Fipoquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:25 schreef WurM het volgende:
[..]
En terecht. Want dit is een kwaliteitstopic!
Neuh. Gewoon een goed topic. Zolang iedereen zich aan de spelregels houdt en mij aanbidt in ieder geval...quote:
Internet hoort niet dicht.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:28 schreef Lothario het volgende:
Wat een kut topic... Nou is het wel klaar.,....... En nu allemaal slapen, anders kan het internet nooit dicht....
Wie zijn 'ze'?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:15 schreef Lijpo het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze nog nooit zoeits gezien
Je bijdrage wordt zeer op prijs gesteldquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:17 schreef Crack_david het volgende:
WurM, is de drummer in de band..
hij slaat ze raak, het is een echte vent!
tot zover mijn nuttige bijdrage
Ja, en ik ben er trots op. Dus aanbid me. Snel!quote:Op zondag 3 juni 2007 13:56 schreef enter het volgende:
Dit topic bestaat nog steeds...
Ik doe het toch liever zelf...quote:Op zondag 3 juni 2007 13:54 schreef zarGon het volgende:
WurM, ik zou je krassen.
Okequote:Op zondag 3 juni 2007 14:18 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil zoen after-outgoing scheet in je gezicht blazen
Je mag mij 's maandags ook aanbidden hoor...quote:Op maandag 4 juni 2007 16:44 schreef Lothario het volgende:
Nou, lekker hoor zoeen topic die eigenlijk niet meer is als een weekend topic
neequote:
Zolang er geen slotje op zit, blijf ik kicken. Ik neem aan dat de mods zich daar van bewust zijn en gewoon lief tegen me doen.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:29 schreef RacerDKB het volgende:
Aanvaard dat het een kuttopic is en kick hem niet elke dag
Een Topic-Report is trouwens niet nodig. Die heb ik zelf al verstuurdquote:Op maandag 4 juni 2007 19:29 schreef RacerDKB het volgende:
Lees het hele topic eens door.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:09 schreef Lothario het volgende:
Lame ass 3x post spammer!
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:29 schreef RacerDKB het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |