Bus 11 komt niet langs Stadion de Galgewaard, lijnen 12, 12s en 13 daarentegen wel. Dan ben je inderdaad vrij snel in de stad. Al moet je met 12 en 12s wel eerst naar Centraal toequote:Op zondag 27 mei 2007 16:11 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn vriendin werkt daar.. nou ja, niet in Galgewaard, maar daarnaast...
Je bent binnen 10 minuten met bus 11 (dacht ik) in de stad! Heel goed te doen!![]()
En dat zeg ik niet snel, want OV over het algemeen....![]()
Goed plan! Al is het natuurlijk wel zaak om mij op een juiste manier af te korten!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:17 schreef BrandX het volgende:ik ga aan de studie! FV: ook in de boeken, hup!
![]()
Lijn 11 stopt anders niet erg ver daar vandaan, maar die zal wel precies een andere kant op gaan...quote:Op zondag 27 mei 2007 16:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bus 11 komt niet langs Stadion de Galgewaard, lijnen 12, 12s en 13 daarentegen wel. Dan ben je inderdaad vrij snel in de stad. Al moet je met 12 en 12s wel eerst naar Centraal toe
Ik ken de lijnen in Utrecht wel aardig!
Althans, binnenstad + Uithof
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:17 schreef BrandX het volgende:ik ga aan de studie! FV: ook in de boeken, hup!
![]()
Succes!!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goed plan! Al is het natuurlijk wel zaak om mij op een juiste manier af te korten!![]()
Dat zou goed kunnen, die gaat van Centraal naar de Uithof maar dan door de stad, en 12 gaat buitenom, via het stadion.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:18 schreef OA het volgende:
[..]
Lijn 11 stopt anders niet erg ver daar vandaan, maar die zal wel precies een andere kant op gaan...
Jij kan het welquote:
Prima toch.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:11 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn vriendin werkt daar.. nou ja, niet in Galgewaard, maar daarnaast...
Je bent binnen 10 minuten met bus 11 (dacht ik) in de stad! Heel goed te doen!![]()
En dat zeg ik niet snel, want OV over het algemeen....![]()
voetbalquote:
heerlijkquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We zijn pas halverwege! Tot nu toe gisteren gewinkeld en vandaag nog geen fok uitgevoerd.
we hebben net Ju_on 1 en 2 gekeken....(hij blijft goedquote:Op zondag 27 mei 2007 17:34 schreef BrandX het volgende:
ff breakie breakie. Stof is niet lastig maar blijft niet hangen zeg maar![]()
Welke films zijn jullie allemaal aan het bekijken, JJ?
Ju_on is de originele versie van The Grudge (Japanse film dus...). Net als The ring, die ook 2 jaar nà het originele in Amerika is uitgekomen...quote:Op zondag 27 mei 2007 17:47 schreef BrandX het volgende:
Ju_on ken ik niet de anderen zijn inderdaad [afbeelding]
quote:
nope...quote:Op zondag 27 mei 2007 18:01 schreef eer-ik het volgende:
JJ, ken je Battle Royale?
ja, gaat over een manier van bestrijding van de overbevolking in china.quote:
Klinkt bruut cool! Kun je die niet een keer op je server plempen?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, gaat over een manier van bestrijding van de overbevolking in china.
Een complete klas móet meedoen aan een spel, daartoe krijgen ze een halsband om, en worden ze op een eiland gedumpt, ieder met een rugtas met daarin een voorwerp wat als wapen moet dienen (varierend van pan tot geweer) en wat andere shit en dan moeten ze elkaar afmaken.
Totdat er 1 overblijft.
Wel een leipe film.
Is ook in het chinees gewoon, wel met ondertiteling.
Ik ben voor!quote:Op zondag 27 mei 2007 20:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Klinkt bruut cool! Kun je die niet een keer op je server plempen?
It's a chick thingquote:Op zondag 27 mei 2007 20:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gewoon meteen kopen, zeker een vette film! Deel 2 zuigt wel tamelijk..
oh ja old boy is ook een vette jappenfilm:s)
Over kill bill 2: wat een matige overschatte teringfilm! Wat kun je hier nu goed aan vinden?
film-marathon....quote:Op zondag 27 mei 2007 22:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
waar is iedereen?
hola senorita come estasquote:
is dat verplicht danquote:
Nee, maar het zou wel logisch zijn. Althans, het is wel weekend..quote:
en daarom duurt het eventjes...quote:Op zondag 27 mei 2007 22:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, maar het zou wel logisch zijn. Althans, het is wel weekend..
hoe je avond isquote:
de meeste mensen zitten nu denk ik voor de buis...quote:Op zondag 27 mei 2007 22:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, maar het zou wel logisch zijn. Althans, het is wel weekend..
Wat is er op danquote:Op zondag 27 mei 2007 23:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
de meeste mensen zitten nu denk ik voor de buis...![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
de meeste mensen zitten nu denk ik voor de buis...}:|
ah ok...quote:
oeh....quote:Op zondag 27 mei 2007 23:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Wat is er op dan
Ik ben nog ff aan het wachten tot iemand op msn komt..
wat heb je gekeken???quote:Op zondag 27 mei 2007 23:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
was geen hol op tv vanavond. Heb DVD'tje zitten kijken.
die ken ik niet...quote:Op zondag 27 mei 2007 23:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
An unfinished life en daarna Arie en Silvester met Rammen.
ik ben er!quote:Op zondag 27 mei 2007 23:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Wat is er op dan
Ik ben nog ff aan het wachten tot iemand op msn komt..
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah......wou je ff uit je tent lokken...
![]()
![]()
![]()
wat aardig gelukt is blijkbaar....![]()
![]()
![]()
yes yes yes....ik sleur morgen papier mee naar IKEA...quote:Op zondag 27 mei 2007 23:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hai houniet
oeh oeh iedereen morgen vrij trouwens? 14gif
daarom...quote:Op zondag 27 mei 2007 23:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]je weet toch dat ik nooit vrolijk ben op zondag
![]()
De film gaat in essentie over de vriendschap tussen twee mannen en een beer, maar in het kort komt het hier op neer:quote:
Jij nietquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yes yes yes....ik sleur morgen papier mee naar IKEA..._O-_O-_O-
als ie nou wilt of niet...:D
volgens mij heb je die ge-download..hij is toch nog niet eens uit in de bios...quote:Op zondag 27 mei 2007 23:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
De film gaat in essentie over de vriendschap tussen twee mannen en een beer, maar in het kort komt het hier op neer:
een jonge vrouw (jennifer lopez) met dochter vlucht van haar vriendje weg die haar mishandelde. Ze vlucht naar de ranch van de vader (Robert Redford) van haar jaren geleden overleden man. De pa woont op de ranch met een andere man (Morgan Freeman) die aardig in de kreukels ligt omdat hij is aangevallen door een beer (die een vermakelijke rol speelt in het verhaal). pa neemt het schoondochter kwalijk dat zoon is overleden, maar uiteraard groeien ze naar elkaar toe.
Heel aardige film, niet op zijn minst door redford en freeman en hun beer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |