kijkquote:Op zondag 27 mei 2007 14:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, hier is het bijna 20 uur nu. Maar het is nog lekker weer buiten natuurlijk
met mijn auto ben ik meer kwijt en veel langer onderweg, + met mijn auto in parijs rondrijden en heel blijven en geen parkeerkosten betalen aldaar is mij ook heel wat waard!quote:Op zondag 27 mei 2007 14:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
lekker:7
Wat zou je kwijt zijn al zou je met de auto gaan dan?
Is de auto goedkoper dan de thalys?
quote:Opzondag 27 mei 2007 14:59schreef crossover het volgende:
Er wordt hier wat afgezwaaid hoor:')
Hey BX:W
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kijk:)
Hier is het klote.
Nou ja, best fijn eigenlijk, niet te warm, maar het schijnt straks hard te gaan regenen:P
Uiteraardquote:
omgquote:
okquote:Op zondag 27 mei 2007 15:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
met mijn auto ben ik meer kwijt en veel langer onderweg, + met mijn auto in parijs rondrijden en heel blijven en geen parkeerkosten betalen aldaar is mij ook heel wat waard!![]()
verders wil ik de treinreis misbruiken om te lezen.
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Uiteraard8-)
Ik ga zo ff in bad:Y
[..]
omg:')
3 uur en 29 minuten, en dan ben ik in het centrum, dan nog 10 min met de metro naar het hotel.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ok:)
Ben je bínnen 4 uur in parijs dan met de trein?
Want met de wagen doe ik er 4 uur over....
owh, dat wordt dan wat. ik zal NU.nl in de gaten houdenquote:Op zondag 27 mei 2007 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kijk
Hier is het klote.
Nou ja, best fijn eigenlijk, niet te warm, maar het schijnt straks hard te gaan regenen
da's toch wel lekkerquote:Op zondag 27 mei 2007 15:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
3 uur en 29 minuten, en dan ben ik in het centrum, dan nog 10 min met de metro naar het hotel.
Dat red ik never nooit met de auto
Qua benzineprijs scheelt het me zeker een euro'tje of 40, en dat is mijn overnachting
Ja tuurlijk ben je binnen 4 uur in Parijs met de Thalys! Waarom wil jij altijd met de wagen gaan? Is toch veel duurder gek! Die parkeerkosten knallen de pan uit daar toch?!quote:Op zondag 27 mei 2007 15:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ok
Ben je bínnen 4 uur in parijs dan met de trein?
Want met de wagen doe ik er 4 uur over....
waarom ik altijd met de wagen wil gaan?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ben je binnen 4 uur in Parijs met de Thalys! Waarom wil jij altijd met de wagen gaan? Is toch veel duurder gek! Die parkeerkosten knallen de pan uit daar toch?!
nee, dan meot je wel bar hard rijden inderdaad.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
3 uur en 29 minuten, en dan ben ik in het centrum, dan nog 10 min met de metro naar het hotel.
Dat red ik never nooit met de auto
Qua benzineprijs scheelt het me zeker een euro'tje of 40, en dat is mijn overnachting
Ik heb geen problemen ermee hoor, maar het scheelt denk ik een hoop knaken om met het OV te reizen. En ik denk niet dat je tegenwoordig (op dezelfde tijden als met het OV, in de spits bijvoorbeeld) binnen 4 uur in Parijs bent met de wagen.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waarom ik altijd met de wagen wil gaan?
Vind je dat een probleem ofzo?
Ik vind de auto gewoon veel fijner om in te reizen, en zo natuurlijk vind ik het niet dat je met het OV ergens sneller bent.
In tegendeel juist
En je kunt daar ook prima goedkoop parkeren hoor.
Niet midden in het centrum nee, maar die 5 minuten met de metro vind i kook nog wel te overzien.
Je kunt buiten het centrum prima goedkoop parkeren. Ik weet niet hoeveel het kost per dag, maar het is zeker betaalbaar.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen ermee hoor, maar het scheelt denk ik een hoop knaken om met het OV te reizen. En ik denk niet dat je tegenwoordig (op dezelfde tijden als met het OV, in de spits bijvoorbeeld) binnen 4 uur in Parijs bent met de wagen.
Het is allicht fijner om mee te reizen, maar ik denk dat een TGV best comfortabel is eigenlijk.
Wat kost het parkeren daar dan zoal?
Copy thatquote:Op zondag 27 mei 2007 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga ook veel liever met de wagen, heb echt een hekel aan dat kut OV.
En waarom zou je dan in de spits gaan?
zo hoort het ook.quote:
Ja oke, voor reizen naar het buitenland, grote steden that is, en dan nog West-Europa, zou ik altijd met het OV doen eigenlijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je kunt buiten het centrum prima goedkoop parkeren. Ik weet niet hoeveel het kost per dag, maar het is zeker betaalbaar.
Verder denk ik niet dat ik goedkoper uit zou zijn als ik met het OV zou reizen.
Ja, misschien als ik veel naar het buitenland zou gaan, maar ik ben zowel qua tijd, als financieel áltijd minder kwijt met de auto binnen NL, dan met het OV.
in de banlieus ja?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je kunt buiten het centrum prima goedkoop parkeren. Ik weet niet hoeveel het kost per dag, maar het is zeker betaalbaar.
Ik bedoel daarmee dat je met de wagen richting Parijs wel een paar keer vast staat, mits je niet 's nachts reist. En tegenwoordig is het de hele dag door spitsquote:Op zondag 27 mei 2007 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga ook veel liever met de wagen, heb echt een hekel aan dat kut OV.
En waarom zou je dan in de spits gaan?
fuck no.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja oke, voor reizen naar het buitenland, grote steden that is, en dan nog West-Europa, zou ik altijd met het OV doen eigenlijk.
En binnen Nederland, moet ik eerlijk zeggen dat ik met het OV sneller in Utrecht ben, dan met de wagen. Ik moet nu steeds in de binnenstad zijn, en met het OV doe ik daar 35 minuten overEn het is natuurlijk nu gratis voor mij om met het OV te reizen, dus is die redenering voor mij niet van toepassing
whehe, daar kan je net zo goed niet betalenquote:
Ik bedoel dan ook grote steden hier in de buurt, Barcelona zou ik met het vliegtuig doen. Het parkeren en urenlang in een stad rondrijden om een plek te vinden isquote:Op zondag 27 mei 2007 15:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
fuck no.
Ik weiger op vakantie te gaan met het OV.
Heeeeeel misschien als ik slechts een paar dagen ga, dat ik het zou overwegen, maar anders toch echt niet hoor.
Zou jij bijvoorbeeld met het ov naar barcelona gaan?
Mij niet gezien hoor
ik doe vanaf hier, er anderhalf uur over om van deur tot deur te gaan (Ter Aar - Utrecht)
Met de auto 40 minuten
En daar komt bij kijken, dat ik met de auto simpelweg goedkoper reis dan met het OV.
[..]
whehe, daar kan je net zo goed niet betalen
Daar steken ze je wagen toch in de fik
daar hebben ze dan ook van die transferiums voorquote:Op zondag 27 mei 2007 15:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook grote steden hier in de buurt, Barcelona zou ik met het vliegtuig doen. Het parkeren en urenlang in een stad rondrijden om een plek te vinden is![]()
Die tijden die je noemt, zijn zonder files en opstoppingen. Ik rijd sowieso niet binnen 40 minuten naar Utrecht, je staat altijd wel vast 's ochtends. En met de trein is dat gewoon beter te doen. En zoals ik al zei, het is voor mij altijd goedkoper om met het OV te reizen.
Alleen als er vertraging is danik op de NS
Goede oplossing, maar waar kun je dat vinden voor Utrecht?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
daar hebben ze dan ook van die transferiums voor
Of P+R parkeerplaatsen.
betaal je 5 euro per dag, krijg je een gratis retourtje centrum bij de kassa met de tram/bus of je kunt gratis een fiets meekrijgen.
Ja, die maatstaven hanteer ik ook zo'n beetje.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:45 schreef BrandX het volgende:
Normaal doe ik alles met de auto, ik ga zelden met het OV. jaren lang gedaan, tijdens mijn opleiding. Ik heb geen hekel aan het OV, alleen met de auto is doorgaans veel praktischer. De trein van a naar b is nog wel ok (mits niet in de spits dat je moet staan) maar dan moet je vanaf het treinstation nog met de bus oid naar de plaats van bestemming, en dat kost vaak ook veel tijd. Daarnaast ben ik veel in kleinere plaatsen waar weer of geen trein stopt of het OV niet meer rijd ('s avonds laat, zondagochtend vroeg)
ik ga alleen met het OV naar Parijs omdat het gewoon veel knaken scheelt en de reistijd veel korter is, en de thalys gewoon superrelaxed is. Daarbij is het voor mij 10 minuten lopen naar het station hier, en in parijs 10 min. met de metro. Dat overleef ik wel.
Btw: als ik inderdaad langer dan zeg vier dagen in parijs zou blijven, zou ik wel met de auto gaan, maar dan zijn ook gelijk mijn vertrektijden anders
nog geen minuut met googlequote:Op zondag 27 mei 2007 15:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goede oplossing, maar waar kun je dat vinden voor Utrecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |