannen. Maar hoe zit het dan met de vrienden van het andere geslacht die je hebt? Moeten mijn mannelijke vrienden dan maar met het vrijgezellenfeest van mijn vriend mee? En zijn vriendinnen, die hij soms al 20 jaar kent, met mij? Ik denk dat ik dan liever een groot vrijgezellenfeest met z'n allen zou houden

Het gedoe met voor lul lopen vind ik ook maar niets Dat je probeert de aanstaande bruid(egom) er uit te laten springen, kan ik me nog voorstellen, omdat hij./zij het middelpunt is, maar kan dat niet op een andere manier dan deze voor lul laten lopen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 28 mei 2007 @ 12:01:26 #73
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_49846991
Zoiets kun je beter niet aan je vriendin vertellen ts
pi_49849638
quote:
Op maandag 28 mei 2007 12:01 schreef skippy22 het volgende:
Zoiets kun je beter niet aan je vriendin vertellen ts
Whehehe, dacht al hetzelfde.
pi_49849787
Dude, als je eerst nog even een laatste kans wil grijpen voor het trouwen gaan, dan had je het uit moeten maken, in plaats van haar ten huwelijk willen vragen.

Je gaat toch niet met een woordenboek in de hand flauwe spelletjes doen om te rechtvaardigen dat je perse nog een keer een hoer wilt naaien? Wat is dat voor een kinderlijke benadering, hoe oud ben je?
twee violen en een trommel en een fluit
pi_49849858
quote:
Op maandag 28 mei 2007 09:31 schreef tweedehans het volgende:
dat andere het niet eens zijn met hoe ik een vrijgezellenavond zie is wel duidelijk
maar hoe zien jullie het dan wel? wat mag je doen? en waarom heet het dan vrijgezellenavond?
Je mag alles wat je de avond ervoor en de avond erna ook mag.

Waarom heet het vrijdag? Ga je elke vrijdag zeuren dat je vrij mag zijn?
twee violen en een trommel en een fluit
pi_49850017
quote:
Op zondag 27 mei 2007 13:34 schreef tweedehans het volgende:
laatste kans om daar eens flink plezier van te hebben copycat, waarom zou je daar geen gebruik van maken?
Wou je zeggen dat je na je huwelijk altijd minder plezier zal hebben dan ervoor?

Hoezo zou als je getrouwd bent opeens andere regels gelden dan wanneer je gewoon een relatie hebt?

Succes met je toekomstige huwelijk.
pi_49850043
quote:
Op maandag 28 mei 2007 13:27 schreef Roquefort het volgende:

[..]
Waarom heet het vrijdag? Ga je elke vrijdag zeuren dat je vrij mag zijn?
  maandag 28 mei 2007 @ 13:55:48 #79
48546 Shinadul
vidi, vici, veni
pi_49850764
Ik heb vrijgezellen avond juist altijd gezien als de ultieme test of je klaar bent voor je vriend(in). Als je je onder zo'n grote verleiding toch monogaam weet op te stellen, kan je rustig ervoor gaan wetende dat je het juiste doet. Soort van temptation island idee
  maandag 28 mei 2007 @ 15:01:37 #80
152789 karr-1
pi_49852962
quote:
Op maandag 28 mei 2007 13:55 schreef Shinadul het volgende:
Ik heb vrijgezellen avond juist altijd gezien als de ultieme test of je klaar bent voor je vriend(in). Als je je onder zo'n grote verleiding toch monogaam weet op te stellen, kan je rustig ervoor gaan wetende dat je het juiste doet. Soort van temptation island idee
Ha ha dat zou kunnen, maar in dat geval zou TS dus zakken voor de test.
pi_49856446
Ik wilde eigenlijk ook niet, vooral omdat die stripper dus niet zo heel jofel uitzag...

maar tja, het zijn toch je vrienden hé, die dat alles betaald hebben en voor die gasten is het leuk als je dan toch met die striperin eventjes een zijkamertje ingaat en dr eventjes laat flossen met je geslachtdeel ...

maar als het aan mij lag had ik het niet gedaan en die hel taart waar ze uitkwam heb ik erna ook niet meer aangeraakt, want echt fris was ze niet.

maar mn vrienden hadden wel een topavond, die zijn allemaal nog driemaal over dr heengegaan en waren vast nog een vierde maal gegaan als Freek dr niet helemaal ondergekotst had.
pi_49858275
quote:
Op maandag 28 mei 2007 16:55 schreef KroJo het volgende:
Ik wilde eigenlijk ook niet, vooral omdat die stripper dus niet zo heel jofel uitzag...

maar tja, het zijn toch je vrienden hé, die dat alles betaald hebben en voor die gasten is het leuk als je dan toch met die striperin eventjes een zijkamertje ingaat en dr eventjes laat flossen met je geslachtdeel ...

maar als het aan mij lag had ik het niet gedaan en die hel taart waar ze uitkwam heb ik erna ook niet meer aangeraakt, want echt fris was ze niet.

maar mn vrienden hadden wel een topavond, die zijn allemaal nog driemaal over dr heengegaan en waren vast nog een vierde maal gegaan als Freek dr niet helemaal ondergekotst had.
Nou fijne vrienden. Ze hadden één zekerheid: dat ze de huwelijksdag niet meer hoefden te komen. Je weet meestal wat je vrienden wel of niet waarderen.

En als hadden ze er duizend euro voor gelapt dan nog liet ik mij niet nilfisken door zo'n goedkope hoer.
  maandag 28 mei 2007 @ 17:56:48 #83
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_49858414
quote:
Op zondag 27 mei 2007 13:30 schreef tweedehans het volgende:
ik had een discussie met mijn vriendin laatst na aanleiding van een bruiloft van een goede vriend
er waren stripsters geweest en die vriend had wel lekker gefeest en was dronken geworden maar verder niets gedaan en ik vond dat best zonde
je vrijgezellenfeest is er toch om voordat je trouwt nog een laatste avondje vrijgezel te zijn en lekker te doen waar je zin in hebt?
mijn vriendin zei van niet en zei dat ze zelfsd de bruiloft zou overwegen af te zeggen als ik vreemd zou gaan op de vrijgezellenavond dus daar kwam flink ruzie van

wat vinden jullie
Dat jou vriendin gelijkt heeft
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  maandag 28 mei 2007 @ 21:03:28 #84
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_49865338
quote:
Op maandag 28 mei 2007 17:56 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

Dat je vriendin gelijk heeft
Mee eens

Gaat om bepaalde afspraken die je maakt in een relatie. En zo'n avond vormt daar bij mij geen uitzondering op tenzij anders overeengekomen. En je weet hoe je vriendin erover denkt en hoe je kansen er dus voor staan

Bij mij vloog je er in elk geval uit als je me het zou flikken
Trotse mamma :)
  maandag 28 mei 2007 @ 21:08:54 #85
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_49865537
Ik neem aan dat je besluit om met iemand te trouwen omdat je van hem of haar houdt. Lijkt mij dan dat je geeneens behoefte hebt om vreemd te gaan. Heb je het wel dan zou ik maar eens ernstig over je relatie na gaan denken.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  maandag 28 mei 2007 @ 21:25:22 #86
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_49866221
Not done. Trouw dan niet.
Gravitation cannot be held responsible for people falling in love.
pi_49866272
quote:
Op maandag 28 mei 2007 21:08 schreef cheqy het volgende:
Ik neem aan dat je besluit om met iemand te trouwen omdat je van hem of haar houdt. Lijkt mij dan dat je geeneens behoefte hebt om vreemd te gaan. Heb je het wel dan zou ik maar eens ernstig over je relatie na gaan denken.
Ja idd!! Snap dus ook niet waar die behoefte vandaan komt!!
  maandag 28 mei 2007 @ 21:29:21 #88
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_49866352
quote:
Op maandag 28 mei 2007 21:25 schreef Qunak het volgende:
Not done. Trouw dan niet.
Heb jij een geluk, als ze 16 zijn willen ze dat voorlopig toch nog niet
Trotse mamma :)
  maandag 28 mei 2007 @ 22:12:02 #89
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_49868149
quote:
Op maandag 28 mei 2007 21:29 schreef Faithz het volgende:

[..]

Heb jij een geluk, als ze 16 zijn willen ze dat voorlopig toch nog niet
Jij snapt het.
Gravitation cannot be held responsible for people falling in love.
  maandag 28 mei 2007 @ 22:45:40 #90
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_49869596
Als je vreemd wil gaan, zou je uberhaupt niet eens een relatie moeten hebben.
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 28 mei 2007 @ 22:55:13 #91
152789 karr-1
pi_49869986
quote:
Op maandag 28 mei 2007 22:45 schreef Rossdale het volgende:
Als je vreemd wil gaan, zou je uberhaupt niet eens een relatie moeten hebben.
What he said
pi_49870547
tegen de tijd dat je een vrijgezellenfeest ehbt, denk ik niet dat de behoeft erg groot is om nog ff los te gaan....

het lijkt dan net of trouwen een aanslag op je leven is

want ja....je kan niet meer lol maken en "losgaan" .....

idioot idee eigenlijk dat vrijgezellenfeest....
Ik doe niet meer aan een signature
pi_49872749
ben benieuwd of dat huwelijk doorgegaan is

of dat ze "nee" zei na de vrijgezellenavond
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_49874775
Dat nee verdient dat stuk vuilnis wel.

anderzijds veel plezier bij de hoeren, want voor hoeren voel je niks, dan ik het ook geen vreemdgaan !
Zeg nee tegen thee
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UGtKGX8B9hU&eurl=http%3A%2F%2Fwww.flabber.nl%2Flinkdump%2Fanimatie%2Ffransen-en-koffie-dat-gaat-niet-goed-2511&feature=player_embedded[/youtube]
pi_49876302
quote:
Op zondag 27 mei 2007 13:34 schreef tweedehans het volgende:
laatste kans om daar eens flink plezier van te hebben copycat, waarom zou je daar geen gebruik van maken?
Waarom ga je trouwen als er nooit meer plezier van komt?
pi_49876483
Meestal voordat je gaat trouwen ben je eerst al een tijdje verloofd, is dat dan niet een vorm van commitment?

Vreemdgaan
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:47:12 #97
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_49882376
Als je denkt om vreemd te gaan, waarom zou je dan trouwen? . Blijkbaar is die vrouw/man niet 'de ware' voor je.
pi_49882602
Vind het wel sneu hoor. Zelfs dat je er een discussie over hebt met je meissie waar je de rest van je leven mee wilt gaan delen.....
En mag zij dan ook vreemd gaan? Dat ze effe de London Knights of the Chippendales afwerkt ?
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:52:51 #99
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_49882612
alsof trouwen zo een ramp is
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:00:02 #100
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49882914
Vrijgezellenavond is naar mijn mening een avond dat je samen met je beste vrienden
lekker de beest uithangt... Op t randje waggelen om tot bezinning te komen over je
keuze om te trouwen...

Als je dan vreemdgaat dan vind ik dat je daaruit kan opmaken dat het geen goede
keuze is om te trouwen...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')